Domme vraag, ik weet het.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
look4new
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Domme vraag, ik weet het.

Bericht door look4new »

Hoi, voor de nieuwe hier is de cinema in Amersfoort net als in Roermond met kleren (althans erin gaan) en de rest van de ruimtes naakt??
G avoor het eerst morgen middag naar amersfoort en wil niet voor gek staan.

;) :D

Peter
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Domme vraag, ik weet het.

Bericht door Vinroo »

Hoi!!

Helemaal geen domme vraag! Ik zou, als ik jou was, idd je kleren pas uit trekken als je binnen bent...Of je moet van héél veel bekijks houden... :D

Als je binnenkomt, kom je in eerste instantie in de winkel. Je kan daar bij de kassa betalen en dan doen ze de deur voor je open...en dan is het een verrassing wat je daar gaat aantreffen. Als je het forum in de gaten houdt, weet je misschien een klein beetje wie er zijn, maar meestal is het een verrassing.
Als een stel aangekondigd heeft een bezoekje te gaan brengen, is het vaak wel druk.
Verder is het in de EC leven en laten leven en vooral respect voor elkaar! Kijk rond en voel aan wat iemand wil en vooral niet wil....Kleren aan, naakt, verkleed etc etc het kan allemaal en niemand kijkt er raar van op! Dat is nou juist het leuke van de EC!

Veel plezier en ik hoop dat je 1e bezoek er gelijk 1 is om niet snel te vergeten!

X roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten