hallo sir humpalot,
alweeeeeeeeer zo'n fantastisch verhaal!! word er bloedgeil van. hoop er eens een keer bij te zijn en dan doe ik graag mee aan de circle suck. wil nl ook wel eens meer dan drie stijve lullen zuigen (dat is nl mijn bescheiden record. al vond ik drie ladingen tegelijk meeeeeeeeer dan genoeg hoor!!! dan mis je wel een druppel hier en daar)
xxx xxx richard
...En toen werd het toch nog gezellig...
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: ...En toen werd het toch nog gezellig...
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
sow dat was een leuke belevenis zo te horen. Laat eens weten wanneer jullie er weer zijn wie weet kan ik me vrijmaken op het werk om ook eens mee te genieten
Genieten doe je samen, interesse? mail me dan
gelukkig, zo kan het ook; ongeneerd geweldig genieten! en er dan ook nog eens bloemrijk verslag van doen!!!! bravo, lady & sir!!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hallo Sir Humpalot,
thx! die buttplug neem ik dan zeker mee!! btw over een weekje heb ik een weekje vrij!
xxx xxx richard
thx! die buttplug neem ik dan zeker mee!! btw over een weekje heb ik een weekje vrij!
xxx xxx richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten