Ik heb weer een gaatje in mijn agenda gevonden. Aanstaande donderdagavond kom ik naar de naaktavond. Ik zal er tussen 18:30-1900 zijn en blijf tot het einde. Hebben jullie nog speciale fantasieën of wensen? Willen jullie mij vastbinden, blinddoeken of hard aanpakken? Ik lees het graag!
Ik heb er weer zin in! Zoals jullie weten zoek ik alleen mannen. Ik heb zin in zaad, heel veel zaad
Geile groetjes Lottemooi xxx
Zie update van mijn bericht hieronder!!! Ik kom donderdag 05-03 naar Hilversum. Ik zal er omstreeks 18:30 uur zijn.
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 04 mar 2020 21:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
Yes !!!!!
Eindelijk kan ik erbij zijn. Heb je bezoekjes een aantal x moeten missen maar nu ben ik er zeker bij.
Kan niet wachten je geile geoliede handen om me harde pik en dikke eikel. Zal me zaad opsparen tot donderdag zodat je alles eruit kunt halen voor me. Wil minimaal 2x me geil over je mooie borsten spuiten en streef naar 3x maar het zal vast heel druk zijn.
Je zult me herkennen aan een zwarte cockring en een harde pik met een dikke eikel. Als je me pik ook diep in je wilt voelen zit er een condoom in me sok die je eruit kunt halen om me pik kunt doen voordat je er bovenop komt zitten.
Tot donderdag
Aangezien er al een stel op donderdagavond in de EC komt heb ik besloten naar Hilversum uit te wijken. De mannen die in mijn oproep aangekondigd hebben te willen komen wil ik graag uitnodigen om naar Hilversum te komen. Ik hoop in Hilversum ook genoeg mannen te zien die lekker over mij heen willen spuiten. Voor de formaliteit zal ik even een berichtje plaatsten. Sorry voor de wijziging mannen Jullie zijn bij deze uitgenodigd om massaal naar Hilversum te komen!
XxxLotteMooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s