Eerste spannend bezoek aan EC Amersfoort...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
gloryholefan
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Eerste spannend bezoek aan EC Amersfoort...

Bericht door gloryholefan »

Vanmiddag rond 14:30 uur voor het eerst aangekomen bij EC, eerst even op mijn gemakje in de shop gekeken en eindelijk de stap genomen om de 'magic' deur door te gaan. Mijn algemene indruk is dat het wat aan de krappe kant is, vooral bij de Gloryholes tussen de cinema's is erg 'knus'. Ik ben eerst maar eens op mijn gemakje gekeken wat waar te doen is en hoeveel personen binnen waren, ik schat het op een stuk of 8 a 10 mannen (voornamelijk dik in de 40).

Wat ik erg prettig vond is dat iedereen elkaar met rust liet, in de Hetero Cinema kan je gewoon lekker zitten en je zelf opwarmen. Zodra er eenmaal beweging in komt dan loopt iedereen elkaar achterna, dat is wel grappig om te zien (uiteraard doe je er zelf ook aan mee!).

Ik was erg benieuwd naar de Gloryholes, het is mijn wens om een keer lekker bezig te zijn met een onbekende pik. Helaas is me dit niet gelukt, ik had een muur verwacht met allemaal pikken die er klaar voor waren, blijkbaar heeft 'de man' toch moeite om hem er doorheen te hangen en af te wachten. Daarnaast ga ik alleen voor 'safe', als je voor het eerst naar een dergelijke club gaat dan is het best onduidelijk hoe iedereen hier mee omgaat.

Aangezien de tijd begon te dringen en ik niet voor niks wilde komen heb ik uiteindelijk hem er zelf maar ingehangen en me voor het eerst in mijn leven heerlijk laten afzuigen door een man (in dit geval een jonge kerel met een paarse shirt/blouse aan). Uiteraard heb ik het op safe gespeeld...gelukkig was de andere partij het daar blijkbaar mee eens.

Al met al een leuke middag, maar laten we de volgende keer wat actiever die gaten gebruiken!
beertje68
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste spannend bezoek aan EC Amersfoort...

Bericht door beertje68 »

Mijn ervaring is ook dat het moeilijk is soms
en mannen best afwachtend zijn zelfs als je er naakt rond loopt
ik ga dinsdag 16 augustus om 14:00 weer na de ec in amersfoort
en hoop dan dat er genoeg mannen zijn die mij lekker willen nemen
mag best met beetje dwang geniet ik wel van namelijk

wie weet zijn jullie er dan ook
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten