Onverwachte Geile Dinsdag avond 18 Okt.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Heterominded
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Onverwachte Geile Dinsdag avond 18 Okt.

Bericht door Heterominded »

Dinsdag middag rond de klok van 16.00 had ik weer een last van dat super geil werd!!!
Naar dat ik me 11 okt van dit jaar met stoute (geile) gedachte me eigen aangemeld te hebben voor dit Forum.
Trof ik dinsdag middag een stel op de chat en die waren er wel voor in om eens een geile spontane dinsdag avond,
ervan te maken .

18.30 aangekomen in EC Amersfoort was het vrij wel leeg met 1 heer aanwezig dit naakt op de bank zat ,
ik bedacht me niet kleden me uit legde me kleding in een kluisje, van spanning wie zal er dan straks komen op onze afspraak,
eerst even naar toilet. Daarnaar was het stel gearriveerd en leerde we op een leuke opwindende manier kennismaken er was inmiddels nog een heer er bij gekomen totaal met ze vijven waren we in de EC naar korte woorden wisseling lagen we op het grote matras en werd de vrouw op en top verwent en streelde en trok aan me inmiddels harde lid van 18 cm en werd door de andere heren lekker gelikt. enkele minuten later nam ze mijn lul in haar mond en begon me eerst rustig aan te pijpen en voerde het tempo steeds meer op tot ze me echt begon te diep throte daar werd ik zo geil van dat naar enkel minute Ik kon spuiten en spoot naar aangeven me lekker klaar over haar nek en borsten.

Kort daarop kwam de vrouw spuitend klaar door de verwennen rij wat de andere heren veroorzaakt hadden :)
dat was een erg geil gezicht :o

I.v.m dat mijn lul nog keihard was gaf de dame aan op de condoom maar eens om te doen,
en ik begon haar op doggie style te neuken en voerde het tempo gelijk matig op nar steeds intenser en harder,
terwijl de dame iemand aan het pijpen was hoorde ik dat ze er van genoot en het gekreun werd steeds geiler en heftiger,
en voerde het tempo steeds meer op tot weer kwam en de energie op was ...... en me benen sidderde van dat stevige geneuk

En het was nog steeds rustig in de EC naar een korte pauze en wat tips te hebben gehad van de heer van het stel ben ik in,
de gynaecologenstoel gaan zitten en kort daarna kwam de dame er bij en begon me te strelen en aan mijn tepels te zuigen en me rustig en teder te pijpen en ze voerde die spanning steeds verder en likte en zoog aan me balen terwijl haar man toe keek en zich aftrok begon mijn lichaam weer te sidderen kon me benen niet stil houden wat een genot mmmm word er weer geil van ....

Toen gingen we richting de bank waar in tussen twee heren naakt zaten en de dame boog zich voor over en begon de heren te pijpen en ik keek van achtere toe met nog stede een stijve lul toe naar enkele minuten begon ik vanachter de dame te vingeren en haar lekkere natte kutje te verwennen dat ging enkele minuten door.

Toen gooide ik me zelf lang uit op het grote matras armen en benen wijd en mijn lul stond vier recht over eind en deed er gauw een regen jas omheen kort daarnaar klom de dame om me en begon me te bereiden met gehurkte benen ze nam mijn keiharde pik helemaal naar binnen en voerder de snelheid op de hele matras begon te kraken en te shake ging lange tijd in hard tempo door tot op geven moment terwijl de andere met een harde lul toekeken en mee genoten legen ik haar in een snelle beweging op haar rug en begon me diepe stote op hoge snelheid te stoten en haar gekreun werd steeds geiler en geiler en ik voerde het tempo net zo lang op tot dat ik voelde dat ik ging komen .......... Ik deee mijn condoom af en trok me zelf spuitend klaar en me warme zaad over haar buik ........

Wat een geile Dinsdag avond en dat voor mijn aller eerste bezoekje aan de EC
Ik wil het stel en de twee andere heren nogmaals bedanken voor de geile bedoeling!!!!

Hopelijk kunnen de forum lezers ook zo genieten van het verhaal als ik afgelopen dinsdag avond :D

Geile groetjes

Heterominded.
Op zoek naar een leuk stel of vrouw voor spannende date !!!!!
newbi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwachte Geile Dinsdag avond 18 Okt.

Bericht door newbi »

Das een prachtig geil verhaal ...ofwel wil ik ook :)
Op zoek naar een leuk stel of vrouw voor spannende date ! jullie ook ?
Sue en Lee
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Onverwachte Geile Dinsdag avond 18 Okt. vol genot!!

Bericht door Sue en Lee »

Wat een genot, lijkt wel op onze ervaring dinsdagavond :-) leuk om te lezen dat je net zo genoten hebt als wij....

Gisteravond na een leuke, gezellige en lekkere chat op het forum een bezoekje gebracht aan de ec.
Op het forum had ik twee mannen gesproken die ook wel oren hadden naar een geil avondje, dus rond 18.30 uur afgesproken in de ec.
En dan is het altijd maar afwachten ..zouden ze wel komen??
Maar we werden niet teleurgesteld, toen wij even over half zeven binnenstapte was één van beide heren al binnen (een heerlijke jongeman D, alleen in slip en wát voor jongeman..mmmmm) en in the mood!!
Niet veel later stapte ook P. binnen.
Na een bakje koffie aan de koffiebar :D en wat heen en weer gebabbel nam ik plaats tussen de twee heren op het grote bed.
Lee kleedde zich uit en zo deden ook de beide mannen….
Ik kon niet achterblijven natuurlijk en ook mijn kleren gingen richting locker..

Al snel gingen handen over mijn lijf en Lee dook tussen mijn benen om me een heerlijke likbeurt te geven…geweldig opwarmertje…
Aan alle kanten om me heen stond of lag een heerlijk manspersoon van me te genieten om mij te laten genieten. Handen, tongen, lekkere harde pikken, ik voelde van alles gebeuren, heerlijk om me zo te laten betasten. Mijn kutje werd heerlijk gelikt en voelde me natter en natter worden.

Met het zicht op een geweldig mooie pik, fier recht vooruit kreeg ik enorme zin om die eens lekker te pijpen. Ik wenkte de jongen (D), ik nam hem eerst eens lekker in mijn handen..geweldig wat een mooi apparaat, stevige harde pik met een mooie eikel, helemaal jammieeee.. mijn warme mondje omsloot zijn harde paal en hij kreunde van genot, heerlijk om dat te horen, dat spoorde mij natuurlijk nog meer aan, ik begon hem heerlijk diep te pijpen, het duurde dan ook niet lang of ik voelde zijn pik groeien (kon bijna niet groter hihi) en kloppen en even later hoorde ik hem grommen…ik kommmmmmmmmm….mmmmmmmm en daar spoot zijn heerlijke lading sperma over mijn erotisch geladen lijf.
Wat is dat toch enorm geil. Ik smeerde het lekker over mijn borsten uit terwijl ik nog steeds heerlijke handen en tongen voelde. Een heerlijke combinatie van genieten.

Toen voelde ik iets wat me wel heel bekend voor kwam, Lee zijn vingers schoven in mijn zeiknatte kutje, vingerde me hevig en wowwww ik kwam me toch spuitend klaar!!! Het bed leek een zwembadje…
P. ontfermde zich erover en begon me zowaar droog te likken, stak zijn vingers in mijn kutje en liet ook mij proeven. mmm..lekkerrrrr

Tot mijn grote genoegen zag ik dat D. heerlijk hard en stijf bleef, dat zie ik niet vaak, dus….. dat mannetje was weer voor mij haha….Ik lag op mijn rug op het bed en voelde nog steeds van alles op mijn lijf gebeuren, mijn tepels waar door twee monden aan gezogen werd, mijn kutje met een lekkere tong erdoorheen en dan D. die daar bij stond te kijken. Kom jij maar eens even boven mijn hoofd zitten zei ik en op die manier kon ik hem heerlijk pijpen…
Die pik was echt lekker hard, klaar om me heerlijk te nemen. Dus vroeg ik hem een condoom om te doen, ik draaide me om op mijn knietjes, kontje naar hem toe en zowaar daar schoof hij die heerlijke harde paal heel rustig en beheerst naar binnen, maar ja wie mij kent, weet dat ik soms wel eens lekker hard en diep genomen wil worden, en hij had een perfecte maat om me dat te geven. Dat het een sportieve en ook nog jongere man was, was goed te merken, die jongen kon me toch doorgaan….wat een conditie!!! We waren echt aan elkaar gewaagd, en terwijl hij me zo heerlijk op zijn hondjes nam, probeerde (hihi) ik P. te pijpen, maar door dat geweldige gevoel van die in en uit schuivende paal in mijn knijpende kutje had ik bijna geen kans om ook nog te pijpen.
Heerlijk zoals hij tekeerging en helemaal toen hij met heerlijke kreuntjes lekker in me klaarkwam.

Weer even rustig gezeten en wat gedronken, was er een filmpje op de tv waar een man in een gyno stoel lag. Dat sprak D. wel erg aan en leek hem wel geil om dat ook te doen.
Ik ben daar niet vies van als mannen een leuk voorstel hebben, dus moedigden we hem aan om in de stoel plaats te nemen.
Alleen al het idee dat hij daar met open gespreidde benen lag vond hij erg opwindend volgens mij. En dan nog eens een lekker geil wijfie die hem wel even wilde verwennen…mmmmmmm, het genoegen was geheel mijnerzijds. Dank je wel dat ik mocht genieten van jou enorme genot in de stoel.
Lee stond er ook verheerlijkt bij te kijken, lekker met zichzelf aan het spelen en tot mijn grote genoegen voelde ik hem zo zijn harde paal in mijn druipende kutje schuiven, heerlijk om geneukt te worden en ondertussen zelf van een heerlijk lijf te genieten. Het was één groot genot!!
Mijn handen streelden zijn hele lijf (geen haartje te bespeuren..mmmmmm) Heerlijk lijf om te verwennen en dat gekreun van genot, geweldig.
Met mijn hele lichaam heb ik hem betast, hij liet me gaan en zo heb ik elk stukje van zijn lijf gevoeld, geproefd, geroken.
Zelfs zijn tepels leken toch gevoelig ;) . Ik heb zoo genoten. Ook hij vond het enorm lekker, zelfs zo lekker dat hij erotische spiertrekkingen kreeg, en toen moest hij wel van de stoel af.
En ja hoor alweer met een enorme paal in de aanslag.

Na dit “geweld” waren we wel even toe aan een rustpauze. Dus even een bekertje water ter aanvulling van de verloren sapjes even rustig bij Lee op de bank gezeten.
Maar ja, ik hou dat nooit lang vol, zeker niet als er lekkere mannen rondlopen. Dus niet veel later lag ik alweer heerlijk te genieten op het grote bed, alweer genomen door D. (niet gelogen). Hij was op zijn rug gaan liggen en daar heb ik me heerlijk overheen laten glijden, Lee had een mooi plekje gekozen met goed uitzicht op die glimmende in en uitglijdende pik in mijn kutje…Dat was prachtig om te zien zei hij..zo genieten!! Even later legde D me op mijn rug en stootte zijn harde paal diep bij me naar binnen Hij bracht me tot grote hoogten, ik begon over mijn hele lijf te schudden en kwam enorm heftig klaar en dat zorgde ervoor dat ook D weer klaarkwam Hij trok zijn pik terug, condoom eraf en gaf me die heerlijke lading sperma over mijn buik.
Ik was zo enorm geil dat ik mezelf nog even moest klaar vingeren, de heren lieten me begaan en ik kwam heerlijk kreunend en heftig klaar. Toen was het echt wel tijd voor een pauze.

Later nog even in de darkroom geweest waar we samen P. hebben gepijpt die in de gyno stoel was gaan liggen. Lekker om dat samen te doen , dat vond P. ook want ook hij spoot zijn warme zaad heerlijk over mijn borsten.

Een douche genomen en toen was het alweer 22.00 uur…tijd om te gaan…

Bedankt voor een genotvolle avond…..
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Torro Rosso
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Onverwachte Geile Dinsdag avond 18 Okt.

Bericht door Torro Rosso »

echt geile verhalen hier...

( en leuk dat het verhaal van twee kanten wordt verteld )
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten