Het was een heerlijke middag! Rond twee uur kwamen Marcelo en Sub binnen. De foto's hierboven geven een goed beeld van haar, maar in het echt is het natuurlijk altijd leuker en mooier! Haar mooie glimlach als ze weer eens goed hard was doorgeneukt hebben we die middag vaak mogen zien.
Er is de hele middag volop gespeeld en geneukt. Ik heb niet alles meegemaakt omdat er nog een erg leuk stel was (Happy). Maar de momenten dat ik er bij was waren heerlijk. Twee keer haar hard geneukt waarbij ik veel te snel naar mijn zin klaarkwam. Maar wanneer sub met haar kutje knijpt en je uitzicht hebt op haar heerlijke lichaam is het moeilijk het lang vol te houden! Naast het neuken was het ook gezellig. De middag was best druk, maar doordat er drie vrouwen aanwezig waren verdeelden de mannen zich ook wel over de zalen. Overigens was de tweede helft van de middag een stuk rustiger.
Op een incident na verliep de middag volgens mij goed. Deze middag toch weer twee keer gezien dat een man probeert en in één geval het zelfs lukte om een vrouw zonder condoom te neuken. Onbegrijpelijk... In het tweede geval gebeurde dit bij de derde vrouw, die alleen was en ik verder niet heb gesproken. Ze was (terecht) ontdaan en erg boos. De man in kwestie wist niet hoe snel hij de bios moest verlaten.
Marcelo en sub (en ook stel Happy natuurlijk als jullie dit lezen

)! Nogmaals dank voor de heerlijke middag. Dit zijn van die dagen dat je geen spijt hebt dat je naar de cinema bent gegaan!