tjaa.....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
bistel 40
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:21
Leeftijd: 0
Locatie: amersfoort
Contacteer:

tjaa.....

Bericht door bistel 40 »

vanmiddag was ik in de cinema, op dat moment dat ik binnen was kwam er ook een dame binnen, (een hele mooie dame met een wondelijke mooie figuur) op dat moment viel ik bijna van mijn stoel van verbazing.

toen deze dame binnen kwam in de hetrozaal, leek het wel of ik in een wespen nest terecht kwam de mannen die aanwezig waren in de gehele cinema wisten niet hoe snel ze in de buurt moesten komen van deze dame.
nadat de dame kennis had gemaakt met een goed uitziende heer en aanstalte maakte om iets met met de heer in kwestie iets wou gaan doen sprongen er twee andere heren boven op (beiden van ouder leeftijd, niets tegen oudere mensen maar ik heb geleerd dat ouderen het voorbeeld waren in het leren van resspect hebben voor anderen) maar helaaas was dit niet zo althans ik vondt het vrij respectloos.
verder werden stoelen gewisseld sneller dan het oog kan volgen.

het was voor mij de eerste keer dat ik mee maakte dat een dame aanwezig was, en ik moet zeggen als alle dames zo benaderd worden dan ben ik bang dat het niet lang zo door zal gaan en zullen de dames zeker uitwijken naar anderen plekken en prive party's.

ik val niemand aan via deze maar wou het gewoon even kwijt.

maar verder wens ik iedereen zijn plezier en hoop dat dit nog lang mogelijk zal blijven in de cinema.

gr.bistel 40
Gebruikersavatar
ontekkingsreis
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 feb 2009 11:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door ontekkingsreis »

dat lijkt me geen stijl nee, en dat is ook wat mij tegenhoud om de eerste keer te gaan... hoop gewoon mensen tegen te komen die rustig de situatie aanvoelen en respect hebben... zij die er ????
gert
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 feb 2009 17:15
Geaardheid: hetero
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door gert »

ja, dat zal Tijgerin wel geweest zijn
inderdaad jammer dat iedereen meteen op de vrouw duikt, lijkt me nogal claustrofisch en afschrikkend voor haar.
lijkt me juist geiler om af te wachten wat ze doet en misschien wel naast je komt zitten
johanp1957
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 sep 2008 19:15
Geaardheid: hetero
Locatie: Omgeving Rotterdam
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door johanp1957 »

Ja,
En dat is dus ook waar ik zo van baal. Deze veel te opdringerige mannen maken het voor de fatsoenlijke man (ik dus) die wel met respect om wil gaan met vrouwen of stellen heel moeilijk. Ikzelf wacht altijd netjes af tot de vrouw of het stel zelf aangeeft dat ze mij er bij willen hebben. Ben misschien dan wel te bescheiden maar wel netjes. Dus mannen die hun hormoontjes niet kunnen bedwingen ga daar maar eens op oefenen of blijf weg, zodat de vrouwen en stellen gewoon kunnen blijven komen.
En misschien is er wel een vrouw of stel die via de mail eens een keer met mij wil afspreken. Ik ga altijd met respect om met iedereen en als je iets niet wil dan doe ik dat ook niet.
levensgenieter
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 dec 2008 19:25
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door levensgenieter »

Dat is inderdaad het merkwaardige verschijnsel dat door het gewaardeerde forumlid Humpalot als 'stampede' is bestempeld, door wikipedia omschreven als "een kudde vee of menigte die collectief begint te rennen zonder duidelijke richting of doel". Niet helemaal waar, want zowel richting als doel laten zich makkelijk raden, maar de vergelijking met een kudde vee is treffend....
Enige manier om je hiertegen te wapenen: een standvastige begeleider die de nodige ruimte handhaaft, en met een beetje mazzel zijn er in de bios ook nog wel een paar respectvolle heren die de kudde op enige afstand kunnen houden. Ik probeer daar in ieder geval zelf meestal wel een steentje aan bij te dragen, want ik schaam me dan nogal voor mijn seksegenoten. En soms wil het ook helpen als jij (of je begeleider) luid en duidelijk de 'heren' letterlijk op hun plek zet.
Het dilemma: als je je komst aankondigt kun je dit soort desperado's verwachten. Als je je komst niet aankondigt is die kans veel kleiner, maar dan zijn er sowieso minder mannen. Aan de andere kant: misschien zijn er wel dames die zo'n stormloop juist waarderen; ieder zijn/haar voorkeur...
EroticCinemaTeam
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door EroticCinemaTeam »

Mochten er onverhoopt dingen gebeuren die in strijd zijn met de regels horen wij dat graag. Als het tot ongewenste intimiteiten leidt, verwijderen we desbetreffende personen direct. Respect voor elkander staat op de eerste plaats. Wij kunnen niet alles controleren wat daarbinnen gebeurt, dus als er zich ongeregeldheden zich voordoen, meld het aan de balie zodat wij er eventueel wat aan kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
EroticCinemaTeam
Mike T
Berichten: 58
Lid geworden op: 12 nov 2008 19:10
Locatie: regio Amsterdam
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door Mike T »

We zouden eigenlijk die niet-rubber injassers moeten bannen van de site en uit de bios, Als je een leuke avond hebt , ben je steeds bezig politie agentje te spelen om dat er enkele heren zich niet kunnen/willen gedragen. Niets ten nadele van de goeden hoor, maar mannen die hun verantwoordelijkheid niet nemen en de gezondheid van je partner en jou in gevaar brengen, ik zou ze het liefst op hun..... ware het niet dat ik pacifist ben. 8-)

Gelukkig hebben wij (of soms ik alleen ) altijd meer leuke nette mensen ontmoet dus, laat dat je er zeker niet van weer houden..
gr S & M
.
.
.
.
Soms alleen,dan weer als (gelegenheids)stel maar altijd Horny as HELL


Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita ;-)
edhunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 dec 2008 22:12
Geaardheid: bi
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door edhunter »

als nieuweling kan ik soms niet begrijpen. wat er hier allemaal veschreven staat.
ik begrijp wel steeds vaker dat ik zo weinig vrouwen heb mogen aanschouwen, in de cinema.
jammer dat er (zoals bij zoveel dingen) er altijd een groep is, die het voor de rest weet te verpesten.
knuffelstel2820
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 dec 2008 18:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Een dorpje in Friesland
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou dat is jammer dat er zo "desperate" wordt gereageerd op dames. Ik wou proberen met mijn vriendin een dezer dagen toch eens de veel besproken cinema te bekijken.... Het wordt voor haar het eerst dat ze dit doet dus.... Haar maar goed beschermen dan maar ;) ;) ;)
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
Mike
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 dec 2008 09:04
Geaardheid: bi
Locatie: Randstad - Centraal NL
Contacteer:

Re: tjaa.....

Bericht door Mike »

Als ik even reageren mag?............... Gewoon gaan "Knuffelstel" en er voor gaan. En indien er te opdringerige mannen zich aandienen met voor jullie ongewenste gedrag, moeten jullie dit direct duidelijk aangeven en desnoods melding maken bij Jan (filiaalhouder) aan de balie. Rekenmaar dat Jan in zal grijpen, waardoor jullie ongestoord met andere stellen en/of mannen kunnen genieten. Door het lezen van reacties op dit forum op ongewenst mannelijk gedrag, zijn degenen die het betreft al aardig gewaarschuwd.

Veel sexplezier!!

Mike
De basis voor een goed erotisch contact begint met RESPECT voor de ander!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten