Suikerpopje (S) was mij al eerder opgevallen in verslagen en ja deze dame zou ik zeker wel eens spontaan tegen willen komen tijdens 1 van mijn EC uitstapjes, en dat had ik in reactie’s onder posts ook al laten blijken. Als je dan door S uitgenodigd word, dan weiger ik uiteraard niet. Dus al die dagen al zo af en toe contact via de socials gehad waardoor ik erg uit keek naar dit bezoek. Helaas trof het “noodlot” deze dag omdat er in de privé sfeer van S iets gebeurde wat meer aandacht nodig had dan een geile middag in de EC! In de ochtend dus een berichtje dat één en ander geen doorgang kon vinden
Wat doe je dan? Nieuw plan maken. Mijn agenda was al leeg ivm geplande bezoek EC dus gewoon toch gaan naar Hilversum……. Mmmm het forum checken of er ergens iets aangekondigd was. Alleen in Arnhem zou er iets gaan gebeuren wat aangekondigd was. Ik koos er voor om naar Amersfoort te gaan, naaktdag is daar altijd wel wat actie te vinden. Onderweg nog even E gepolst, daar had ik eerder een fijne ontmoeting mee en nog een challenge/fantasie met C erbij
Even over 12 loop ik EC amersfoort binnen. Twee heren aanwezig en ik begin mijn routine van uitkleden, douchen, cockring plaatsen en Deo, wel zo fris allemaal
Rolscherm bij douche nog altijd defect dus even een rondje lopen of er ondertussen nog nieuwe bezoekers bij gekomen zijn. Ik cruise door de ruimtes en zie een aantal heren dus ik neem plaats in de hetero zaal.
De deur zoemt een aantal keer maar ik ben niet degene die bij elk belletje en het openen van de deur opspring……..
In de film zijn de “hoogtepunten” voorbij dus tijd om weer eens rond te kijken. Eerst naar de tussenruimte met gloryholes tussen hetero en gay zaal in. Daar tref ik een onbekend stel aan die zich duidelijk oriënterend optellen en ik begin een praatje. Ze zijn er voor het eerst hij is bi zij niet. Leuk spraakzaam stel openminded en al een beetje ervaren in de scene. Alle drie voelen we een goeie klik en we beginnen elkaar een beetje te ontdekken staand in de benoemde “tussenruimte”. Belangstellende heren komen om ons heen staan maar wij drie hebben het druk met elkaar. Handen gaan overal heen en ontdekken onze drie lichamen! Zoenend, strelend, trekkend, vingerend dicht tegen elkaar aan. Ik moet ze iets afremmen om niet te snel mijn eerste lading te verschieten! Dan stel ik de vraag of we wat meer ruimte met meer comfort zullen opzoeken. We begeven ons als geil trio naar het grote matras in de cruising ruimte alwaar wij ons op het grote bed nestelen onder toeziend oog van meerdere heren.
We gaan door waar we gebleven zijn, strelen, zoenen (ook in trio vorm), vingeren, beffen (vooral ik
Onze koffie op en de geluiden die uit de darkroom komen trekken onze aandacht. We gaan daar toch maar eens even kijken wat er gaande is
Ons geile trio staat strak tegen elkaar aan te geilen en hebben ook belangstelling van één van de aanwezige heren in de darkroom. Y vraagt of er nog neuk liefhebbers zijn voor zijn Y. Ondanks aardig wat heren lijken deze daar niet allemaal voor in te zijn. Door ons intieme toeschouwen is mijn pik wel weer hard genoeg een een jong blond bloempje neuken vind ik ook wel fijn. Condoom om en achter de appetijtelijke X plaats genomen en duw mijn pik ik haar drijfnatte kutje. Gestaag het tempo en de kracht opvoerend neuk ik haar van achteren. Van Y had ik inmiddels begrepen dat zij het beide geil vinden als het zaad over haar billen en rug word gespoten! En zo geschiedde. Tegen de tijd dat mijn tweede orgasme zich aankondigt trek ik mij terug uit haar druipende kutje, verwijder het condoom en spuit mijn zaad op haar rug. Ik bedank het stel en trek mij even terug om mijzelf even op te frissen.
Na terugkomst in de darkroom is de belangstelling afgenomen en zijn er slechts nog een enkele heer. Ook het trio koppel is naar elders gegaan. Y vraagt nog of er nog neukers zijn maar er zijn geen actieve heren meer. Y neukt als laatste zijn X en spuit een ruime hoeveelheid zaad over de rug van X. We helpen X uit haar positie in de sling en gedrieën reinigen we de sling en de vloer. Hierna gaan we naar de cruise ruimte waar X zich gaat opfrissen in de douche. Ik zie dat “mijn” trio stel zich prima vermaakt op het grote matras met de heer die in de darkroom al toenadering zocht. Ik klets met Y over de activiteiten in de EC. Gewoon een aangenaam en geanimeerd gesprek waarin ik vertel dat ik meestal een “verslagje” schrijf van mijn avonturen en of ze daar bezwaar tegen hebben en hoe ik ze dan kan noemen? Schrijf maar over X en Y laat hij mij weten, dan weten mensen wel wie je bedoel zegt hij………
Hierna verlaten C en Y de EC.
Ik kijk toe hoe het nieuwkomers koppel heerlijk geniet van en met de andere man die met bedreven vingers de dame nog eens laat squirten
Ik knoop het gesprek weer aan over hoe het hen bevalt in de EC En of ze lekker genieten. Het antwoord is op beide vragen bevestigend. De netheid de controle rondjes door het personeel geeft ze een vertrouwt gevoel geven ze aan. Ook zijn ze blij met de klik die wij drie hebben………
Gedrieën nemen we weer plaats op het grote matras en strelen elkaar. Op dat moment komt E de EC binnen en ik begroet haar. Leuk dat ze ook nog gekomen is maar ik kan de nieuwkomers niet zo maar in de steek laten. Gelukkig weet ik inmiddels dat E altijd haar eigen “feestje” bouwt in de EC
Het stel en ik gaan ondertussen lekker door met geilen op het matras. Ook ik doe weer een poging om nog het nodige squirt vocht in mijn mondje te krijgen en met succes
Nog even nagenietend op het bed besluiten we dat het tijd is om , voor hen de stad in te gaan en ik huiswaarts te keren.
De middag word afgesloten door gezamenlijk de douche in te duiken. Opfrissen en schoon weer in de kleertjes lopen we gezamenlijk de winkel weer in.
Het attente EC personeel vraagt nog aan het stel hoe ze het hebben gevonden, of er geen opdringerige Zaken zijn gebeurd , of er geen heren iets niet safe hebben geprobeerd. Zij geven beide aan dat ze het als enorm positief en fijn hebben ervaren en dat het toezicht van het EC personeel en de reinheid hen positief is opgevallen. De dame van EC vraagt nog of ze dat misschien
In het forum willen laten weten. Ik geef aan dat ze beide geen forum lid zijn maar dat ik die honneurs wel waar zal nemen!!
Bij deze gedaan
Buiten nog even met dit leuke, open, spontane en geile stel staan nakletsen alvorens onze wegen zich weer van elkaar scheidde.
Het mag duidelijk zijn dat ik wederom met een enorme glimlach op mijn gezicht naar buiten ben gelopen