vervolg van heet afspraakje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

vervolg van heet afspraakje

Bericht door knabbelenbabbel »

Na een hapje eten zijn wij weer terug met P met een lekker br kebab voor Jan die moeten wij tenslotte ook goed onderhouden , even vragen aan Jan of er nog wat binnen gekomen was , en ja het was een bekende Jan Nacht en had al gevraagd of ik er was even begroeten en dan weer in mijn geile outfit mijn tepels staken door mijn wulpse jurkje van gaas al gauw zaten er weer aan te zuigen P nam mij mee naar de filmzaal, en wat zag ik daar zitten een andere dame , P ging op de stoel met mij aan de gang , en likte mij tot een hoogte punt , babbel keek van een afstand mee , er probeerde nog wat mannen de andere dame te benaderen maar had geen interesse babbel vroeg aan haar of ze bi was , maar ze ontkende , toen ze wegging streelde zij wel even mijn arm ze vond het spannend mij bezig te zien met al die mannen , ik had even behoefte om met P even alleen te zijn en nam hem mee naar de douche P geheel bloot met een stijve pik en duwde hem al staande in mijn natte kut , was een moeilijk standje dan maar op de knieen en er achter lang zo mijn geile kut in , van P moest ik mijn klit klaar vingeren zodat zijn pik helemaal tot aan zijn ballen naar binnen kon schuiven , wat waren wij geil , samen keer op keer een orgasme krijgen ineens stond de deur op een kiertje en waren mannen naar ons aan het kijken zo werden wij betrapt oei oei , daarna ben ik op het bed gaan liggen en heb de kijkers nog lekker gepijpt en kreeg van hun een lekkere sperma douche over mijn geweldigge boezem blijkt de ene kijker een bekende van mij te zijn, die ik verleden jaar hebt ontmoet vaak dacht ik aan hem , om hem nog eens te ontmoeten en daar stond hij dan , het was kort maar krachtig,en nog even een moment met P op bed , heftig was dat R keek even toe en begreep het -bijna tien uur gauw samen douchen met P jij snapt dat wel en hoef dat niet uit te leggen , nogmaals bedankt heren jullie hebben mij een overweldigende middag en avond bezorgd en kan er nog lang van na genieten tot de volgende keer ps dank je voor het hete afspraakje de geile groetjes van k en b
patbon
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: vervolg van heet afspraakje

Bericht door patbon »

Wat een heerlijk verhaal.
Jammer dat ik er niet was.
Ik hoop dat nog wel eens mee te maken.
Nou kan ik wel vragen om een PB als je weer gaat maar dat vragen er al zoveel denk ik dus afwachten maar.
;)
pdh
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door pdh »

Ja, na het eten hadden we weer nieuwe energie. Opgewonden weer naar binnen en met heerlijke voorpret de actie weer opgezocht. Eerst maar eens opwarmen in de film zaal.
Daar zat een bekende dame helemaal alleen :shock: . Ik mocht al twee keer met haar kennis maken waarvan een keer in de darkroom (de sling werd tot het uiterste getest) wat weer geile herrineringen opriep :mrgreen: . Blijkbaar had ze weer eens zin om langs te komen. Aangezien ze rustig film zat te kijken en helemaal gekleed was eerst maar rustig in stemming laten komen.
Heb me weer heerlijk laten gaan met Knabbel en het ene hoogtepunt volgde het ander. Wat zijn die stoelen toch uitstekend geschikt om elkaar te verwennen :P . Ook tussen twee rijen stoelen in kon Knabbel heerlijk uitdagend staan waarbij wij haar heerlijk konden laten spuiten. Daar hebben we nog tips uit de Caribien gekregen hoe dit daar gebeurd. Top gedaan door de aanwezigen. Wel natuurlijk de vloer daarna wat gedweild want na zo vaak spuitend klaar te zijn gekomen leek het wel een zwembad.
De andere dame die vlak bij ons zat heeft wel veel gekeken en werd regelmatig door enkele heren aangesproken maar zover ik zag geen actie deze keer. Zover ik het kon inschatten werd ze wel met respect behandeld en viel niemand haar lastig. Hopelijk waren wij niet de reden dat ze niets wilde doen. Om haar ook wat ruimte te gunnen dan maar naar de zaal gegaan.
Al deze lekkere actie had invloed op Knabbel, haar geilheid was heftig en werd ik zo door Knabbel de douche in gelokt. Ze was zo opgewonden geworden dat ze nu eens een langduurige en harde neukbeurt wilde (jullie dames weten vast wel wat ze bedoeld). Toen heerlijk met z'n twee de hele douche door. Staand, knielend, liggend, hangend, we gingen maar door en elke keer weer een heerlijk standje waarop ze klaar kon komen. waarschijnlijk heeft dit wat lang geduurd want de andere nog aanwezige heren werden ongeduldig en wachten met harde lullen voor de douche deur. Je hoorde ze ijsberen voor de deur. Op gegeven moment was ik haar lekker van achteren goed aan het neuken ontdekte ik dat er meerdere oogjes door de spleet van de deur gluurden. Ik herkende de blik in de ogen van die heren en dacht laten we hun ook nog wat vuurwerk beleven.
Op het matras nog met z'n vieren Knabbel nog heerlijk verwend en iderereen van ons kwam heerlijk spuitend klaar. Wat een feest was dat weer. De ene na de andere ging weer voldaan huiswaards.
Ohhhh.. het was alweer 5 voor tien, snel naar de douche met Knabbel, heeft ze het toch gepresteerd mijn pik nogmaals stijf te krijgen en ............... Dat is voor jullie eigen fantasie maar die 10 minuten douchen waren een heerlijke (geile) afsluiting van een weer zeer geslaagde dag in de EC.
Dank aan de aanwezigen en fijn dat we elkaar de ruimte en tijd gaven om zo te genieten, nog veel plezier gewenst, groet P. :)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
knabbelenbabbel
Contacteer:

Nu ik jou verhaal lees zit ik alweer met een nat kutje :roll:

knabbeltje :P
wild romance
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door wild romance »

Goed verhaal ! Als ik dit lees krijg ik gelijk al weer zin om naar de EC te gaan :-)
Joycie
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Joycie »

Lekker verslagjes hoor.
Ik moet toch maar een keer reageren.
Als het morgen nog rotweer is, wie weet ...

Joyce
wild romance
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door wild romance »

Nou, het was vrijdag ook weer dolle pret met K&B :-). Ik heb het nu eens van dichtbij meegemaakt, maar Knabbel is echt een schatje!
Hoop jullie snel weer te zien, en nu maar proberen rustig te blijven tot de 21e ;)
Groetjes, Marco
knabbelenbabbel
Contacteer:

Dank je Marco ,ik heb ook zo intens genoten.Ik kijk ook helemaal naar de 21 september uit.

tot Gauw gr.Beppie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten