Ik ben een film gaan kijken, er kwamen in de tussentijd verschillende mensen de cinema binnen. Ik liep de gang op en zag dat Kiana, die ik nu voor het eerst zag, binnen was gekomen.
Ze waren wat vroeg i.v.m. vroege uitcheck van het hotel. Kiana is een mooie, knappe , sociale vrouw met mooie rondingen en een ook geen gebrek aan een portie humor, dit is belangrijk

Het is in eerste instantie de kat uit de boom kijken. Ze neemt plaats in de bios en kijkt met een aantal andere mensen naar de film, ik dacht zal ik haar verleiden? Ik vroeg de partner van Kiana of
hij dat zou toe staan, maar die zegt " dan moet je bij Kiana zelf zijn"

Ik moest even op adem komen en reloaden, Kiana verplaatste zich ondertussen naar de ruimte met de gloryholes. Daar werd ze uitgebreid in de watten gelegd door de heren en vice versa.
Er liep nog een stel de bios binnen, vlak hierna twee dames en Marcelo + dame. Het werd er allemaal zeker niet minder gezellig op, Marcelo en de dame waren goed bezig en de heren vermaakten zich prima. Het andere stel begon in de hetero bios en verplaatste zich daarna rondom het grote bed. De twee dames gingen voor een rookpauze, hierna vertrok een van de dames weer huiswaarts.
De andere dame had koude handen. Dat vond ik maar niks en bijna inhumaan, ik bood haar een warmte element aan waar zowel zij - als ik ons voordeel mee deden

Hierna hebben we kort gepauzeerd. (Marcelo en de dame niet). Kiana, Eddyeagle, de dame en Kiana waren met nog wat heren aan het praten. We grapte o.a. dat het bed, in het voordeel van mijn ruim 2 meter lengte, eigenlijk elektrisch in hoogte verstelbaar zou moeten zijn.
In de tussentijd kwam er weer een stel binnen, het was hun eerste keer en zijn in heterocinema even met elkaar bezig geweest.

Kiana raakte (net als ik) nieuwsgierig naar hetgeen er in de heterocinema plaats vond met de mooie blonde dame, eenmaal aangekomen daar ging dat stel juist richting het matras. Ik keek op de klok en zag dat ik niet heel veel tijd meer had. Ik wilde heel graag nog een keer seks hebben met Kiana. Kiana activeerde mijn erogene zones

Mijn verwachtingen en verlangens werden ruimschoots overtroffen op deze zaterdag.

Fijne (hete) zondag iedereen.