Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Thekinkyguy »

Wij lezen graag wat reacties/ervaringen van de ouderenmiddag. Als hier positieve reacties uitkomen overwegen wij om dit thema te herhalen.

Mvg TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
dodo
Berichten: 199
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door dodo »

het loopt inderdaad storm met de reakties. ik ben zelf helaas niet geweesd ivm werk maar ik lees ook graag wat berichtjes
Remco43
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 nov 2011 20:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Remco43 »

Het bezoekje van Lotte gisteren, in schoolgirl-outfit en passend brilletje, speciaal voor de oudere jongeren onder ons, was weer heerlijk geil, en best druk bezocht :P
Ik had er lang naar uitgekeken, en toen ik eenmaal aan de beurt was, was het binnen 1 a 2 minuten bekeken ;).
Tegen de gouden handjes van Lotte met haar massageolie en haar zwoele blik ben ik niet lang opgewassen.
Iemand riep nog : “zouden jouw handjes niet verzekerd moeten worden ?”.
De sfeer was prima. Een klein minpuntje was 1 man die ongevraagd bij mij en een paar anderen aan mijn kont ging zitten. Daar is in de EC toch genoeg andere gelegenheid voor denk ik dan ?
Anyways, wat mij betreft igg voor herhaling vatbaar :D
Thanx ook TheKinkyGuy (ben mijn polsbandje vergeten af te geven voor het plakboek ;)
Gebruikersavatar
poitr61
Berichten: 167
Lid geworden op: 11 apr 2017 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door poitr61 »

een hele lieve vrouw, lotte
was wel wat erg druk en duurde lang voordat ik aan mn trekken kwam
maar .. was het wachten waard. Lotte heeft me heerlijk afgetrokken en al snel kwam ik over haar tietjes klaar .

die blonde "vrouw" die aanwezig was, was overigens ook een lekker ding. dus we hebben weer lekker genoten donderdag.
voor herhaling vatbaar dus.
groet poitr
looking for older woman!!
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Thekinkyguy »

Ik wil alle senioren die gisteren op de Lottemooi ouderenmiddag zijn geweest bedanken. Enkelen van hen hadden een broodtrommeltje mee en zaten verlegen om een praatje :lol: .

Omstreeks 13:20 uur arriveerden wij in de EC. Via de winkel zijn wij de wc binnengegaan en heeft Lottemooi haar ontdaan van de ‘normale’ kleding en haar ondeugende scoolgirl uniform aangedaan. Heerlijk om mijn kleine meisje zo te zien.

Lottemooi heeft zich er goed vermaakt. Na 3 uren hand en spandiensten te hebben verricht was zij redelijk moe. Haar scoolgirl outfit was doordrenkt met sperma, waarvoor dank. Ik denk dat er gedurende de sessie 40 ladingen over haar prachtige lichaam zijn gespoten. Het was een relaxte sfeer waarbij tegen het einde van de sessie ook nog aan mijn trekken ben gekomen.

Wij danken de EC wederom weer voor de locatie en faciliteiten. Tot snel!

En een herinnering voor de aanwezige mannen, wij lezen graag jullie ervaringen!
Laatst gewijzigd door Thekinkyguy op 04 nov 2022 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Softsm
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 aug 2018 19:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Softsm »

Het was weer geweldig. Wat eeen heerlijk geul vrouwtje is die lotte toch. Liep naar buiten met polsbandje nog om. 😀 wie was die lange vrouw met dat donkere lange haar? Weet iemand dat? Ze kon hem in ieder geval ook heeel diep in de keel nemen.....
Peter1967
Berichten: 72
Lid geworden op: 30 aug 2021 19:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Peter1967 »

Het was geweldig, wat zijn jullie toch een leuk en lekker stel. Gouden handjes, tjonge ik kan er nog van genieten als ik er aan terug denk.

Peter
Peter80
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2022 19:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Peter80 »

Wow, wat heerlijk klaargekomen.. Lotte was geweldig en wist me echt te prikkelen met haar zachte handjes en zwoele blik. Een leuk stel trouwens. Iedereen heeft goed zijn best gedaan.

P 80
Snowman0207
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2022 09:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Snowman0207 »

Hoi Lotte en Kinkguy

Ik was een van de ongeveer 40 mannen die zijn sperma over je heen heeft mogen spuiten, voor mij was het een van mijn items op mijn bucketlist om mee te doen met een sperma party. Dat ik mij heb leeggespoten op jou was eigenlijk puur toeval. Zo af en toe kom ik wel eens in de ec van Hilversum. En een goede vriend van mij adviseren mij om ook eens naar de ec van Amersfoort te gaan. 27 oktober was er een plekje vrij in mijn agenda en daar ging ik voor de eerste keer naar Amersfoort, toen ik binnenkwam term 13:00 was het in de winkel al behoorlijk druk, meerder mannen voor mij die naar de cinema wilde, en ook nog vrouwen die op zoek waren naar speelgoed voor zichzelf. Eenmaal in de cinema waren alleen lockers bezet, en werkelijk overal waren mannen. Iets wat ik niet gewend ben vanuit Hilversum. En nog ging er geen lampje bij mij branden. Tot iemand riep, ik heb ze gezien ZE KOMEN ER ZO AAN. Toen wist ik dat ik met mijn neus in de boter was gevallen. Nu heb ik met mijn vriendin al heel was uitgespookt, maar nog niet met zo veel mannen, verder als 5 zijn wij nooit gekomen. Was het voor mij geen probleem om aan te sluiten in de rij. Haar billen, kontje en kutje voelde heerlijk zacht aan. En hoor borsten vol met sperma, ongelofelijk. En dan de de vragende zaad ogen van Lotte. Waren na een tijdje er naar te kijken en hoe ze andere mannen aftrok en pijpte genoeg. Om mij volledig leeg te spuiten over haar borsten.

Het was een geweldig belevenis die zeker voor herhaling vatbaar is.

Bedankt dat ik zo van jullie heb mogen genieten.

Groet, Snowman
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lottemooi ouderenmiddag 27-10 13:00 tot Amersfoort

Bericht door Thekinkyguy »

Dankje Snowman voor jouw uitgebreide verslag. En leuk dat je met je neus in de spreekwoordelijke boter viel.
Houd het forum maar in de gaten. Wij kondigen vaak onze bezoeken aan in de rubriek Amersfoort Algemeen.

Misschien tot de volgende keer.

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten