We liepen naar binnen en zodra we de gang in gingen stonden we alweer lekker te zoenen. We waren de eerste bezoekers en daar waren we blij mee. Konden we even in alle rust van elkaar genieten voor er anderen bij kwamen. Niet dat we daar niet naar uitkeken, maar even samen op stoom komen was heerlijk. Benno begon me hartstochtelijk te likken en ik viel kreunend achterover.. het duurde dan ook niet lang tot ik sterretjes zag
We zoenden, knuffelden en neukten alsof er even niks anders bestond. Toen B bijna kwam ging hij uit me en kroop richting m’n gezicht en ik pijpte hem waarna hij niet lang daarna brullend in m’n mondje klaar kwam.
Inmiddels hadden we wat toeschouwers gekregen die opgewonden naar ons zaten te kijken. B en ik knikten naar elkaar en toen kon de rest erbij komen. En dat gebeurde dan ook snel. Ik begon een paar mannen lekker te pijpen en genoot.. Er werd over me heen gespoten terwijl ik geil gelikt en geneukt werd.
Een jongen die ik al eerder gezien had lag plotseling naast me. Hij had een lichamelijke beperking. Ik pakte z’n harde pik beet en hij kwam binnen 10 tellen klaar. Het was aandoenlijk hoe verlegen en bijna beschamend hij me aan keek. Ik glimlachte naar ‘m en fluisterde “het is ok” waarna hij van het bed af ging en stilletjes verdween. Is het raar dat ik dit een mooi moment vond?
We namen even een pauze en gingen daarna weer verder waar we gebleven waren. Peter met de heerlijke baard was er inmiddels ook bij gekomen. Hij was er de eerste keer in Amersfoort ook bij en dat was zo goed bevallen dat ik hem gevraagd had om weer te komen. En dat deed ie ook
B moest even weg en P had beloofd goed op me te passen (gezien de lompe actie van de hork van de vorige keer waren we wat voorzichtig) en dat deed ie.. en meer. Het bed stond te trillen op z’n poten toen P me keihard neukte. Heerlijk!
Ik was inmiddels redelijk beurs down under dus ik gaf aan dat het genoeg was voor vandaag. We zaten gezellige praten toen B weer binnen kwam. Hij kleedde zich weer uit en we kletsten vrolijk door. Maar ja, B zat voor me en had inmiddels alweer een harde pik dus ik kon het niet laten en ik begon hem toch weer te pijpen.. I just love it..
Peter, Benno en ik liepen even later verzadigd en met een dikke glimlach de EC uit, gaven elkaar een dikke knuffel en gingen ieder ons eigen weg. Alweer denkend aan een volgende keer…