Eroticcinema A'foort schreef: ↑17 mar 2021 14:45
Lieve Allemaal,
Via deze weg wil ik graag afscheid nemen van jullie!!
Ik denk met heel veel plezier terug aan alle grappige, soms pittige maar vooral interessante gesprekken die ik met
meerdere van jullie heb gehad.
Vandaag eindigt mijn avontuur hier bij Erotica, het is tijd voor een nieuw avontuur.
Helaas door COVID is de cinema nog steeds gesloten dus kies ik ervoor om op deze manier te zeggen:
BEDANKT EN HET GA JULLIE ALLEMAAL GOED!
Patricia
Oh, dat vind ik echt heel erg jammer, dat ik nu lees dat jij weg bent nu... Ik had je graag even persoonlijk willen bedanken. Had ik passend gevonden ook, gezien ons contact.
Jij was er de eerste keer dat ik in de winkel kwam, naar de EC wilde maar eigenlijk nog niet zo goed durfde. Dat zal ik nooit vergeten. Jij wist met groot gemak een sfeer neer te zetten, die enerzijds heel vertrouwd en gemoedelijk, zelfs bijna huiselijk was, maar tegelijkertijd wel ook professioneel: het was overduidelijk dat jij daar werkte, dat met plezier ook deed, maar dat het wel je werk was, en avances maken richting jou dus ook zeer ongepast zou zijn geweest. Ik vond het echt knap hoe je dat deed, want ik vermoed dat veel bezoekers toch wel es heimelijk andere gedachten rondom jou gehad hebben. Maar dat wist jij te pareren, op een heel natuurlijke maar wel ook vriendelijke manier. Er was respect, wederzijds ook.
Dank voor je adviezen bij het aanschaffen van mijn speeltjes: ik kocht ze juist als jij daar was, omdat ik me dan vertrouwd genoeg voelde om te vragen wat ik wilde vragen. Je grappige opmerking toen ik es er 1,5 week niet was: 'Ik dacht dat je ziek was, ik heb je al zo lang niet gezien...' En het recepten uitwisselen als je - weer - zat te eten als ik binnen kwam. Zo totaal niet-passend in een sex-shop, maar juist daardoor de sfeer in de EC huiselijk en vertrouwd maken. Ik vond je echt een vakvrouw wat dat betreft.
Geen idee of je dit nog leest, maar zo ja: dankjewel voor je warme welkom en je vriendelijkheid, en alle goeds bij de nieuwe stappen die je gaat zetten.