6 Juli onverwacht naar EC Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

6 Juli onverwacht naar EC Amersfoort

Bericht door Mike1966 »

Voor vandaag stond eigenlijk een bezoekje aan EC Hilversum gepland. Een dag of tien eerder was ik benadert door S om naar Hilversum te komen om deel te nemen aan geilzellige middag met nog wat genodigden 😊.
Suikerpopje (S) was mij al eerder opgevallen in verslagen en ja deze dame zou ik zeker wel eens spontaan tegen willen komen tijdens 1 van mijn EC uitstapjes, en dat had ik in reactie’s onder posts ook al laten blijken. Als je dan door S uitgenodigd word, dan weiger ik uiteraard niet. Dus al die dagen al zo af en toe contact via de socials gehad waardoor ik erg uit keek naar dit bezoek. Helaas trof het “noodlot” deze dag omdat er in de privé sfeer van S iets gebeurde wat meer aandacht nodig had dan een geile middag in de EC! In de ochtend dus een berichtje dat één en ander geen doorgang kon vinden 😞

Wat doe je dan? Nieuw plan maken. Mijn agenda was al leeg ivm geplande bezoek EC dus gewoon toch gaan naar Hilversum……. Mmmm het forum checken of er ergens iets aangekondigd was. Alleen in Arnhem zou er iets gaan gebeuren wat aangekondigd was. Ik koos er voor om naar Amersfoort te gaan, naaktdag is daar altijd wel wat actie te vinden. Onderweg nog even E gepolst, daar had ik eerder een fijne ontmoeting mee en nog een challenge/fantasie met C erbij 😙😊😊. C was aan het werk en zelf had ze ook nog wel wat te doen dus geen toezegging. Geen probleem zoals vaste lezers weten loop ik eigenlijk steevast na mijn bezoek aan EC met een glimlach naar buiten! Zo ook deze keer zal weldra blijken! 😊

Even over 12 loop ik EC amersfoort binnen. Twee heren aanwezig en ik begin mijn routine van uitkleden, douchen, cockring plaatsen en Deo, wel zo fris allemaal 😉.
Rolscherm bij douche nog altijd defect dus even een rondje lopen of er ondertussen nog nieuwe bezoekers bij gekomen zijn. Ik cruise door de ruimtes en zie een aantal heren dus ik neem plaats in de hetero zaal.
De deur zoemt een aantal keer maar ik ben niet degene die bij elk belletje en het openen van de deur opspring……..

In de film zijn de “hoogtepunten” voorbij dus tijd om weer eens rond te kijken. Eerst naar de tussenruimte met gloryholes tussen hetero en gay zaal in. Daar tref ik een onbekend stel aan die zich duidelijk oriënterend optellen en ik begin een praatje. Ze zijn er voor het eerst hij is bi zij niet. Leuk spraakzaam stel openminded en al een beetje ervaren in de scene. Alle drie voelen we een goeie klik en we beginnen elkaar een beetje te ontdekken staand in de benoemde “tussenruimte”. Belangstellende heren komen om ons heen staan maar wij drie hebben het druk met elkaar. Handen gaan overal heen en ontdekken onze drie lichamen! Zoenend, strelend, trekkend, vingerend dicht tegen elkaar aan. Ik moet ze iets afremmen om niet te snel mijn eerste lading te verschieten! Dan stel ik de vraag of we wat meer ruimte met meer comfort zullen opzoeken. We begeven ons als geil trio naar het grote matras in de cruising ruimte alwaar wij ons op het grote bed nestelen onder toeziend oog van meerdere heren.
We gaan door waar we gebleven zijn, strelen, zoenen (ook in trio vorm), vingeren, beffen (vooral ik 😊) en pijpen alle drie er lustig op los. Al beffend merk ik dat de dame al voorzichtig wat squirt vocht laat lopen bij het verkrampen tijdens het klaarkomen. Een enkeling van de omstanders doet ongevraagd een voorzichtige poging zich in ons trio te mengen, wat vooralsnog weg gewimpeld wordt. Op een gegeven moment ben ik al vingerend in de een waar “tong gevecht” met de dame verwikkeld terwijl ik heerlijk geil door hem gepijpt word……. Dit is te veel genot en ik kondig mijn eerste hoogtepunt van de dag aan! Er word geen gas terug genomen op die aankondiging en al snel spuit ik mijn zaad. Alle drie genieten we na op het grote matras. Er komt een ouder stel de EC in en niet kort daarna een jonger stel die ik, na een later gehouden conversatie met hem, X en Y mag noemen in dit verslag. Beide koppels kleden zich uit en wij gaan een bakkie koffie doen. De cruise ruimte stroomt vol, banken bezet en de heren hopen zich op rond de twee nieuw binnen gekomen stellen. Geen plaats meer om gedrieën een bakkie te doen in die cruise ruimte en wij gaan met ons bakkie in de hetero cinema zitten om wat te kletsen. Al snel komen X en Y ook het zaaltje in en ik besef mij dat zij gevolgd zullen worden door een forse groep heren. Ik geef aan dat dit het moment is om met onze koffie naar de, nu waarschijnlijk vrij gekomen banken in de cruise ruimte, te gaan. Op één van de banken is activiteit door het oudere stel en twee extra heren waardoor wij gedrieën even kunnen opladen en kletsen op de tweede bank. We zien het jongere stel gevolgd door een sliert heren naar de dark room verplaatsen.

Onze koffie op en de geluiden die uit de darkroom komen trekken onze aandacht. We gaan daar toch maar eens even kijken wat er gaande is 😊 de dame, ik noem haar zoals mij verteld maar X en ze ligt op haar buik in de sling en mag door bezoekers geneukt worden blijkt al snel.

Ons geile trio staat strak tegen elkaar aan te geilen en hebben ook belangstelling van één van de aanwezige heren in de darkroom. Y vraagt of er nog neuk liefhebbers zijn voor zijn Y. Ondanks aardig wat heren lijken deze daar niet allemaal voor in te zijn. Door ons intieme toeschouwen is mijn pik wel weer hard genoeg een een jong blond bloempje neuken vind ik ook wel fijn. Condoom om en achter de appetijtelijke X plaats genomen en duw mijn pik ik haar drijfnatte kutje. Gestaag het tempo en de kracht opvoerend neuk ik haar van achteren. Van Y had ik inmiddels begrepen dat zij het beide geil vinden als het zaad over haar billen en rug word gespoten! En zo geschiedde. Tegen de tijd dat mijn tweede orgasme zich aankondigt trek ik mij terug uit haar druipende kutje, verwijder het condoom en spuit mijn zaad op haar rug. Ik bedank het stel en trek mij even terug om mijzelf even op te frissen.
Na terugkomst in de darkroom is de belangstelling afgenomen en zijn er slechts nog een enkele heer. Ook het trio koppel is naar elders gegaan. Y vraagt nog of er nog neukers zijn maar er zijn geen actieve heren meer. Y neukt als laatste zijn X en spuit een ruime hoeveelheid zaad over de rug van X. We helpen X uit haar positie in de sling en gedrieën reinigen we de sling en de vloer. Hierna gaan we naar de cruise ruimte waar X zich gaat opfrissen in de douche. Ik zie dat “mijn” trio stel zich prima vermaakt op het grote matras met de heer die in de darkroom al toenadering zocht. Ik klets met Y over de activiteiten in de EC. Gewoon een aangenaam en geanimeerd gesprek waarin ik vertel dat ik meestal een “verslagje” schrijf van mijn avonturen en of ze daar bezwaar tegen hebben en hoe ik ze dan kan noemen? Schrijf maar over X en Y laat hij mij weten, dan weten mensen wel wie je bedoel zegt hij………
Hierna verlaten C en Y de EC.

Ik kijk toe hoe het nieuwkomers koppel heerlijk geniet van en met de andere man die met bedreven vingers de dame nog eens laat squirten 😊 zelf ook tot ontlading komt en daarna al snel vertrekt.

Ik knoop het gesprek weer aan over hoe het hen bevalt in de EC En of ze lekker genieten. Het antwoord is op beide vragen bevestigend. De netheid de controle rondjes door het personeel geeft ze een vertrouwt gevoel geven ze aan. Ook zijn ze blij met de klik die wij drie hebben………

Gedrieën nemen we weer plaats op het grote matras en strelen elkaar. Op dat moment komt E de EC binnen en ik begroet haar. Leuk dat ze ook nog gekomen is maar ik kan de nieuwkomers niet zo maar in de steek laten. Gelukkig weet ik inmiddels dat E altijd haar eigen “feestje” bouwt in de EC 😊. Als E omgekleed is en nog wat zit acclimatiseren wijst ze vakkundig een heer af, althans voor dat moment 😊
Het stel en ik gaan ondertussen lekker door met geilen op het matras. Ook ik doe weer een poging om nog het nodige squirt vocht in mijn mondje te krijgen en met succes 😊 Hierna is het haar beurt om mij zalig te pijpen waarbij ook hij zich niet onbetuigd laat. Mijn derde en laatste ontlading van de dag kondigt zich aan. Ook nu word er geen gas terug genomen op mijn aankondiging en nogmaals schiet ik mijn laatste druppels zaad uit mijn lul.
Nog even nagenietend op het bed besluiten we dat het tijd is om , voor hen de stad in te gaan en ik huiswaarts te keren.

De middag word afgesloten door gezamenlijk de douche in te duiken. Opfrissen en schoon weer in de kleertjes lopen we gezamenlijk de winkel weer in.

Het attente EC personeel vraagt nog aan het stel hoe ze het hebben gevonden, of er geen opdringerige Zaken zijn gebeurd , of er geen heren iets niet safe hebben geprobeerd. Zij geven beide aan dat ze het als enorm positief en fijn hebben ervaren en dat het toezicht van het EC personeel en de reinheid hen positief is opgevallen. De dame van EC vraagt nog of ze dat misschien
In het forum willen laten weten. Ik geef aan dat ze beide geen forum lid zijn maar dat ik die honneurs wel waar zal nemen!!
Bij deze gedaan 🤭😁😊
Buiten nog even met dit leuke, open, spontane en geile stel staan nakletsen alvorens onze wegen zich weer van elkaar scheidde.

Het mag duidelijk zijn dat ik wederom met een enorme glimlach op mijn gezicht naar buiten ben gelopen 😊
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 07 jul 2023 06:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Chandon
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: 6 Juni onverwacht naar EC Amersfoort

Bericht door Chandon »

Wauw wat een prachtige middag! Mooi verslag Mike😎.
Joyaxx
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 6 Juni onverwacht naar EC Amersfoort

Bericht door Joyaxx »

Wauw wat een geil verslag!
Curly50hot
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 6 Juli onverwacht naar EC Amersfoort

Bericht door Curly50hot »

Heerlijk Mike lekker genoten dus 💋
yuriym
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door yuriym »

Leuk om de verhalen van "Mike" en "CenE" terug te lezen. Ik was voor het eerst sinds langere tijd weer eens op een naaktdag. Naast veel geile kerels waren er zeker vier stellen. Van het laatste stel heb ik nog geen verslagje gezien, maar dat was zeker zo geil om te zien als wat hier al beschreven is. Wat is het toch mooi om zo heerlijk ontspannen, respectvol en in een goede sfeer te genieten van elkaars lichaam, het spel van verkennen en de stomende seks. Ook ik heb met een grote grijns en een voldaan gevoel gisteren het pand verlaten. Toch maar weer eens vaker gaan.
PaddyWaddy
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door PaddyWaddy »

Mooi, geil verslag weer! :)
Spacyy
Leeftijd: 23
Contacteer:

Bericht door Spacyy »

Nice verhaal, motiveert zeker om eens langs te gaan!
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Spacyy schreef: 07 jul 2023 17:58 Nice verhaal, motiveert zeker om eens langs te gaan!
Moet je ook gewoon eens doen! Prik een dag, eventueel met een thema dat bij je past, en ga er open minded heen. Elke keer is anders en garanties zijn er nooit maar spanning en gezelligheid kun je er altijd wel vinden ( afhankelijk van je eigen instelling)
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Spindle3268
Leeftijd: 33
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Spindle3268 »

Spacyy schreef: 07 jul 2023 17:58 Nice verhaal, motiveert zeker om eens langs te gaan!
Hier sluit ik me bij aan! Lijkt me erg spannend eens langs te komen en enkel te kijken. Wil alleen niet perse gezien worden als ‘een van de horde mannen’ haha. De verslagen hier prikkelen wel de fantasie! Zou graag eens gewoon langskomen, wellicht iemand die me wegwijs kan maken en de zorgen/twijfels weet weg te nemen haha!

Dank voor het uitgebreide verslag in elk geval!
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Spindle3268 schreef: 10 jul 2023 12:31
Hier sluit ik me bij aan! Lijkt me erg spannend eens langs te komen en enkel te kijken. Wil alleen niet perse gezien worden als ‘een van de horde mannen’ haha. De verslagen hier prikkelen wel de fantasie! Zou graag eens gewoon langskomen, wellicht iemand die me wegwijs kan maken en de zorgen/twijfels weet weg te nemen haha!

Dank voor het uitgebreide verslag in elk geval!
Ik kan je alleen maar aanraden dat ook eens te doen! Door je niet bij de horde aan te sluiten hoor je daar dan ook niet bij! 😊 stel je open op maak een praatje, vraag het als je mee wil doen in de actie en doe GEEN ongevraagde of al eerder afgewezen zaken en je kan een wereld middag hebben ( met een beetje geluk) 😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten