buiten nat dus binnen nat
buiten nat dus binnen nat
Woensdag 20/07 ga ik aan het begin van de middag met mijn geile aantrekkelijke sletje naar de bios. Ze mag door aantrekkelijke mannen geneukt worden onder de voorwaarde dat het geen duur-neuken wordt waarbij andere mannen alleen maar kunnen/mogen toekijken. Respect en ruimte zijn belangrijk dus bij opdringerigheid zijn we zo weer weg. Echt geil wordt ze pas als ze ziet hoe ik door een andere man gepijpt wordt. Alles veilig en safe en andere stellen zijn natuurlijk meer dan welkom want ze is ook nog bi...
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: buiten nat dus binnen nat
Leuk om te lezen! ga proberen er zeker te zijn!
-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hmmmmm
Ga er proberen bij te zijn en ik weet van mezelf dat als ik opgewonden ben ik geen duurneuker ben
De tweede ronde dan weer wel
Ga er proberen bij te zijn en ik weet van mezelf dat als ik opgewonden ben ik geen duurneuker ben

De tweede ronde dan weer wel

-
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik zal er zijn.
Fantastisch
Is er een tijd te noemen??
Fantastisch
Is er een tijd te noemen??
-
- Leeftijd: 53
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Toppie! Ik ga ook proberen te komen!!!
Ben Bi, dus wil je ook wel lekker pijpen...
Ben Bi, dus wil je ook wel lekker pijpen...
-
- Leeftijd: 30
- Contacteer:
ik wil donderdag voor de 1e x daar heen gaan wie kan me dit uileggen allemaal hoe dat gaat grtz Jeroen
Hoi,
Ik wilde nog even kwijt dat je inderdaad een erg geil en aantrekkelijk sletje hebt en ik ben blij dat ik erbij was en haar heerlijk heb kunnen neuken. Wat lag ze daar heerlijk geil in die stoel met haar benen in de lucht! Door haar "ga door, ga door" moest ik nog oppassen dat het geen duurneuken werd
, maar uiteindelijk was het precies goed zo hoor. Heerlijk en wie weet ooit voor herhaling vatbaar.
Geile groeten,
Mark
Ik wilde nog even kwijt dat je inderdaad een erg geil en aantrekkelijk sletje hebt en ik ben blij dat ik erbij was en haar heerlijk heb kunnen neuken. Wat lag ze daar heerlijk geil in die stoel met haar benen in de lucht! Door haar "ga door, ga door" moest ik nog oppassen dat het geen duurneuken werd

Geile groeten,
Mark
droppie schreef:Woensdag 20/07 ga ik aan het begin van de middag met mijn geile aantrekkelijke sletje naar de bios. Ze mag door aantrekkelijke mannen geneukt worden onder de voorwaarde dat het geen duur-neuken wordt waarbij andere mannen alleen maar kunnen/mogen toekijken. Respect en ruimte zijn belangrijk dus bij opdringerigheid zijn we zo weer weg. Echt geil wordt ze pas als ze ziet hoe ik door een andere man gepijpt wordt. Alles veilig en safe en andere stellen zijn natuurlijk meer dan welkom want ze is ook nog bi...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten