Bukkake (en creampie) vr 31 jan 16.00 uur

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
PeterToumar
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Bukkake (en creampie) vr 31 jan 16.00 uur

Bericht door PeterToumar »

@sletje bi stel dev - Ik lees net op je profiel dat je je graag in je mondje laat spuiten. Grappig, ik wist niet dat dat stukken veiliger was. Goed te weten!
WiskeAlswas
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door WiskeAlswas »

Mijn aangekondigde bukkake en creampie gaan helaas niet door. Ik baal verschrikkelijk, want ik stel veel mensen teleur. Ook mezelf. Ik had er zo´n zin in!

Mijn imago is me dierbaar. Het is dan ook niet mijn gewoonte af te haken, maar omstandigheden dwingen me. Ik haal het zeker een keer in. Beloofd! KIK=WiskeAlswas.
iencswingers
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door iencswingers »

Heb je nou je zin Peter? Laat toch een ieder doen wat hij/zij wil. Bemoei je er niet mee.
WiskeAlswas
Contacteer:

@iencswingers – Hihi, Peter heeft er niets mee te maken hoor. Ik was elders als mantelzorger nodig. Dat kan helaas altijd onverwacht gebeuren. Ik dank iedereen voor alle lieve reacties (vooral op KIK). Heus, mijn creampie en bukkake gaan later zeker een keer door. Het is niet mijn gewoonte, maar wil het graag een keer over me heen laten komen!
Glorylove
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Glorylove »

Beste forumleden

Laten we nou eens eerlijk zijn dat aanvallende reacties tegen wiske hier niet thuis horen. We kunnen niet verwachten dat iedereen open minded is, maar wiske verdiend hier meer dan respect en de dag dat ze komt haar eigen sperma game moment. Het is een moedige stap door de risico's.

Het niveau is hier soms ver zoek. Laatst poste ik een bericht met mijn komst met transgender Sophia, die uit het hoge noorden naar Hilversum kwan. Van die gefrustreerde reacties van die zielepoten, die mijn afzegging van juni vorig jaar herinnerde daar KOTS en SCHIJT ik op. Stop daarmee en respecteer iedere zijn wensen!!!

Het spijtige vind ik dat de moderators niet actief ingrijpen door dit soort azijnzeikers te bannen. Ik kan me voorstellen dat velen zich onthouden om hun bezoek aan te kondigen. Daarbij vind ik dat de moderators mogen ingrijpen als er iets gepost wordt wat in de cinema's niet wenselijk is.

Voor jou Wiske blijf jezelf en heb lak aan die zeikers. Zorg natuurlijk wel dat alles schoon achter blijft. Want een bezoek aan een van de cinema's moet voor iedereen leuk blijven

Glorylove
Man -vrouwelijk gericht-, bitop, bezoekt de ec af en toe voor spanning, gezelligheid en seksatie soms in gezelschap met een tgirl slet. Enkel in voor contact met echte open minded bezoekers.
WiskeAlswas
Contacteer:

@Glorylove – Wat een lief bericht van jou!

Er is veel fake en jaloezie in dit wereldje. Leuk is het niet. Vooral onpraktisch eigenlijk. Ik heb me er al lang bij neergelegd. Ik laat me totaal niet ontmoedigen, maar besteed vanaf nu mijn creampies uit aan mijn alter ego, Hetty Slop, hihi! Zie tinyurl.com/sletty.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten