9 februari Lottemooi naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 9 februari Lottemooi naaktdag

Bericht door Thekinkyguy »

Goedenavond,

Ik wil alle mannen die Lottemooi er onder hebben gespoten bedanken :lol: Het was een relaxte sfeer! Ik hoorde dat er zelfs een wachtrij in de winkel stond. Er waren nog twee andere stellen dus voor elk wat wils. Misschien schrijft Lotte ook nog een verslag van ‘onze’ belevenissen.

Groeten TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
Frinz
Berichten: 109
Lid geworden op: 12 jun 2014 09:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: 9 februari Lottemooi naaktdag

Bericht door Frinz »

Helaas kon ik er weer eens niet bij zijn, maar ik zie wel uit naar de verslagen.
Vooral die van Lotte :D

Frinz
Ray1975
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2021 19:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Wilde westen
Contacteer:

Re: 9 februari Lottemooi naaktdag

Bericht door Ray1975 »

Lottemooi en TKG, jullie ook bedankt voor de geile middag in het "strafkamp". Wat een heerlijke aanblik is dat ook die glimmende Lottemooi met zaad (ook de mijne) druipend van haar mooie gezicht.
EBYT
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2022 14:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 9 februari Lottemooi naaktdag

Bericht door EBYT »

Een beetje onwenning de eerste keer naar Amersfoort - maar dat verdween al snel - en op weg naar een lekkere middag. Het was druk in de cinema, zelfs met een wachtrij en tassen voor je kleding ipv de lockers. Dit gebeurt niet vaak heb ik mij laten vertellen door het geweldige personeel aldaar aanwezig
Rond 14.30 uur kwam Lotte met TKG de hetero cinema binnen gelopen, en al snel ging Lotte aan de slag met de hongerige pikken. Ik had het geluk dat ik al snel van Lotte kon genieten, en zij hopelijk ook van mij. Na nog wat nagenieten heb ik de cinema verlaten en weer op weg naar huis.
Voor herhaling vatbaar en een volgende keer hopen op iets minder drukte in de cinema, maar dit geldt misschien weer niet voor Lotte ;-)
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: 9 februari Lottemooi naaktdag

Bericht door Patrick666 »

Helaas kon ik niet onder mijn werk uit komen... Maar het was dus een gezellige dag... Mooi om zoveel positiefs te horen.
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 204
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 9 februari Lottemooi naaktdag

Bericht door LotteMooi »

The week after…..

The day after zou leuker klinken, maar ja time flys when you’re having fun en voordat je het weet is het ‘the week after’.
Desalniettemin hier dan toch een klein verslagje….

Vorige week donderdag de EC in Amersfoort aangedaan omdat het alweer te lang geleden was….tja tijd kun je maken, maar toch is het soms verdomd lastig.
Die ochtend met het verkeerde been uit bed gestapt en daardoor niet heel zeker of ik wel wilde komen. Maar ja ik kan natuurlijk niet al die mannen voor niets laten komen…. Dat zou toch zonde zijn? Dus niet zeuren....

In de ochtend even naar de kapper om vervolgens door te rijden richtig Amersfoort. Mijn haar zat totaal niet naar mijn zin, maar ach het wordt straks waarschijnlijk toch ondergespoten. Dus het is zoals het is….beetje lipstick doet dan ook wonderen…ineens valt dat haar een stuk minder op… uh hoop ik dan.

Bij binnenkomst een trio achter de balie. Volgens mij wordt er 1 ingewerkt en dan denk ik bij mezelf, wat moet die man toch wel niet denken van dit schouwspel. Ach binnenpretje, het blijft een bijzondere wereld wanneer je na het horen van de zoemer de cinema binnenstapt.

Hallooo allemaal! Kluissleutel mee en uitkleden maar. De cinema staat vol… blij dat corona niet meer bestaat zeg. Lekker veel mannen met over het algemeen behoorlijk stijve piemels, pikken, Tolly’s ach give it a name.
Enigszins ongemakkelijk wanneer men je aan staat te staren terwijl je dat kluisje staat vol te proppen met een lekkere dikke winterjas. Wanneer werd het ook alweer zomer???
Maar ach als men gelijk over koetjes en kalfjes gaat kletsen voelt dat ook weer ongemakkelijk. Dussss hoppa uitkleden en aan de slag dan maar.

Ik weet, het is niet heel verassend maar ik en mijn liefje/dominator/sub (van alle markten thuis), lopen naar de hetero zaal waar ik bijna voorin plaatsneem terwijl mijn vriend achterin gaat zitten. Goed zicht op het schouwspel en niet te dicht in de buurt.
Al snel begin ik met het afwerken van mannen… tja zo plat is het zeker en dat is dan ook juist zo geil. Ondertussen stapt iemand over de stoelen heen en neemt plaats achter mij. “Ik kom even achter langs hoor” zo zo hij durft! ; En ik ben dan benieuwd hoe lomp of elegant hij dit stapje gemaakt heeft. Helaas niet gezien. Ik kan mij herinneren dat er ooit iemand zowat zijn nek brak om over de stoelen heen te klimmen. Toen dacht ik….geduld is een schone zaak in principe komt iedereen aan de beurt.

En in principe is dus in principe….want dat kan alleen als iedereen ruimte maakt voor elkaar en beseft dat het geen one man show is. Dus hoe oneerbiedig het ook klinkt…mijn doel is veel zaad en iedereen aan bod laten komen. Grote hoeveelheden mannen laten spuiten en wel graag over mijn lichaam heen. Eerst met oliehandjes opgeilen en vervolgens vanuit de grote teen laten ejaculeren. Proost!

Na een aantal mannen bediend te hebben en ik door ging voor een volgende ronde, nam mijn vriend plaats op de grond onder mijn lichaam (ongeveer met zijn hoofd ter hoogte van mijn punani) en hij had een blinddoek op. Aangewezen zijn op hetgeen je wordt aangeboden. Niets zien, niets aanraken maar alleen ruiken - horen en klodders zaad op zijn lichaam voelen. Klodders zaad wat van mij afdruipt, mannen die gedeeltelijk in zijn gezicht klaarkwamen en af en toe plagerig mijn kutje op zijn gezicht drukken.
Zich kwetsbaar opstellen terwijl zijn meisje zich sletterig gedraagt. Heerlijk! Ultieme gevoel van samen in het spel zitten…. Heerlijke stoere maar tevens onderdanige valentijn van mij.
Is weer eens iets anders dan een valentijns kaartje….

Ook deze keer is het mij niet gelukt om het aantal mannen te tellen…eigenijk ben ik vaak bij 4 al de tel kwijt..iets met opgaan in het moment? Er was iemand die ik daar speciaal voor wilde aanstellen, maar ja die gaf de voorkeur aan een warm vakantie land. Helaassss….ik hoop stiekem dat hij heeeeel jaloers is dat hij er niet bij was. Haha had ook best willen ruilen eigenlijk….

Mannen! Dank jullie wel voor een relaxte sfeer en jullie donaties. Volgens mij waren er ook nog andere dames dus volgens mij voor ieder wat wils….
Graag tot een volgende keer!

Liefs Lotte. xx
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gerrit Willem
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 9 februari Lottemooi naaktdag

Bericht door Gerrit Willem »

Haha lekker ding ben je. Jaloers ben ik zeker niet, ik gun een ieder dit evenement. Tuurlijk dacht ik tijdens het lurken aan een pina colada aan jou. Jij weet d’r altijd een feestje van te maken. Hoop jullie snel weer een keer te ontmoeten.
Groet GW/Papillon
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten