Moe maar voldaan zit ik achter m'n computer en ik weet dat dit niet voor iedereen is weggelegd

Mijn terugreis liep aanmerkelijk vlotter dan de terugreis en vandaar ook nog wat tijd om wat terug te kijken op een geslaagde avond.
Door de files kwam ik laat aan maar werd zeker niet gemist. Er heerste een relaxte sfeer en het was te zien dat de dames in topvorm waren.
Ilse op het matras en Elles op de bank zorgden ervoor dat iedereen aan z'n trekken, of zoiets, kwam. Nadat Elles aangaf te willen verhuizen naar de sling werd ik ineens een gelukkig man en mocht haar als eerste een slinger geven. Dat dit nog nog andere werd vervolgd is niet meer dan normaal.
In eerste instantie werd gedacht dat de sling te lag hing, al gauw bleek dat dit echter was om iedereen te kans te geven te helpen bij het versieren van Elles, Rembrand had het niet beter gedaan.
Na de sling kwam iedereen weer in de buurt van het matras en werd er rustig afgebouwd waarbij wel opviel dat de enigzins wat getinte man niet van ophouden wist, een genot om naar te kijken en , denk ik, voor Ilse om te beleven. Na afloop ging iedereen zeker tevreden naar huis.
Mensen het was een goed geslaagde avond, Amersfoortman en de dames: reuze bedankt en hopelijk tot ziens.
Jan