Donderdag 19 sept
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Donderdag 19 sept
Sorry...
snap het.
Kan helaas de 19e niet..
snap het.
Kan helaas de 19e niet..
- Patrick666
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Hoi Sanne,
Ik was er graag bij geweest, maar helaas heb ik die week net de vrije donderdag omgewisseld met de vrijdag om naar een gangbang te gaan... Net de dag na de wissel kwam jou geile advertentie
Je hoeft voor mij niets om te gooien hoor
, maar ik wil je wel heel veel plezier wensen, en je vriendin en de gelukkige mannen natuurlijk ook. Ik hoop dat ik ooit het geluk mag hebben om dat lekkere lichaam van je stevig vast te mogen houden, terwijl ik mijn fitness oefeningen doe bij de EC 
Veel plezier volgende week, en ik zorg de volgende keer dat ik mijn dagen pas omruil als ik zeker weet dat er niet twee van die heerlijk geile dames in de EC zijn... Heb me al lekker leeg getrokken op je heerlijke foto's op de EC site, en op de heerlijke verslagen die over je zijn geschreven, daarvoor alvast dank.
Misschien tot ooit!
Groet,
Patrick
Ik was er graag bij geweest, maar helaas heb ik die week net de vrije donderdag omgewisseld met de vrijdag om naar een gangbang te gaan... Net de dag na de wissel kwam jou geile advertentie

Je hoeft voor mij niets om te gooien hoor

Veel plezier volgende week, en ik zorg de volgende keer dat ik mijn dagen pas omruil als ik zeker weet dat er niet twee van die heerlijk geile dames in de EC zijn... Heb me al lekker leeg getrokken op je heerlijke foto's op de EC site, en op de heerlijke verslagen die over je zijn geschreven, daarvoor alvast dank.
Misschien tot ooit!
Groet,
Patrick
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hoi Patrick,Patrick666 schreef:Hoi Sanne,
Je hoeft voor mij niets om te gooien hoor, maar ik wil je wel heel veel plezier wensen, en je vriendin en de gelukkige mannen natuurlijk ook. Ik hoop dat ik ooit het geluk mag hebben om dat lekkere lichaam van je stevig vast te mogen houden, terwijl ik mijn fitness oefeningen doe bij de EC
Misschien tot ooit!
Groet,
Patrick
Wat een geweldige reactie...haha.Bedankt voor je bericht. Ben nu eigenlijk wel erg benieuwd.
Lekker dat je al genoten hebt van foto’s en verslagen. En wie weet ook eens in het echt. Heel veel plezier en genot gewenst op de gangbang!
X Sanne
- goyhusband
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Ik kan donderdag om 11 uur naar de bioscoop gaan om te spelen ... veel speelervaring in Madrid en Londen (Engels sprekende Australische)
-
- Contacteer:
Gezellig ...x Sannegoyhusband schreef:Ik kan donderdag om 11 uur naar de bioscoop gaan om te spelen ... veel speelervaring in Madrid en Londen (Engels sprekende Australische)
-
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Wauw Sanne, wat een schoonheid ben jij! En dan ook nog een vriendin meenemen.. ik ben nog niet hee bedreven in gangngbangs.. maar wellicht wil jij me de kans geven me bij jou uit te leven. Zin om je heerlijk te nemen. Hoop vrij te kunnen regelen en je geile lijf te ontmoeten
-
- Contacteer:
D-1 schreef:Wauw Sanne, wat een schoonheid ben jij! En dan ook nog een vriendin meenemen.. ik ben nog niet hee bedreven in gangngbangs.. maar wellicht wil jij me de kans geven me bij jou uit te leven. Zin om je heerlijk te nemen. Hoop vrij te kunnen regelen en je geile lijf te ontmoeten
Mmmmm ...kijk er naar uit ...x Sanne
-
- Leeftijd: 57
- Contacteer:
Eindelijk hoop Ik je donderdag te ontmoeten Sanne. Al zo Lang naar uitgekeken. Het zien van je fotos en lezen van de spannende verhalen op het forum maken me heerlijk geil. Ik ga mn zaad voor je opsparen voor donderdag .....
XX
XX
-
- Contacteer:
Yes ...Lucky me ...hihi ...tot donderdag ..x SanneJohnV schreef:Eindelijk hoop Ik je donderdag te ontmoeten Sanne. Al zo Lang naar uitgekeken. Het zien van je fotos en lezen van de spannende verhalen op het forum maken me heerlijk geil. Ik ga mn zaad voor je opsparen voor donderdag .....
XX
- Multibanaan
- Leeftijd: 30
- Contacteer:
Jullie zijn wel lekker op dreef zeg! Als ik een bericht van Sanne zie langskomen begint mijn motor toch wel warm te draaien....
PS had nog een verslagje van de vorige keer in Arnhem gepost
PS had nog een verslagje van de vorige keer in Arnhem gepost

Gebruikers op dit forum: ced28 en 13 gasten