Dag heren,
Donderdag 27 oktober gaat LotteMooi seniore 50+ mannen verwennen in Amersfoort. Voor mannen die die leeftijd nog niet bereikt hebben, de 50 minners, heb ik een prettig alternatief: niet een maar twee lekkere schoolmeisjes in Arnhem. Beide schoolmeisjes zijn zeer sletterige en zullen in hun school uniform binnenkomen. Ben je 50 plus: doe de groeten aan LotteMooi in Amersfoort als haar vaardige vingers je gek hebben gemaakt!
We komen donderdag omstreeks 16.00.
Voor beide sletterige schoolmeisjes geldt: Neuken is altijd met condoom, zorg dat je schoon bent en niet zoenen.
Holly is begin 30, en deze slet heeft weer veel pik nodig. Lees haar ervaringen hier op het forum anders maar even. Ze is gek op pijpen en de smaak van zaad en heeft het niet op de smaak van rubber. Met haar tongpiercing kan ze buitengewoon lekkere trucjes! Ze is anaal alleen te gebruiken als ze in DP wordt gelegd. Holly heeft twee tepelpiercings die zijn afgeplakt. Dat is niet voor niks. Van haar tepels afblijven dus! Met haar tieten mag gespeeld worden. Ook haar gepiercte clit is off limits voor vingers.
Curvy Camille is begin 20, een hele mooie BBW met een prachtige cup H (!) voor de liefhebbers en het is voor haar de eerste keer in een dergelijke setting. Dit sletje is ook heel pikgeil maar doet geen anaal. Ze wil wel graag veel kwalitatief goede berubberde pik in haar heerlijke natte geschoren gleufje voelen en wil zich graag een echt sletje voelen.
De sletterige schoolmeisjes zijn beide bi dus wellicht spelen ze ook met elkaar.
Aan de kijkers: graag ruimte bieden aan de actieven. En NEE IS NEE!
We blijven tot de geile, bronstige, hunkerende mannen op zijn.
Hartelijke groet,
Don Roberto
HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS EC ARNHEM
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
- Casper1974
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS EC ARNHEM
Hi Don Roberto,
Cool wat een mooie schoolmeisjes,
Helaas lukt het me niet om naar Arnhem te komen.
Neem je binnenkort de dames eens mee naar Amersfoort?
Hartelijke groet
Casper
Cool wat een mooie schoolmeisjes,
Helaas lukt het me niet om naar Arnhem te komen.
Neem je binnenkort de dames eens mee naar Amersfoort?
Hartelijke groet
Casper
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: HOLLY EN HET SCHOOLMEISJE: DONDERDAG 27 OKT 16.00 VOOR 50 MINNERS EC ARNHEM
Veel plezier DR! Je gaat het van ons horen hoe druk het was. Lottemooi heeft er zin in en wij gaan er weer heel erg van genieten!
Groet TKG
Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten