Suikerpopje Amersfoort part 2

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Suikerpopje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Suikerpopje Amersfoort part 2

Bericht door Suikerpopje »

Afgelopen dinsdag liep ik met een heerlijke kriebel in m’n buik richting de EC in Amersfoort. Benno stond me al op te wachten en zwaaide uitbundig toen ie me zag. Hij wilde me net bellen want hij dacht dat ik verdwaald was.. (dat was ook zo 😁)
We liepen naar binnen en zodra we de gang in gingen stonden we alweer lekker te zoenen. We waren de eerste bezoekers en daar waren we blij mee. Konden we even in alle rust van elkaar genieten voor er anderen bij kwamen. Niet dat we daar niet naar uitkeken, maar even samen op stoom komen was heerlijk. Benno begon me hartstochtelijk te likken en ik viel kreunend achterover.. het duurde dan ook niet lang tot ik sterretjes zag ✨damn…..

We zoenden, knuffelden en neukten alsof er even niks anders bestond. Toen B bijna kwam ging hij uit me en kroop richting m’n gezicht en ik pijpte hem waarna hij niet lang daarna brullend in m’n mondje klaar kwam.
Inmiddels hadden we wat toeschouwers gekregen die opgewonden naar ons zaten te kijken. B en ik knikten naar elkaar en toen kon de rest erbij komen. En dat gebeurde dan ook snel. Ik begon een paar mannen lekker te pijpen en genoot.. Er werd over me heen gespoten terwijl ik geil gelikt en geneukt werd.

Een jongen die ik al eerder gezien had lag plotseling naast me. Hij had een lichamelijke beperking. Ik pakte z’n harde pik beet en hij kwam binnen 10 tellen klaar. Het was aandoenlijk hoe verlegen en bijna beschamend hij me aan keek. Ik glimlachte naar ‘m en fluisterde “het is ok” waarna hij van het bed af ging en stilletjes verdween. Is het raar dat ik dit een mooi moment vond?

We namen even een pauze en gingen daarna weer verder waar we gebleven waren. Peter met de heerlijke baard was er inmiddels ook bij gekomen. Hij was er de eerste keer in Amersfoort ook bij en dat was zo goed bevallen dat ik hem gevraagd had om weer te komen. En dat deed ie ook 😉
B moest even weg en P had beloofd goed op me te passen (gezien de lompe actie van de hork van de vorige keer waren we wat voorzichtig) en dat deed ie.. en meer. Het bed stond te trillen op z’n poten toen P me keihard neukte. Heerlijk!

Ik was inmiddels redelijk beurs down under dus ik gaf aan dat het genoeg was voor vandaag. We zaten gezellige praten toen B weer binnen kwam. Hij kleedde zich weer uit en we kletsten vrolijk door. Maar ja, B zat voor me en had inmiddels alweer een harde pik dus ik kon het niet laten en ik begon hem toch weer te pijpen.. I just love it.. 😋 in no time lagen we weer heerlijk te neuken. Je begint en je eindigt samen..

Peter, Benno en ik liepen even later verzadigd en met een dikke glimlach de EC uit, gaven elkaar een dikke knuffel en gingen ieder ons eigen weg. Alweer denkend aan een volgende keer…
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Suikerpopje Amersfoort part 2

Bericht door Mike1966 »

Wat een heerlijk bezoekje aan de EC in Amersfoort is dat geweest!! En lekker hard neuken kan uiteraard zalig zijn! Maar een kutje met tong en vingers bespelen is owwww zo prachtig, de dame voelen en zien genieten van het genotbdat geschonken word…….. mmmm I love it 😉
En dan zo’n speciaal momentje met een speciaal iemand die eigenlijk te snel komt voor het grote genot en beschamend weer weg gaat! Ook dat is prachtig en kan in de EC!
Heerlijk dat jullie eerst nog even een rustig momentje samen hadden door jullie vroege aankomst ! Zalig lijkt mij dat 😉🤭😚

Op naar het volgende avontuur!!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
lientje
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door lientje »

Heerlijk verslag van je genot avontuur👌🏻Enne komt me helemaal niet bekend voor hoor de weg kwijt raken🙈🤣😂maar gelukkig vinden we de Ec uiteindelijk toch wel💪🏼Ik denk vaak konden er maar meer dames de weg vinden naar dit heerlijke verwen paradijs🥰 dit gun ik iedere dame❤️
PaddyWaddy
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door PaddyWaddy »

Dat klinkt weer als een geil avontuur :)
Suikerpopje
Contacteer:

Bericht door Suikerpopje »

lientje schreef: 30 jun 2023 21:19 Heerlijk verslag van je genot avontuur👌🏻Enne komt me helemaal niet bekend voor hoor de weg kwijt raken🙈🤣😂maar gelukkig vinden we de Ec uiteindelijk toch wel💪🏼Ik denk vaak konden er maar meer dames de weg vinden naar dit heerlijke verwen paradijs🥰 dit gun ik iedere dame❤️
Ja ik gun dit ook iedereen!
bistelalmere
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bistelalmere »

mooi om te zien en te horen hoe jij aan het genieten was
we kwamen binnen toen jullie bijna wegginngen
we haddnen het nog even over je collega
we hopen je een volgende keer langer te zien en horen hihihi
vr gr ellen en gert en jou naam was ook alweer hihihihiiihihihhihihi ( je versprak je )
Flint75
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Flint75 »

Wat een heerlijk en mooi verslag! Jij moet een bijzondere, heerlijke vrouw zijn :)
befkoning
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door befkoning »

Hoi suikerpopje!

Ik was er die dinsdagmiddag ook en volgens mij was jij die heerlijke meid die ik lekker lang mocht beffen. Wat heb ik genoten van jouw kutje zeg, wat een heerlijke smaak en wat fijn om mijn handen om je billen te drukken terwijl ik mijn tong zo diep mogelijk in je liet gaan.
Nadat ik het vermoeden had, door het vele zuchten en kreunen en uiteindelijk ontspannen van je billen, dat je klaar was gekomen ben ik nog even heerlijk op je geklommen en mocht je neuken.

Wat ben jij een geile vrouw zeg en zoals je al zei, hier ga je je veel beter en vol zelfvertrouwen van voelen. Ik kom graag nog een keer langs als jij er bent en lik je weer naar een hoogtepunt als dat mag!

M'n alias zegt het al, ik hou dus van beffen :-). Ik kijk alweer uit naar mijn tong in jouw heerlijke kutje!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten