Donderdag 13 oktober, een geile avond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Kinkygirl1988
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2021 09:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Donderdag 13 oktober, een geile avond

Bericht door Kinkygirl1988 »

Het is donderdagavond. Al had ik graag een avondje voor mezelf gehad, toch word ik blij als ik bericht krijg dat mijn meester mij vanavond tot zich wenst te nemen. Om 18.00 moet ik klaarstaan.

Ik doe mijn best om op tijd klaar te zijn. Netjes gedoucht, alles geschoren, stockings, jarretels, sexy lingerie en een zwart jurkje trek ik aan.

Waar ik bang voor was werd werkelijkheid. Ik was 15 minuten te laat. Ondanks dat ik het mijn meester netjes had laten weten wist ik dat hij dit niet leuk zou vinden. Hij houdt niet van wachten.

Om 18.15 stap ik bij mijn meester in de auto. Ik vraag me af waar hij me naar toe zal nemen en wat hij van plan is met me.

Na een even gereden te hebben parkeert mijn meester de auto. Hij pakt de tas uit de kofferbak en doet mijn collar om.

Samen met mijn meester lopen we richting de cinema. Het was alweer even geleden dat we daar geweest waren. Ik had dan ook heerlijke spanning in mijn lijf. Dat merkte ik ook tussen mijn benen.

Het was naaktdag. Geen probleem, want lang zouden de kleren toch niet aanblijven. Samen liepen we de cinema in. Heerlijk geil gekreun was al te horen. Het was gezellig druk.

Op het grote bed zag ik twee vrouwen die lekker geneukt werden. Aan mannelijke aandacht was vanavond geen gebrek. Zoveel harde pikken. Die hoopte ik ook te mogen ontvangen. Of dat ook zou mogen was volledig de keus van mijn meester. Hij zou bepalen wat wel en niet mocht. Waarschijnlijk had ik het deels ook zelf in de hand met hoe ik me zou gedragen. Mijn meester weet immers heel goed waar dot sletje naar verlangt.

Ik deed mijn jurkje, bh en string uit. Daar stond ik dan in mijn stockings, jarretels en hakken.

Mijn meester gebood me naar de hetero zaal te gaan. Daar werd ik met mijn gezicht richting de deur gezet en deed mijn meester mij de polsboeien om.

Daarna zei hij mij door te lopen naar de darkroom. Daar maakte mijn meester me vast aan het kruis. Tieten naar voren en mijn benen wijd. Ik wist wat er zou komen. Maar waarmee ik het zou gaan ontvangen en hoe veel zou ik gaan ervaren.

Mijn meester pakte de flogger en begon mijn tieten, benen, buik en kutje te bewerken. Hij wisselde de plek, de snelheid en hoe hard hij sloeg met elkaar af. Ik genoot en verbeet me door de pijn heen. De pijn die steeds wat heftiger werd wanneer mijn meester goede tikken uitdeelde op mijn al gevoelige tepels en op mijn kutje. Zeker de slagen waarbij het uiteinde van de flogger mijn klitje hard raakte waren heftig. Daarbij trok ik mijn benen bij elkaar. Benen wijd! Zij mijn meester me dan. Met kleine tegenzin deed ik dan mijn benen weer wijd.

Tussendoor kwam 1 van de 2 stellen die eerder op het grote bed waren ook de darkroom binnen. De vrouw ging voor me in de sling liggen en werd vervolgens hard door de man geneukt. Wow wat een heerlijk gezicht om dat schouwspel te mogen bewonderen.

In de tussentijd had ik zeker 400 slagen geïncasseerd. Hoeveel precies weet ik niet meer.

Na een tijdje maakte mijn meester mij los en moest ik op mijn knieën voor hem gaan zitten. Mijn meester deed mij de ringgag in zodat mijn hoerige bek goed open zou blijven staan. De gag zat goed strak. Waardoor het speeksel al snel over mijn tieten droop. Mijn meester begon mijn keeltje te neuken. Snel en diep wisselde elkaar af. Ik merkte dat er verschillende mensen stonden toe te kijken, maar echt lang daarbij stilstaan kon ik niet.

Ik pijpte alsof mijn leven ervan af hing. Wat misschien ook wel ergens zo was, want mijn meester kon tenslotte bepalen wanneer ik de mogelijkheid kreeg om adem te halen. Mmmm ik genoot volop en verlangde naar nog zoveel meer. Ik zou willen dat ik eeuwig bij mijn meester kon blijven.

Na een tijdje moest ik opstaan en richting het grote bed. Daar moest ik op de bank gaan zitten en toekijken hoe de andere vrouw heerlijk van achteren genomen werd terwijl ze van voren verschillende pikken aangeboden kreeg. Mmmm schitterend schouwspel.

Mijn meester kwam voor mijn staan en bood zijn pik weer aan. Ik wist wat ik moest doen en begon hem hartstochtelijk te pijpen. Lange halen, korte halen en diep wisselde ik af. Vooral diep vindt mijn meester erg lekker. Dat weet ik.

Na een klein tijdje gebood mijn meester om de pik van een andere man te verwennen. Ook weer zo’n lekkere harde paal. Ik wilde mijn meester trots maken en daarom ook laten zien aan de man wat ik kan. Zonder al te veel moeite nam ik zijn pik in mijn mondje en liet zijn pik tot diep achter in mijn keeltje glijden. Zijn hele pik verdween achter in mijn hoerige keeltje. Hij neukte mijn mondje en liet duidelijk merken wat hij van mij wilde. Ik hoorde hem nog zeggen dat mijn meester mij goed getraind had. Dat maakte me trots. Zo trots dat ik met alle liefde doorging.

Na verloopt van tijd gaf mijn meester de man toestemming om mijn kutje goed te neuken. We liepen terug naar de darkroom waar ik in de sling gelegd werd. De man wist goed hoe hij een sletje zoals ik aan moest pakken en neukte mijn kutje dan ook goed door. Ik voelde hoe zijn harde pik hard in mijn kutje werd gestoten. Keer op keer.

Ik hield het zelf niet lang meer vol en vroeg mijn meester om toestemming om klaar te mogen komen. Zoals altijd moest ik van 10 naar 0 aftellen voordat ik klaar mocht komen. Met moeite kwam ik bij 0 en kwam heerlijk klaar.

Na een tijdje wisselde mijn meester en ging zelf zijn sletje eens goed neuken. Ohh wow! Van binnen wilde ik meer en meer. Meer kreeg ik ook. Wat ben ik mijn meester toch dankbaar.

Er kwam een man bij ons staan. Terwijl mijn meester mijn kutje neukte gebood hij mij om aan de pik van de man te trekken. Ik deed braaf wat er van mij gevraagd werd en nam zijn pik in mijn hand terwijl mijn meester nog even door ging.

Na een tijdje gaf mijn meester de man groen licht. Ook hij mocht dit sletje lekker gebruiken voor zijn plezier en begon me, terwijl ik nog in de sling lag lekker te neuken.

Dit is wat ik wil dacht ik. Gebruikt worden voor het plezier van mijn meester en alle andere mannen die hij toegang geeft tot dit sletje. Ik wil graag het gebruiksobject van mijn meester zijn!

De man neukte mij goed door. Na een tijdje nam mijn meester het weer over. De man was naast mijn hoofd komen staN zodat ik vanuit de sling zijn pik in mijn mondje kon nemen. Twee gaatjes lekker gevuld.

Tussendoor stopte mijn meester. En likte en vingerde mijn kutje zoals alleen hij het kan. Goddelijke gewoon! Hij weet precies de juiste plekjes bij mij te vinden. Het duurde dan ook niet lang voordat ik spuitend klaar kwam. Vervolgens neukte mijn meester het kletsnatte kutje verder. De man naast me had niet veel tijd meer nodig en ook mijn meester was bijna zover. Terwijl de man naast me zijn zaad over mijn tieten heen spoot, spoot mijn meester over mijn kutje en buik heen.

Wat een heerlijke avond is dit geweest. Ik verlang nu alweer naar meer. Ik ben de slet van mijn meester. Zijn hoer en zal dan ook alles voor hem doen. Dank u meester!
Gebruikersavatar
ZaadTank020
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 aug 2021 12:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Donderdag 13 oktober, een geile avond

Bericht door ZaadTank020 »

Heerlijk verslagje!
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Donderdag 13 oktober, een geile avond

Bericht door Sexreiziger »

Leuk verslag kinkygirl. Ik moest helaas wat eerder weg, heb je wel verlangend bekeken en hoopte dat ik je mocht gebruiken, had graag een poging tot fisten gedaan ... Ik hoop dat je meester je nog eens meeneemt ;)
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Donderdag 13 oktober, een geile avond

Bericht door cockring »

Wat een geweldig geil verslag. Wat mij betreft mag je meedingen naar het verslag van de maand :D
sexboy
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2009 19:45
Contacteer:

Re: Donderdag 13 oktober, een geile avond

Bericht door sexboy »

Sexreiziger schreef: 17 okt 2022 12:07 Leuk verslag kinkygirl. Ik moest helaas wat eerder weg, heb je wel verlangend bekeken en hoopte dat ik je mocht gebruiken, had graag een poging tot fisten gedaan ... Ik hoop dat je meester je nog eens meeneemt ;)

Ik zal mijn geile sletje zeker vaker meenemen naar de cinema maar ik zal wel de enigste zijn die haar mag vingeren en haar kutje oprekken
Airborne
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jul 2021 05:30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Donderdag 13 oktober, een geile avond

Bericht door Airborne »

Top verslag heb nog een keertje kunnen genieten !
Ik was de man die aan het eind ook nog even mocht meedoen .
Ik hoop dat ik jullie nog een keertje mag treffen :D
Fetlife naam arrow1996
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten