Na de lockdowns was 2022 een jaar waarin ik gelukkig de EC's weer kon bezoeken. Wat waren mijn persoonlijke hoogtepunten? Ik was er niet zo vaak als een paar jaar geleden, maar ik had wel het idee dat het de keren dat ik er was leuker, geiler, drukker was. Meer stellen en hoewel ik een fijne, grote lul pijpen ook zeker kan waarderen heeft dat mijn voorkeur.
Op 3: dat stel wat net binnenkwam toen ik weg wilde (en eigenlijk ook moest) gaan in Hilversum. Ik schat begin 50, slank stel, vrouw met halflang blond haar. Ik had me al weer aangekleed maar zij kleedden zich heel snel uit en ik besloot nog even te wachten en te kijken wat er zou gaan gebeuren. Ze gingen de hetero cinema in en waren vooral met elkaar bezig, maar uit het oogcontact en het knikje van de man maakte ik op dat ik me best met hun spel mocht bemoeien. Rare setting: zij twee vrijwel naakt en ik daar gekleed naast. Ik streelde de vrouw over haar borsten en buik en ze draaide zich om en begon ook met mij te zoenen. Haar partner (ze waren een gelegenheidsstel vernam ik later) vond het erg geil dat ze met mij ging spelen en moedigde haar aan. Maar oei wat had ik weinig tijd, uiteindelijk begon ze me (safe) te pijpen terwijl haar partner haar neukte. Ik kwam snel klaar, waarbij ze mijn zaad over haar borsten wilde. Ik gaf haar snel een kus en de man een boks en haastte me naar mijn afspraak!
Op 2: De ontmoeting in de XXX room in Arnhem, ik schreef er kort over n.a.v. de vraag van een stel over de XXX room: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=69219&p=153525#p153525
Ik kende de XXX room nog niet, maar wat een geil concept, een afgesloten ruimte waarin je er voor kan kiezen het gordijn naar de speelruimte open te laten. Dit stel deed dat dus en ik kon meekijken naar hun SM spel. Op een gegeven moment ging de deur open en nodigde de man mij uit om zijn vrouw in al haar gaatjes te neuken. Ik schrok enigszins denk ik, de vrouw moest me eerst weer stijf pijpen, waarbij ze ook mijn zak en kontgaatje uitgebreid likte: een nieuwe en unieke ervaring voor mij in de EC. Uiteindelijk kwam ik twee keer klaar en neukte ik haar samen met de man ook nog DP, waarbij ik haar kontje mocht gebruiken.
Op 1: De fantastische ervaring met Zelda en Karlson747700 in Amersfoort. Ik schreef er al een verslag over: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=68954&p=152677#p152677 Na een oproep van Karlson en een week of twee van plannen was het dan zo ver. Het stel had vier mannen uitgenodigd om Zelda uitgebreid onder handen te nemen. De dagen ervoor maakte Karlson ons lekker door te melden dat hij Zelda bij de waxsalon had afgeleverd zodat ze goed glad en kaal was voor ons. Wat een middag: we konden alles met haar doen wat we wilden, ze genoot met volle teugen en wilde meer, meer, meer! Ik herinner me vooral de golf van squirtvocht terwijl ze klaarkwam toen ik haar neukte en zo mijn pik er uitdrukte. Oef wat was dat geil en mijn onbetwiste nummer 1 ervaring dit jaar in de EC en misschien ook wel mijn all time geilste EC ervaring.
Wat is de EC toch een heerlijke vrijplaats voor vrijzinnige, geile mensen. Iedere vestiging heeft zijn eigen unieke karakter: het ruime Amersfoort, de wat krappere kelder in Hilversum, die daardoor ook een bepaald soort kinkyness heeft en de etage in Arnhem met de XXX room. De beste wensen en hopelijk ook in 2023 weer veel geile avonturen in de EC!
Hoogtepunten 2022: mijn top drie
- Chandon
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Re: Hoogtepunten 2022: mijn top drie
Pfoei! Teveel om op te noemen! De gangbang op maandag door Benno was voortreffelijk, De sfeer en pret makers als Marcello en Dee Don Roberto en Holly. Nijntje stout is heerlijk. Een paar spontane zoete invallen (wel en niet onderling afgesproken)van anonieme vrouwen (alle miss Xen om ze zo maar te noemen)en stellen omdat ze een bucketlist dingetje hadden.
Sommige eenmalige en sommige voor herhaling vatbaar qua bezoek. (Ik noem ze niet ivm hun eigen privacy die ze graag behouden). Bsquare(ben benieuwd wanneer hun bouwvak voorbij is
) waren ook echt toppers. Etc etc….idd de ec is een mooie en fijne plek 

Sommige eenmalige en sommige voor herhaling vatbaar qua bezoek. (Ik noem ze niet ivm hun eigen privacy die ze graag behouden). Bsquare(ben benieuwd wanneer hun bouwvak voorbij is
- Eroticcinema A'foort
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben bij de EC in 2022,
we hopen dat jullie in 2023 weer mooie/geile herinneringen kunnen gaan maken.
Een hele fijne jaarwisseling.
Met vriendelijke groet en tot volgend jaar,
Team Erotica Amersfoort
we hopen dat jullie in 2023 weer mooie/geile herinneringen kunnen gaan maken.
Een hele fijne jaarwisseling.
Met vriendelijke groet en tot volgend jaar,
Team Erotica Amersfoort
- Chandon
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Gerrit Willem schreef: ↑31 dec 2022 11:21 Kijk Chandon, daar heb je het al. Ik noem een paar leukerds en zie jou verhaal en denk; Nijntjestout idd. Ook zo n leukerd.![]()
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Thanx voor de plezierige terugblik aan onze gezamenlijke en individuele bezoeken van Lottemooi. Ik ga snel weer een nieuwe datum plannen in januari voor LottemooiGerrit Willem schreef: ↑31 dec 2022 10:31 Leuk te lezen. Zelf maak ik geen top 3 maar denk met veel plezier terug aan Lotte en TKG, Angie en een onbekende dame in EC Arnhem . Grensverleggend geil en sympathiek.
Heb het leuk gehad in 2022. Verder wens ik u allen een goede jaarwisseling en hopelijk tot in het nieuwe jaar!
Inshallah,
GW/Papillon
Fijne jaarwisseling allemaal!
Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

- bi44
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Lottemooi staat zeker op mijn goede voornemens / verlanglijstje voor 2023!
- Mid40stel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Wat leuk en prikkelend om te lezen! Onze top drie (niet alleen van 2022):
Op 3: Het iets oudere stel in Arnhem, wat ons bij ons eerste bezoek rondleidde en ons op het gemak stelde. Veel meer dan wat over een weer zoenen en strelen gebeurde er niet, maar het was heel teder en intiem en gezellig. Er waren nauwelijks anderen in de cinema en die bleven op afstand toen we duidelijk maakten dat we daar niet naar op zoek waren. Een eerste, veilige en uitnodigende stap in de wereld van de EC.
Op 2: die dag dat we binnenkwamen in Amersfoort en er blijkbaar een feestje aan de gang was. We schrokken wel, want het was behoorlijk druk. Een gezette vrouw werd dp geneukt op de grote matras, een andere, slanke vrouw werd gebeft en pijpte een man en trok een andere af en er cirkelden heel wat mannen rond en er was ook nog een ander stel dat niet meedeed en ook nog aangekleed was.
We besloten eerst even te acclimatiseren in de gay cinema, waar een geile film draaide met een man die -oef- een honkbalknuppel in zijn kont geschoven kreeg. Na een tijdje waren we wat opgewarmd en begonnen we met elkaar te spelen, eerst op de stoelen en daarna op de matras. Al snel kwamen er meerdere mannen bij ons staan aftrekken, voelen, betasten. Zij pijpte er twee die condooms om hadden gedaan.
We verplaatsen naar de tussenruimte waar het andere, verlengen stel, nog steeds aangeklede aan het zoenen was. Blijkbaar was de orgie goed op gang gekomen, want het was gelukkig even wat rustiger om ons heen. De vrouwen begonnen met elkaar te zoenen en ik maakte oogcontact met de man. Hij zakte op zijn knieën en begon me (met condoom) te pijpen. Zijn vrouw wondt dit erg op en ze begon zich verder half uit te kleden, haar blouse open en het slipje onder haar korte rokje ging uit. We neukten eerst onze eigen vrouwen en wisselden daarna, uiteindelijk werden we allebei door onze partners klaargepijpt en kwamen we klaar over hun gezichten terwijl ze met elkaar zoenden.
Op 1: die heerlijke, jonge bi-man die alleen samen met ons in de cinema Amersfoort was, net voor sluitingstijd. We besloten na het winkelen in Amersfoort nog even in de cinema te kijken. We dachten dat we alleen waren en kleedden ons helemaal uit en besloten de Sling uit te proberen. Onhandig ding, maar na wat bijstellen bleek het toch wel heel fijn te zijn om zo geneukt te worden. Ineens stond hij daar, waarschijnlijk aangetrokken door het gerinkel van de kettingen. Hij hield afstand en trok zich af, aarzelend en ook wat verlegen kwam hij dichterbij. Na een knikje van onze kant betastte hij haar borsten en buik en tot onze verrassing ook mijn pik. We gaven hem een condoom en hij mocht haar neuken. Hij was wat kleiner dan mij, dus de sling hing iets te hoog. We verhuisden naar de matras bij de lockers en hebben hem samen klaargepijpt. Vlak voordat hij klaarkwam deed hij zijn condoom af en spoot over onze gezichten met echt ontzettend veel zaad! We douchten snel (kon nog net voordat de boel dicht ging) en vertrokken snel weer naar huis
Op 3: Het iets oudere stel in Arnhem, wat ons bij ons eerste bezoek rondleidde en ons op het gemak stelde. Veel meer dan wat over een weer zoenen en strelen gebeurde er niet, maar het was heel teder en intiem en gezellig. Er waren nauwelijks anderen in de cinema en die bleven op afstand toen we duidelijk maakten dat we daar niet naar op zoek waren. Een eerste, veilige en uitnodigende stap in de wereld van de EC.
Op 2: die dag dat we binnenkwamen in Amersfoort en er blijkbaar een feestje aan de gang was. We schrokken wel, want het was behoorlijk druk. Een gezette vrouw werd dp geneukt op de grote matras, een andere, slanke vrouw werd gebeft en pijpte een man en trok een andere af en er cirkelden heel wat mannen rond en er was ook nog een ander stel dat niet meedeed en ook nog aangekleed was.
We besloten eerst even te acclimatiseren in de gay cinema, waar een geile film draaide met een man die -oef- een honkbalknuppel in zijn kont geschoven kreeg. Na een tijdje waren we wat opgewarmd en begonnen we met elkaar te spelen, eerst op de stoelen en daarna op de matras. Al snel kwamen er meerdere mannen bij ons staan aftrekken, voelen, betasten. Zij pijpte er twee die condooms om hadden gedaan.
We verplaatsen naar de tussenruimte waar het andere, verlengen stel, nog steeds aangeklede aan het zoenen was. Blijkbaar was de orgie goed op gang gekomen, want het was gelukkig even wat rustiger om ons heen. De vrouwen begonnen met elkaar te zoenen en ik maakte oogcontact met de man. Hij zakte op zijn knieën en begon me (met condoom) te pijpen. Zijn vrouw wondt dit erg op en ze begon zich verder half uit te kleden, haar blouse open en het slipje onder haar korte rokje ging uit. We neukten eerst onze eigen vrouwen en wisselden daarna, uiteindelijk werden we allebei door onze partners klaargepijpt en kwamen we klaar over hun gezichten terwijl ze met elkaar zoenden.
Op 1: die heerlijke, jonge bi-man die alleen samen met ons in de cinema Amersfoort was, net voor sluitingstijd. We besloten na het winkelen in Amersfoort nog even in de cinema te kijken. We dachten dat we alleen waren en kleedden ons helemaal uit en besloten de Sling uit te proberen. Onhandig ding, maar na wat bijstellen bleek het toch wel heel fijn te zijn om zo geneukt te worden. Ineens stond hij daar, waarschijnlijk aangetrokken door het gerinkel van de kettingen. Hij hield afstand en trok zich af, aarzelend en ook wat verlegen kwam hij dichterbij. Na een knikje van onze kant betastte hij haar borsten en buik en tot onze verrassing ook mijn pik. We gaven hem een condoom en hij mocht haar neuken. Hij was wat kleiner dan mij, dus de sling hing iets te hoog. We verhuisden naar de matras bij de lockers en hebben hem samen klaargepijpt. Vlak voordat hij klaarkwam deed hij zijn condoom af en spoot over onze gezichten met echt ontzettend veel zaad! We douchten snel (kon nog net voordat de boel dicht ging) en vertrokken snel weer naar huis

- bi44
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
mmm, leuk om te lezen, ik hoop jullie eens tegen te komen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten