Gangbang Mel donderdag 20-07

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door Mr_Flames »

Aangezien Lottemooi naar Arnhem gaat (zie hun eigen topic) hier even een berichtje van onze plannen.

Wij gaan donderdag om 17:00 uur naar de EC in A’foort.
Mel zal starten bij de gloryholes.
Daarna wil ze lekker geneukt worden en wil ze vooral veel zaad over zich heen.

Tot morgen!
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door Thekinkyguy »

Veel plezier morgen! Wij geven jullie de maximale ruimte om lekker los te gaan. Vandaar dat wij zijn uitgeweken naar Arnhem. 2 mooie dames in één EC is teveel van het goede :lol:

Daar worden de mannen veel te onrustig van!

Have fun tomorrow.

Groetjes TKG en Lottemooi
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door Mr_Flames »

Bedankt voor jullie reactie! Jullie ook veel plezier morgen! -x-
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Geilehalfbloed34
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2018 22:50
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door Geilehalfbloed34 »

Kijk dat zien we graag.

Genoeg pikken voor alle dames maar Lotte houdt er nou eenmaal van om in het middelpunt op haar knietjes te zitten.

Al zou het ook wel geil zijn om deze 2 mooie dames te zien concurreren wie de meeste cumshots over zich heen kan krijgen.

Meestal zijn het de mannen die staan te dringen.

Gr
Scorpio
dodo
Berichten: 199
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door dodo »

ze kwamen op de beloofde tijd. mr flaming en een schitterende mooie jonge vrouw. mooie lange donkere haren. na wat wennen in de glory holes gingen we naar de hetero zaal.het was erg druk en benauwd. de mannen kwamen wat te ver naar voren dus ingrijpen van mr flaming was gewensd. na wat afspraken gemaakt te hebben etc gingen we naar de cruising room. ikzelf bleef nog geruime tijd in de cinema, bang als ik was dat het feestje afgeblazen zou worden door zeg maar wat teveel enthousiasme en dat zou zonde zijn. in de cruising room was het toch beter toeven. de dame werd goed geneukt en mr flaming hield er goed de regie in wat ik zeer waardeerde, ze was overigens de enige dame die er was, aan het eind nog een heerlijke bukkake waarin ieder werd verzocht over haar heen te spuiten. ikzelf ook, van dichtbij over haar mooie lippen en half open mond. het was dus wederom een heerlijke paar uurtjes en nogmaals mijn dank aan mr flaming voor de organisatie en uiteraard de mooie vrouw die het uiteindelijk wel moest doen. ik zag dat ik de eerste ben met een verslagje en hoop dat er nog iemand iets wil schrijven. dat zal zeker gewaardeerd worden
Megabyte
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2022 08:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door Megabyte »

Donderdagmiddag nog de EC binnengelopen. Kwam bij de lockers al een mooie ingetogen jonge dame tegen met lang zwart haar met haar begeleider Mr Flames. Mmm...dat wordt spannend. Voor de rest waren er al veel mannen die al ongeduldig rond liepen. De testosteron zat dus goed in de lucht. Dat beloofd wat voor deze stoute dame! Ik liep even een verkenningsrondje en ontdekte dat de jongedame zich verschanst had achter de gloryholes en vanuit de anonimiteit al met een man bezig was. Maar al snel bedacht haar begeleider dat ze beter naar de filmzaal konden gaan. Alle mannen verzamelen daar. Zij geeft een korte show met haar benen wijd gespreid op het matras voor in de filmzaal. Na een beetje gedring pakt MrFlames de regie en waarschuwt dat sommige mannen niet teveel moeten dringen. Uiteindelijk besluit hij vier man te selecteren en met dat gezelschap vertrekt hij en zijn schoonheid naar de centrale zaal met het grote bed. Hier wordt zij uitgebreid verwent aan alle kanten door de vier heren die nu alle speelruimte hebben. Na wat rotaties van de hitsige heren om haar heen begint mijn zak nu aardig onder druk te komen en als zij mij flink afzuigd met haar gulzige mond explodeer ik over haar mooie gezicht! Ik sta mijn positie af aan de volgende testeronraket en bekijk het hele gezelschap nu even vanuit de achtergrond. Dit gaat goed zo. Terwijl alle mannen gedoseerd doorschuiven geniet zij van alle aandacht onder regie van Mr Flames. Een mooi schouwspel!
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 541
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door Benno »

Als ik binnenkom is de actie al een tijdje bezig. Mel wordt op dat moment op het grote matras op z'n hondjes geneukt en er staat een behoorlijke meute omheen. Ik gooi mijn kleren in de locker en mezelf in het strijdgewoel. Mel is een mooie dame met lang donker haar en fraaie ronde vormen. Haar mascara is enigszins uitgelopen, wat erop wijst dat ze al een tijdje goed genomen is. Als de plaats achter haar vrijkomt neem ik die positie over, maar net op dat moment laat Mr. Flames Mel op haar rug liggen. Ook goed. Ik neuk haar stevig en ga daar mee door totdat ik merk dat er ook nog andere gegadigden zijn. Haha.

Als de volgende man haar neukt spoort Mr. Flames haar aan om lekker klaar te komen. Echter, voordat ze daarvoor de kans krijgt is de man die haar neukt al klaar. Ik neem gauw zijn plaats in en neuk haar door totdat ze kutjeknijpend klaarkomt. Ik lik haar even later naar een tweede hoogtepunt en als ik haar daarna weer neuk, komt Mr. Flames met een vibrator aanzetten die hij op haar clitje zet. Het resultaat laat zich raden.

De sessie wordt afgesloten met een klassieke bukkake, waarbij Mel op de nieuwe ligstoel achterover ligt en zichzelf met een vibrator bevredigt terwijl een groot deel van de aanwezige mannen hun zaad over haar heen spuiten. Mr. Flames doet daarbij ook een duit in het spreekwoordelijke zakje.

Daarna gaat Mel douchen en gaan de meesten vrij snel weg. Het is al voorbij etenstijd en iedereen heeft honger gekregen van dit lekkere feestje.
Bedankt Mr. Flames en ook dank aan Mel, die vanuit Amerika is gekomen om in EC een fantasie van haar te laten uitkomen.
Laatst gewijzigd door Benno op 21 jul 2023 19:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Mel donderdag 20-07

Bericht door Mike1966 »

Altijd leuk om te lezen dat bezoekers hebben genoten van wat er gebeurd is in de EC.
Wel heel speciaal als iemand helemaal uit de 🇺🇸 overkomt voor een bukkake 😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten