8 juli lekkere gangbang !

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
femmenoir
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 8 juli lekkere gangbang !

Bericht door femmenoir »

Leuk :D
Wie hebben er nog meer genoten? ;)
Op zoek naar actieve mannen.
dbd
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door dbd »

Ik was er helaas ook niet :( Zat al heel de week zonder internet GRRR..
Volgende keer beter...
Colin
Contacteer:

Bericht door Colin »

ik was er die avond ook!!!

daar rond 2045 uur kwam een stuk binnen en ik dacht dat moet haar zijn en ja hoor :D

Nadat ze was omgekleed doken er gelijk een paar man boven op.
ze lag eerst in darkroom waar ik afstandje keek hoe lekker ze is!

Toen met hele club mee naar film zaal, helaas was ik daar te laat want ze was gelijk bezet en die gaven andere ook weinig ruimte/tijd. (misschien ben ik te verlegen)
Wel geil om haar te horen kreunen dammmmmmmmm

Toen naar grote matras en even van heel dichtbij kunnen zien hoe je eerste daar pijpte, daarna was het helaas tijd voor me!!!

Dus heb haar alleen geil bezig gezien en gehoord!!!
Mannnen dit is een topper volgende keer wil ik haar ook echt voelen!!!

Femme bedankt voor geile avond!!!
d81
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door d81 »

Na een aantal keer verhindert te zijn geweest kon ik afgelopen vrijdag ook weer eens bij een feestje van femme aanwezig zijn. Na binnenkomst eerst ff kluisje geregeld en bakkie koffie gehaald. Daarna naar de hetero zaal, waar ze op dat moment bezig was met een aantal mannen. Ze was er 1 aan het pijpen terwijl en tweede haar neukte. Tussendoor werd ook haar vriend niet vergeten.

Na enige tijd verplaatste het hele circus zich naar het grote matras, en besloot ik dat het tijd was omk me ook in het strijdgewoel te gooien. Dus ff uitgekleed een van beide condoom s 1 mee gepakt. na femme even begroet te hebben nam ze mijn pik in haar mond. Ow ow ow wat was dit lekker, deze meid is echt een toppijpertje. Daarna moest ik mijn belofte nakomen. ik had namelijk in de pb's belooft om haar lekker te likken en daarna doggystyle te nemen.

Na een tijdje doggy geneukt teb hebben gaf femme aan dat ze van standje wou wisselen, en de missionaris positie werd aangenomen. Ook dit was erg lekker, zowel voor mij als voor femme. Hoe dieper ik in haar kwam, hoe harder ze begon te kreunen. Na een tijd zo geneukt te hebben ben ik naast haar gaan liggen, en terwijl de laatste zijn zaad in haar spoot heeft ze me heerlijk klaargetrokken.

Femme bedankt voor weeer een geslaagde avond in de EC!
Goed gereedschap
genieter
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door genieter »

Hoi Femme

Ik was er vrijdag ook bij enhebvan je genotten ik was er vrij vroeg. Doen ik kwam hoorde dat er een stel was die was gaan eten en weer terug zal komen. Ik wist uit ervaring welk stel dat was wel aardig stel al wat ouder. Wel leuk zzon ouder stel die er erg van geniet maar niet echt mijn ding er kwamen nog twee stellen maar die lieten geen andere mannen toe waar ik een vrouw wel erg leuk vondmaar helaas. Maar ik wist dat het klap stuk van de avond moest komen femme uiteraard. Doen je binnen kwam was ik je ff uit het oog vloren maar ik merkte al vrij snel in de darkroom was maar doen ik daar binnen kwam was je net klaar Je liepnaar de hetero zaal en daar begonen jullie met elkaar te spellen en je liet ook wat mannen doen doen je op het bed ging liggen stond ik gelukkig vooraaan e pakte naar een tijdje me lul vast en begon er lekker aan te trekken waar ik zeker van genoot ik. Ik wilde meer en naam een durex fiesta er bij en deed hem om ik hoopte dat het een lekkere smaak zal vinden ik ging er wat meer voor zitten en je begon me lekker te pijpen en vrij lang dus me smaak keuze was goed en je hebt me lekker lang gepijpt en doen je naarhet grote bed ging kwam ik naar ff een trek eraan lekker klaar je had ff nog moeten doorgaan dan had ik het condoom in je mond vol gespote. Ik was gelukkig ook vrij vooraan en deed daar een topsafe om maar omdat ik er ff der voor was klaar gekomen had ik niet meteen een stijve jammer genoeg ik heb je wel ff geneut maar als je niet een hele stijve hebt is er wenig gevoel besloot ff pauze te nemen. Maar doen ik op de klok keek zag ik dat ik er snl van door moest had me vriendin belooft van der wek te halen was gelukkig nog net op tijd. Doen ik thuis kwam was ik erg geilen me vriendin had er ook erg zin in dus wat jij niet in je kreeg heeft me vriendin het diep in der kutje gekregen want eeerlijk is eerlijk zonder is wel lekkerder maar bij jou is met ook erg lekker. En ik heb geluukig erg lekkere vriendin en wil er best een keer meenemen maar dat zal wel niet gaan gebeuren jammer genoeg .Femme erg bedankt en hoop snel weer je te ontmoeten en dan zal ik ook je lekker neuken weer.

Groetje genieter
femmenoir
Contacteer:

Bericht door femmenoir »

Bedankt voor de leuke reacties. Ik krijg gelijk zin. ;)
Marck033
Geaardheid: bi
Leeftijd: 33
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Marck033 »

Haha, goed zo Femme, wanneer kom je weer?
35 jaar, slank, licht gespierd, verzorgd, helder blauwe ogen, kort bruin haar en...wil je meer weten, vraag het me!
femmenoir
Contacteer:

Bericht door femmenoir »

Ik heb al wat uitnodigingen verstuurd. Kijk maar eens in je inbox ;)
beertje68
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door beertje68 »

ik zal kijken maar zag net nog niks
Grover80
Leeftijd: 44
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door Grover80 »

Ben benieuwd wanneer je er weer bent, ik ga dan zeker proberen daarbij aanwezig te zijn!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten