Jongerendag 12 augustus verslagje!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bulbasuus
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2021 18:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Jongerendag 12 augustus verslagje!

Bericht door Bulbasuus »

Hallo!

Afgelopen vrijdag zijn mijn man en ik voor de allereerste keer bij de EC geweest en man oh man wat is dat goed bevallen!
We hebben van te voren al met een flink stel anderen gekletst en zijn ook al eerder bij een borrel aangesloten en dat voelde toch wel fijn dat er wat bekende gezichten tussen zouden zitten.

Ik was ernstig zenuwachtig toen we aankwamen en B en L (een superleuk stel die we al kenden) tegenkwamen bij de ingang. Met knikkende knietjes ben ik meegelopen naar binnen door de lange gang naar de kluisjes. Het was niet megadruk, maar ook zeker niet rustig en ik voelde alle ogen over mijn lijf gaan. Ik ben niet de meest zekere dame dus moest er wel echt even aan wennen haha.

D, T en F kwamen gelukkig al snel hoi zeggen en met wat grapjes en de lekkere haribo snoepjes van D was het ijs al snel een beetje gebroken. Ik was B al een beetje aan het plagen want for some reason haalt hij de brat kant in me naar boven die eigenlijk alleen mijn man te zien krijgt. Ik ben verder ultiem sub maar daar kom je later in dit verhaal wel achter. D haalde vervolgens de massageolie tevoorschijn en ik dacht gelijk, yes dat gaat me hopelijk iets meer ontspannen.

De handen van mijn man ontspannen me altijd, maar in deze setting was het iets lastiger. Ik voelde 6, nee 8, eigenlijk geen idee hoeveel handen op me en hoewel dat lekker was, overprikkelde het me ook een klein beetje. B was ondertussen bezig mn billen mooi rood te maken wat heerlijk voelde. Ik had heel fijn oogcontact met M die op de bank voor het grote bed stond en met hem had ik van te voren al afgesproken dat ik het ook fijn zou vinden om even apart te gaan.
L lag inmiddels naast me en kreeg ook een lekkere massage die al snel over ging in meer. Daar was ik nog niet helemaal aan toe en hoewel de vingers van B my nether regions aan het verkennen waren en dat best fijn voelde merkte ik de overprikkeling. Ik moest echt even aarden. Ik was ergens ook een beetje bang dat die overprikkeling zou blijven aangezien L en ik de enige dames waren op een flink stel meer heren. Net op dat moment kwam D2 gelukkig binnen en daar was ik heel blij mee!

Ik bedankte iedereen die me die heerlijke massage had gegeven en ging even rustig naast M zitten op de bank tot ik voor mn gevoel genoeg moed had verzameld om hem mee te vragen apart te gaan.
We belandden in de gaycinema waar M een blinddoek omdeed, dit hielp enorm. Ik zag geen ogen meer gluren en ik kon ontspannen. M moest een paar keer vragen of we de ruimte even voor onszelf mochten het was zo fijn dat iedereen dat zo respecteerde. Hij zei me op mijn knieeen te gaan zitten en pakte mijn handen, ik mocht zijn benen voelen, zijn buik, borst, maar nog niet waar ik het liefste aan wilde zitten... Teasen maakt mij helemaal gek en dat weet hij maar al te goed! Finally mocht het en mocht ik mijn mond ook gebruiken om hem hard te pijpen. Niets is fijner dan letterlijk voelen wat je met iemand doet.
M vroeg me op te staan en begeleidde me naar het bed in de gaycinema en pakte de magic wand erbij die hij had meegenomen. Hij zei me te zeggen als ik bijna kwam, dit deed ik braaf en het maakte me echt helemaal gek. Ik wilde zo graag klaarkomen... M heeft me daarna heerlijk geneukt waarbij ik ook weer aan moest geven of ik bijna kwam. Dat was bijna elke 10 a 15 seconden want ik kom heel snel van penetratie. Ik had hem ook van te voren verteld dat ik zolang mijn bedpartner dominant genoeg is ik op commando niet en wel kan klaarkomen, hij wilde dit uiteraard graag testen. Hij zei me niet te komen en hij heeft me echt hard genomen daarna en was verbaasd dat ik nog steeds niet kwam terwijl ik eerder zo snel steeds kwam. Uiteindelijk keek hij me aan en liet hij me klaarkomen waardoor ik als een menselijke vibrator over dat bed heen ging, wat een ontlading! Alle spanning kwam eruit. Het is namelijk niet zo dat ik de orgasmes niet krijgt, het lijkt wel alsof ze opstapelen en zodat ik dan mag klaarkomen ik alles tegelijk krijg. Hetzelfde gebeurd ook als ik klaarkom en je niet stopt maar gewoon net zo hard blijft stoten, zodra je stopt krijg ik alle sensaties in 1 keer en dan komt het ook wel eens voor dat ik flauw val (hierover iets verder meer). Hierna kwamen B en L de zaal binnen en besloten we ze de ruimte te geven. Ik wankelde een beetje van het heftige orgasme en T kwam gelijk heel lief me terug begeleiden naar de kluisjesruimte. Blijkbaar hebben er een paar mannen goed van kunnen genieten achter het raam en stiekum begon me dit nu ook wel op te winden. Ja ik kwam definitief meer los nu!

Na even rustig op de bank te hebben gezeten besloot ik mijn man te vragen mee te gaan naar de swing, ik had dat nog nooit geprobeerd en wilde dat wel heel graag. De swing hing eerst wat te hoog, maar na die verlaagd te hebben heeft hij me intens hard genomen. De 6e versnelling hebben we het geloof ik genoemd haha! Hij nam me zo hard en ging zo lang door dat zodra hij stopte de sensaties teveel waren voor mijn brein en ik inderdaad out ging. De eerste keer voor hem om dat bij mij te veroorzaken! Out gaan is overigens geen vervelend iets voor mij, ik krijg er een enorme buzz van en het voelt echt heerlijk. Ik lag nog bij te komen toen T ook graag wilde, hij nam me heerlijk en het voelde zo fijn! Mijn man probeerde hier alleen mijn orgasmes te controleren en had niet de beste timing waardoor ik letterlijk T uit me duwde :P Sorry! Ik doe het graag nog eens over <3
Hierna stond B voor me en ik voelde een beetje zenuwen door mn lijf gaan. Ik kende B al van voor de EC en ik heb in de tijd ervoor redelijk bratty op de app naar hem gedaan. Hij kwam dat even incasseren want mijn god... Hij heeft me twee keer achter elkaar out laten gaan en toen merkte ik dat ik wel even toe was aan een pauze.
Ik werd uit de swing geholpen en lag bijna op de grond want mijn benen werkte niet heel goed meer mee... Wat een intens gevoel en wat heerlijk! Ik werd op de bank geplant en D kwam weer met een zakje haribo snoepjes terwijl ik kon toekijken hoe mijn man met nog een paar anderen bezig was met D2. Zij mocht ook even de 6e versnelling testen die hij in zich heeft. F lette goed op me dat alles goed ging en jeetje wat kan hij lekker zoenen! Iedereen was onwijs lief voor me en het kletsen met B2 hielp ook goed om weer een beetje op aarde te komen. Ik merkte dat ik weer redelijk aan het herstellen was en wel voor nog een ronde in de swing in was. Ik keek B aan en vroeg of hij nog een keertje kon, dat was niet tegen dovemans oren gericht en hup ik werd de swing weer ingeholpen. Hij hield zich niet in wat resulteerde in nog eens flink out gaan twee keer. Tussendoor werd er heerlijk aan me gezeten door T en D waarbij D iiiiiiiiets te hard in mijn tepel beet (' Ja jij zegt dat ik mocht bijten'), heb er nu een kleine bloeduitstorting op zitten haha! En toen! was het helaas tijd en ging de EC sluiten... Ik werd de swing weer uitgeholpen en had weer drie mannen nodig om me terug te begeleiden naar de kluisjesruimte...
Na het douchen zijn we nog lekker het terras op gegaan met een groep en dat was onwijs gezellig en fijn om de dag zo te eindigen.

Al met al een heerlijk ervaring en het smaakt naar meer! Iedereen die er was was enorm complimenteus en ik kan eerlijk zeggen dat ik me in geen jaren ZO mooi gevoeld heb. Heren en dames ontzettend bedankt voor deze fantastische ervaring! De enige buzzkill voor mij was persoonlijk toen het personeel binnen kwam om te vragen of L zachter kon doen omdat ze hoorbaar was in de winkel... Het lijkt mij juist alleen maar goed als je hoort hoe mensen aan het genieten zijn en ook het doel van de speelruimtes?

Volgende maand weer ;)
jiggy
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2021 13:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Jongerendag 12 augustus verslagje!

Bericht door jiggy »

Super leuk stukje suus heel blij dat ik er was (m)
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Jongerendag 12 augustus verslagje!

Bericht door Karlson747470 »

Dit klinkt echt geweldig. Fijn dat je zo genoten hebt. Wij zouden ook graag een keer aanwezig zijn bij een dergelijk feestje! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Newby2023 en 36 gasten