Een drukke en gezellige zaterdag.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
geileman30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Een drukke en gezellige zaterdag.

Bericht door geileman30 »

Ik heb gisteren met veel plezier een bezoek gebracht aan de EC Amersfoort. Iets na 11:00 kwam ik binnen en bleek dat ik de 2e persoon was, erg rustig nog dus.
Ik ben een film gaan kijken, er kwamen in de tussentijd verschillende mensen de cinema binnen. Ik liep de gang op en zag dat Kiana, die ik nu voor het eerst zag, binnen was gekomen.
Ze waren wat vroeg i.v.m. vroege uitcheck van het hotel. Kiana is een mooie, knappe , sociale vrouw met mooie rondingen en een ook geen gebrek aan een portie humor, dit is belangrijk ;) .

Het is in eerste instantie de kat uit de boom kijken. Ze neemt plaats in de bios en kijkt met een aantal andere mensen naar de film, ik dacht zal ik haar verleiden? Ik vroeg de partner van Kiana of
hij dat zou toe staan, maar die zegt " dan moet je bij Kiana zelf zijn" :lol: . Zo gezegd zo gedaan, Kiana stond het toe, ik begon haar heerlijk te kussen, strelen en te likken. Binnen no time waren de andere mannen om ons heen. Kiana verwende de mannen vakkundig en ik pakte ondertussen een condoom en liet me heerlijk zuigen. Voor de comfort en gemak gaf Kiana aan dat het grote bed wellicht een handigere optie zou zijn. We liepen naar het bed. Kiana ging op haar rug liggen en ik had de het geluk om haar te mogen neuken, dit was zo lekker dat ik veel eerder klaar kwam dan waar ik eigenlijk vanuit wat gegaan.

Ik moest even op adem komen en reloaden, Kiana verplaatste zich ondertussen naar de ruimte met de gloryholes. Daar werd ze uitgebreid in de watten gelegd door de heren en vice versa.
Er liep nog een stel de bios binnen, vlak hierna twee dames en Marcelo + dame. Het werd er allemaal zeker niet minder gezellig op, Marcelo en de dame waren goed bezig en de heren vermaakten zich prima. Het andere stel begon in de hetero bios en verplaatste zich daarna rondom het grote bed. De twee dames gingen voor een rookpauze, hierna vertrok een van de dames weer huiswaarts.
De andere dame had koude handen. Dat vond ik maar niks en bijna inhumaan, ik bood haar een warmte element aan waar zowel zij - als ik ons voordeel mee deden ;) . Ik lag op het grote matras, de dame begon mij te pijpen. Kiana ondertussen hielp haar en begon me te kussen en in mijn tepels te bijten. Twee dames die mij verwende, ik voelde me bijna de koning. :P .

Hierna hebben we kort gepauzeerd. (Marcelo en de dame niet). Kiana, Eddyeagle, de dame en Kiana waren met nog wat heren aan het praten. We grapte o.a. dat het bed, in het voordeel van mijn ruim 2 meter lengte, eigenlijk elektrisch in hoogte verstelbaar zou moeten zijn.

In de tussentijd kwam er weer een stel binnen, het was hun eerste keer en zijn in heterocinema even met elkaar bezig geweest. :) . Al snel hield het stel het weer voor gezien. Vlak hierna komt er weer een stel binnen, deze kregen een rondleiding van de medewerkster. De dame in kwestie, een wat lange, blonde vrouw met een heel mooi figuur. Ze verplaatste zich al snel richting de heterocinema, de mannen ging hier achteraan en er was volop actie gaande. Kiana lag op het grote bed, deze keer dus zonder de mannen (op een enkeling na) Ik begon Kiana heerlijk te vingeren en ben hier zo lang mogelijk mee doorgegaan. Terwijl ik dat deed lag ik heerlijk tegen haar aan, wat een mooie dame :oops: . Kiana genoot, ik genoot.

Kiana raakte (net als ik) nieuwsgierig naar hetgeen er in de heterocinema plaats vond met de mooie blonde dame, eenmaal aangekomen daar ging dat stel juist richting het matras. Ik keek op de klok en zag dat ik niet heel veel tijd meer had. Ik wilde heel graag nog een keer seks hebben met Kiana. Kiana activeerde mijn erogene zones ;) en ik heb nog heerlijk van haar genoten op het matras in de heterocinema. Voor mij is het tijd om te gaan, ik zag dat Kiana zich ondertussen had gemengd bij de mooie blonde dame, zo te zien had zij ( en de rest) het perfect naar hun zin.

Mijn verwachtingen en verlangens werden ruimschoots overtroffen op deze zaterdag. :D :D

Fijne (hete) zondag iedereen. 8-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten