Net uit Kos en een gewone doordeweekse vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
wild romance
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Net uit Kos en een gewone doordeweekse vrijdag

Bericht door wild romance »

Na dat het afgelopen vrijdag een saaie avond leek te worden, kwam daar toch al snel verandering in. Eerst verwelkomden wij natuurlijk onze vrienden die net terug van vakantie kwamen uit Kos. Als ik het zo mag beoordelen hebben zij een warm welkom gekregen:-) Enfin, sávonds na het eten en na het eerste bakje kofiie, kwam een stel binnen. Een mooie vrouw, met kort blond haar. De man van het koppel, legde uit dat zij neef en nicht van elkaar waren. Zij gingen vrijwel meteen de darkroom in, en hebben daar met een aantal single mannen een leuk avontuurtje gehad. Maar al snel moesten zij helaas weer naar huis. Ondertussen was er nog een stel binnengekomen, heel toevallig, ook een vrouw met kort blond haar. En een aardige kerel, dat mag ook gezegd :-). We hebben heerlijk met elkaar gespeeld op het matras. Ik vond het erg leuk dat er deze keer eens niet geneukt werd, maar wel heel veel gemasturbeerd en orale seks, eigenlijk best leuk zo, en ook heel geil ! Duidelijk werd deze dame heel geil van masturberende mannen! Na een explosief orgasme mijnerzijds, merkte zij terloops op : Ach ja, toch best leuk voor een doordeweeks avondje ;-) Ook onze vakantiegangers waren er bij gekomen op het matras, en het werd nog erg gezellig.
EC is toch weer helemaal te gek !!!

Pietertje, je hebt weer wat gemist jongen ! Tja dat heb je ervan als je op vakantie gaat :-)

mARCO
Diver
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Net uit Kos en een gewone doordeweekse vrijdag

Bericht door Diver »

Ik ben het helemaal eens met Marco/Wild Romance: Vrijdag was zeer geslaagd!

Gelukkig heb ik met alle vrouwen mogen spelen.

De 'neef en nicht' gingen direct na binnekomst door naar de dark room. Eerst dacht ik dat ze naar het toilet waren gegaan, maar toen ik de darkroom inliep lag ze al helemaal klaar. Al snel werd het drukker, maar doordat ik als eerste binnenliep, kon ik lekker naast haar staan, haar strelen & kussen en kon zij haar linkerhand lekker aan het werk zetten ;)

Jammer dat ze zo snel weg moesten. Toen ze lekker bezig waren kwam weliswaar de suggestie om iemand mee te nemen naar een hotel. Helaas ging dat later niet door (mochten jullie nog eens zin hebben in een overnachting in een hotel...ik ben graag van de partij ;) stuur maar een pb )

Gelukkig waren de overige gasten op dat moment al lekker bezig op de matras. Beide dames zaggen er lekker uit en het was heerlijk om ze beide te strelen & kussen. Ze hebben me allebei heerlijk gepijpt. De dame uit Kos wilde ook graag gebeft worden en zo'n aanbod laat je natuurlijk niet liggen ;)

Kortom: super! Ik wou dat het altijd zo'n feest is!
zilverstel
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door zilverstel »

Voor ons was het alweer een hele lange tijd geleden dat wij de EC bezochten.

Ellis heeft zich afgelopen vrijdagavond erg vermaakt, vond het heerlijk om al die mannen om haar heen te zien trekken af en toe een man te pijpen en haar uiteindelijk te trakteren op een warme spermadouche waarbij zij zelf graag haar benen spreidt en de aanwezige heren een blik van haar warme gladde kutje gunt.

Mannen bedankt en graag tot een volgende keer.
bert_junior
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

was zeker een erg geslaagde dag! vooral het einde was leuk ;)

hopelijk laten jullie wat horen als jullie weer gaan, zou het niet willen missen!
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Student »

Was zilverstel er 's middags of 's avonds. Ik heb namelijk 's middags veel plezier gehad met een heerlijke vrouw...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten