vrijdagmiddag/avond 29 april....night to remember :)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

vrijdagmiddag/avond 29 april....night to remember :)

Bericht door Vinroo »

Hoi,

Even een verslagje van afgelopen vrijdag. We hadden al een tijdje contact via msn met een gozer die we kenden van t forum van de bios. Liepen elkaar elke keer mis helaas. Nu las ik donderdag dat hij van plan was om vrijdagavond te gaan, dus hem snel bericht gestuurd dat wij allebei vrij waren en misschien ook wel kwamen.
De volgende dag had ik me eigenlijk alweer een beetje bedacht. Vond het toch te eng,maar Vin zei dat we toch gingen.De laatste 2x was het een beetje tegengevallen op vrijdag,maar dus toch gegaan. Ff de stad in en toen naar binnen. Was druk,maar we kwamen niet echt in de stemming.Er was een groepje dat elkaar blijkbaar erg goed kende en ze zaten gezellig te kletsen in de cruisingruimte. Prima hoor, maar ik had een klein beetje het gevoel dat ik in een buurthuis was terecht gekomen en kwam daardoor niet echt in mn rol. Vin wilde me eerst nog een opdrachtje geven,maar zag aan mn gezicht dat ik echt niet wilde. Dus we zijn gegaan,met in het achterhoofd dat we later weer ff zouden kijken.
Ff gaan eten, wijntje erbij om te ontspannen. S is een aardige en vooral nette vent van begin 30 ,dus niks engs aan. ;) Na het eten teruggegaan. Ff rondgelopen en gekeken.
Zoveel stellen hadden we nog nooit in 1x bij elkaar gezien in de darkroom. Er was er 1 jarig en die werd getrakteerd op allemaal lekkere dames....Pieter nog gefeliciteerd :D Toen ik uit de darkroom liep, zag ik S net binnenkomen. Na een paar minuten zei Vin dat ik me om moest gaan kleden.
Ik kwam terug in een mooie string en een strak doorzichtig hemdje zonder bh eronder en hakken. S zat inmiddels in de bioszaal en Vin beval me naast hem te gaan zitten. Vin ging iets verderop staan om toe te kijken. Waren inmiddels heel wat toeschouwers. S begon me lekker te betasten. Na een tijdje haalde hij mn tieten uit mn hemdje en Vin ging achter me staan en kneep me lekker hard in mn tepels, terwijl S me lekker zat te vingeren.
Vin kreeg het warm en deed zn shirt uit. Beval me op te staan, naar de locker te lopen, door de volle bios en zn shirt op te ruimen, daarna rustig weer terug komen lopen.
Toen ik terugkwam, zei S dat ik door de bioszaal naar voren moest lopen en me moest tonen aan de aanwezige mannen. Hij liep naar me toe en zei dat ik over de matras moest bukken en gaf me 10 harde tikken op mn billen,ik moest natuurlijk goed duidelijk meetellen. Daarna nam hij me mee naar de darkroom en daar aangekomen, begon hij me lekker te vingeren en Vin zei dat ik in de stoel moest gaan liggen. Benen in de beugels (blinddoek om) en ik moest mezelf klaarvingeren. Ik kwam lekker spuitend klaar. Zo geil!
Ff wat drinken tussendoor en toen zei Vin dat het hem geil leek als ik in de sling zou gaan liggen. Zo gezegd…S deed een condoom om en terwijl Vin zn pik in mn kutje liet glijden, duwde S zn pik diep in mn mond.Ik schommelde heen en weer…dan Vin diep in mn kut en dan S diep in mn keel. En toen S neuken en ik Vin pijpen. Heel geil om te doen.
Vin wilde me net in mn mondje spuiten ,toen 1 of andere grapjas dacht dat ik er lag om door jan en alleman geneukt te kunnen worden en hij duwde bijnaaaa zonder pardon zn pik , zónder condoom, naar binnen. :evil: Gelukkig lette Vin erg goed op! Maar was wel ff een domper.... :shock:
Was wel erg donker en na een tijdje namen ze me weer mee naar de bioszaal.Ik had de blinddoek nog op, want dan durf ik meer. Vin zette me voorin, voor het scherm , met 1 knie op de matras en begon me lekker van achteren te neuken. S zat net voor me op een stoel op de 1e rij. Vin trok mn blinddoek af en zei me dat ze alle aanwezige mannen stuk voor stuk aan moest kijken. Hij weet dat ik dat heel eng vindt, dus daarom… Hij neukte me hard en diep en toen hij bijna klaarkwam, duwde hij me op mn knieën en kwam heerlijk klaar in mn mond. Toen pakte S mn hoofd en duwde mn mond naar zn pik. ik pijpte hem lekker diep en hij neukte me nog ff lekker hard en diep terwijl ik over een biosstoel leunde. Ik ging op mn hurken zitten en hij kwam heerlijk klaar! Al met al een vrijdag to remember!

Vin, het is heerlijk om af en toe je sletje te zijn, omdat ik weet dat je zuinig op me bent, goed op me let én van me houdt. Je bent mn schatje (en af en toe mn Meester) voor altijd!

xxx roos

PS het kan maar zo dat de chronologie niet helemaal 100% klopt,maar das me hopelijk vergeven :)
Laatst gewijzigd door Vinroo op 03 mei 2011 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: vrijdagmiddag/avond 29 april....night to remember :)

Bericht door Vinroo »

Ja ja Sir...een echte date....maar wél een toevallige...ik ben idd niet zo van het ruim van tevoren plannen....tegen de tijd dat het dan eindelijk zover is, is mn stemming door alle stress vaak ver te zoeken...;) Maar nu was het niet ruim van tevoren gelukkig...alhoewel de eerlijkheid me gebied te zeggen dat ik op het moment van in de auto stappen ook niet echt de vrolijkheid zelve was... :?

De domper viel op zich mee hoor...Vin slaakte een harde kreet en de man in kwestie droop af. Later sprak Vin hem er nog even op straffe toon op aan ,maar toen bleek dat de man in kwestie geen woord Nederlands sprak en wij op t punt stonden om tóch te vertrekken in een nogal euforische stemming, zijn we maar gegaan. Vond/vind het idd een onbegrijpelijk actie, maar ja, sommige mensen weten niet beter blijkbaar...

Al met al een zeeeeeeeer geslaagde avond!!

xxx rose :)
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten