Tweede bezoek EC Amersfoort deze week.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Mike1966
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Tweede bezoek EC Amersfoort deze week.

Bericht door Mike1966 »

Al veel eerder had ik mij voor genomen om de week na mijn buitenland reis twee keer naar de EC te gaan 😊 maandag en donderdag naaktdag in Amersfoort dus op die dagen was mijn keus gevallen.

Vandaag dus het tweede bezoek van deze week aan Amersfoort. Al in een vroeg stadium wist ik dat Hotstel50 zouden komen maar de dag ervoor en de dag zelf op diverse manieren ook nog even gepolst of er anderen (stellen/vrouwen) ook zouden gaan. Helaas had niemand plannen of waren verhindert! Geen probleem uiteraard omdat er altijd wel mensen komen opdagen die of liever niet aankondigen of gewoon niet op het forum actief zijn.

De deur van de EC was nog maar net van het slot toen ik als eerste de cinema in ging. Uitkleden douchen het vaste ritueel en toen eens kijken of er mede bezoekers waren binnen gelopen.
Plaats genomen op de bank in de lounge ruimte waren het mannen die de weg gevonden hadden. Filmpje pakken in de hetero zaal en plotseling een vrouwen stem na het geluid van de zoemer……
Ik werd net lekker verwent waardoor ik niet direct opsprong om te kijken wat er binnen was gelopen. Na een zalige eerste ontlading dankzij wat magnifiek handwerk van een onbekende 🤭 even afkoelen en opfrissen dus door de cruis ruimte naar het toilet. Een bevallige dame met een heer met iet wat langer haar bleek het “nieuwe” stel te zijn. Of het een stel was of dat de dame alleen was gekomen en stond te kletsen met een bekende was mij toen nog niet duidelijk. Zij waren nog gezellig aan het kletsen en nog geen actie dus liep ik nog een rondje. Na dat rondje was het stel zeer actief op het grote matras. Zij pijpte hem diep en uitbundig terwijl haar kutje door hem met zijn handen werd bespeeld. Nadat hij zeer heftig in haar mondje was gekomen en even bij moest trekken draaide de dame zich om en gaf met haar handen aan dat ik dichterbij mocht komen. Zalig begon zij mijn zak te bespelen en nam mijn pik in haar mond. Dit ging mij op dat moment net even te snel! Haar geraffineerde methodes brachten mij heel snel richting kookpunt en dat was zeker nog niet mijn bedoeling. Daarom op dat moment even een stapje achteruit 😊

Even tot bezinning komen en de geile gevoelens onderdrukken op een afstandje. De heer van het stel kon er blijkbaar welweer tegen aan. Vol overgave pakte beide de draad samen weer op. Na een poosje was bij mij de druk ook gezakt en draaide de dame in een positie waarbij ik de gelegenheid kreeg weer een stapje dichterbij te doen. Die geste werd meteen beantwoord en haar handen en mond wisten direct mijn zak en pik weer te vinden. Heerlijk werd ik door haar bespeeld! Wat een talent!!
Uiteraard was ik met het verstrijken van de tijd daar niet tegen bestand! Toen ik mijn tweede ontlading van de middag voelde aankomen attendeerde ik haar daar netjes op. Reactie: nog dieper en strakker pijpen 😁 het ultieme teken dat ik het gewoon kon laten gaan 🤭😊 mmmmm ik hou er van! Een spetterend orgasme in haar mondje zalig gewoon!

Ik nam na een korte hygiëne stop plaats op de bank rondom het grote matras. Ook de dame gelaste een pauze in en er kwam een gesprek over koffie en drinken in de EC 😊 tegelijkertijd kwam de EC dame even checken en vroeg iets aan de dame. Ze sprak haar aan met E…. En ik dacht meteen het zal toch niet de E zijn waar ik al contact mee had maar die vandaag niet kon ivm werk…….. dit gegeven even opgeslagen voor later😊

E wilde wel weer wat actie en nam plaats op het grote matras met de vraag wie wil er neuken? Schoorvoetend deed iemand een stapje voorwaarts. E “inspecteerde” en kwam met de conclusie “daar zit haar daar hou ik niet van sorry” 😁 de man wees E er nog even subtiel op dat er alleen haar boven zijn pik zat en niet erop of op zijn zak! Waarop E reageerde met ook dat wil ik niet want ik ga diep en dan zit er haar tegen en in mijn neus!! 😊😊 ik hou gewoon van deze recht door zee taal en de duidelijkheid die een sterke vrouw kan scheppen 😊😁😊😁
Ondertussen diende er zich twee of drie man aan die wel aan wat actie wilde deelnemen. Allen aan de hoofdzijde van E! De positie die zij inname, liggend op haar rug met haar hoofd net over het matras, was mijn teken om tussen haar benen te kruipen en haar zeer appetijtelijke kutje met mijn mond tong en vingers te gaan bewerken! En niet zomaar want ik zou haar pas weer met rust laten nadat zij knetter lekker was klaargekomen en met de woorden, waaruit bleek dat ze even niets meer kon hebben daar beneden, “nu die vingers uit mijn doos” 😊😊 ze keek nog even op wie haar dat genot gegeven had en bedankte mij. Daarop bedankt ik haar uiteraard dat ik dit voor haar had mogen doen. E moest even overeind want terwijl ik mijn bef kunsten vertoonde was haar mondje ook aardig te grazen genomen. Ze draaide zich weer op haar buik en ik verplaatste mij van het matras af naar haar hoofdzijde. De vraag kwam niet snel daarna:” waar is die aardige man die mij zo verwend heeft” nou die stond inmiddels voor haar. En weer even gulzig nam zij mijn zak en pik weer in handen en mond. Een herhaling van stappen voltrok zich. Ik werd bespeelt en zeer vakkundig weer naar mijn derde hoogtepunt gezogen gelikt en bespeeld! Ook dit keer kondigde ik netjes mijn hoogtepunt aan. Wederom gaf zij geen kik en ging gestaag door met het verschaffen van genot! 😊 en snel kreeg zij weer een lading in haar mondje te verwerken! 😊😊😊 wederom ging er geen druppel verloren 🤭😁🤭

Trillend van genot stond ik op mijn benen maar nu was ik echt leeg. Wel nog een poosje gebleven waarin E alleen vertrok. Haar maatje, waar ze eerder zo actief mee was, was al eerder vertrokken. En het plaatje invullend was dit gewoon een speel maatje en niet haar partner! Die zat namelijk thuis met een stijve pik achter een scherm in de wetenschap wat zij in de EC aan het uitspoken was! (Haar eigen woorden)😊😊

Zelf nog wat rond gecruised terwijl de inmiddels aangekomen Hotstel50 de meeste heren entertainde (de dame dan wel te verstaan)
Rond vier uur de conclusie getrokken dat het weer mooi was geweest en ben ik dus weer met een brede glimlach op mijn gezicht huiswaarts gekeerd

Nu even een weekje rustiger aan en eens gaan zien wat er daarna weer kan gaan gebeuren.
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 30 jun 2023 06:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
CenE
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Tweede bezoek EC Amersfoort deze week.

Bericht door CenE »

Wat een mazzel dat dienst op het laatste moment toch geruild werd. Anders had ik deze geile maar ook leuke middag moeten missen. Mike, bedankt voor je gulzige inzet. Ik heb van je genoten.
Alle andere aanwezige heren ook bedankt. Het was weer een feestje.
XX
Nee heb je......
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

CenE schreef: 29 jun 2023 18:48 Wat een mazzel dat dienst op het laatste moment toch geruild werd. Anders had ik deze geile maar ook leuke middag moeten missen. Mike, bedankt voor je gulzige inzet. Ik heb van je genoten.
Alle andere aanwezige heren ook bedankt. Het was weer een feestje.
XX
Het plezier was geheel aan mijn zijde en het genot wat je mij gaf was zalig!!!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
lientje
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door lientje »

Zalig dat jullie vandaag zo genoten hebben🤪heerlijk hè dit soort Ec feestjes🎉
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

lientje schreef: 29 jun 2023 21:22 Zalig dat jullie vandaag zo genoten hebben🤪heerlijk hè dit soort Ec feestjes🎉
De spontane (toevallige) blijven heel leuk, geil , spannend en met de juiste personen ook gezellig! Deze laatste twee EC bezoekjes voldeden aan alles! Ronduit heerlijk en gezellig maar ook heeeeeelll lekker 😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten