23-9 Actief sub koppel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
kinkykoppel
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

23-9 Actief sub koppel

Bericht door kinkykoppel »

Vrijdag 23-9 zijn wij een actief sub bi koppel weer in Amersfoort. Wij zijn er vanaf +/- 12:30 tot +/- 15:00 (zolang er neukgerichte actie is). Voor de gene die ons kennen weten dat wij komen om te neuken en niet om te vrijen en het handwerk. Ook deze keer zeg ik het weer dat je zelf het inasatief moet nemen en niet te lang moet wachten. Want als er geen actie meer is dan gaan we weer weg. Dit laatste zeg ik omdat we naderhand 3 mailtjes kregen van 3 mannen die zeiden dat ze de kans niet hadden gekregen om mee te doen. Beste he/bi mannen iedereen mag dus maar we nodigen niet een ieder persoonlijk uit. Stukje terug op het forum stond dat het niet voor beginnende mannen zou zijn. Dit is natuurlijk niet zo want een ieder is welkom. Wij zijn ook maar gewone mensen die ooit begonnen zijn. Wat ik nog even wil aangeven is dat je zelf je condooms moet meenemen of in de shop moet aanschaffen. Voor alle duidelijkheid dus: We zijn bi, onderdanig en komen voor het neuken en niet voor het hand en vrij werk en een ieder mag ongeacht je leeftijd/ uiterlijk. Wacht niet te lang want de tijd vliegt om als je bezig bent ;) Weest niet te verlegen want we zijn het ruige werk wel gewend. Voor de mensen die ons niet kennen kijk even op onze site dan word duidelijk waar we voor komen. www.kinkykoppel.nl
Mvg sub koppel
jongen21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 23-9 Actief sub koppel

Bericht door jongen21 »

ik kijk er naar uit, geen klef gedoe inderdaad, gewoon lekker neuken. anaal ook toe gestaan bij de vrouw?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten