Erg genoten op laatste moment

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Lover4you
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jun 2021 19:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Erg genoten op laatste moment

Bericht door Lover4you »

Hoi allemaal
Ik ben 15 juni naar de travodag in Amersfoort geweest rond 16:00, in begin was er een travestiet aanwezig en er zat ook nog een man naast, ik knop een gesprekje aan en van het een kwam het ander. De stoeipartij duurde niet lang. Eind van de middag stond ik op punt naar huis te gaan, want was toch niet veel meer te beleven. Op dat moment komt en man binnen met een iets verlegen vrouwtje, en dacht ik blijf nog even je weet maar nooit. De man liet haar alle ruimtes zien, en uiteindelijk verhuisde de 2 naar de hetero cinema met verschillende mannen er achter aan. Ik bleef met de man aan het begin van het verhaal achter in de grote ruimt en zeiden tegen kaar we kijken straks wel. Op en gegeven moment kwam er zou veel geluiden uit de hetero cinema dat we nieuwsgierig werden en gingen kijken, en daar lag ze dan. De vriend lag boven op haar en ze werd goed genomen. En paar man werd gepijpt en afgetrokken, en die ging weg en toe vroeg de vriend wie haar goed wou nemen, 1 man wou nog drempelvrees denk , en de man waar ik mee als laatst kwamen kijken die zei dat hij wel wilt, en weer werd ze wilt en van dat verlegen vrouwtje was niks meer te merken ze hijgt erop los. En toen was ik aan de beurt en ze kreunde gewoon veder ze was gewoon onverzadigbaar. Op een gegeven moment zijn we naar de grote ruimte verhuist ivm groter bed zo dat we verschillende konden doen . Ik begon met doggystijl en daarna ging ze boven op me zitten en begon me wild te berijden of als ze bij en rodeo was. We wisselen elkaar af, en tenslotte waren we nog met z’n vieren. We verhuisden voor de 2 keer naar de sling en daar hebben we alle drie haar nog een keer goed genomen , en ik als laatste en toen ik klaar kwam spoot ik mijn warme goedje over haar buik en borsten. Uiteindelijk ging ik 2 uur later naar huis dan de bedoeling was. Het was heerlijk en na dat we wat gegeven hebben uitgewisseld voor een vervolg date ging ik tevreden met een glimlach en knikkende knietjes naar huis

Bedankt allen ik hoop snel weer wat te horen van jullie
Kusjes van Ron (lover 4 you)

Ps heb mij weer op nieuw moeten registreren ivm dat de oude gegeven opgeheven zijn
Gebruikersavatar
bjornbalter
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jun 2021 20:42
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort & Hilversum
Contacteer:

Re: Erg genoten op laatste moment

Bericht door bjornbalter »

Was dit een meid van 22? Dan heb ik het net gemist.... :|
LET'S DO SOME "WE SHOULDN'T BE DOING THIS" THINGS
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Erg genoten op laatste moment

Bericht door Benno »

Ik was er gistermiddag maar ik heb niets gezien van dit alles
Gebruikersavatar
bjornbalter
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jun 2021 20:42
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort & Hilversum
Contacteer:

Re: Erg genoten op laatste moment

Bericht door bjornbalter »

Benno schreef: 16 jun 2021 15:39 Ik was er gistermiddag maar ik heb niets gezien van dit alles
Tot hoe laat was jij er dan Benno?
LET'S DO SOME "WE SHOULDN'T BE DOING THIS" THINGS
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 19 gasten