Nieuw (en nerveus)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
NieuwEnNerveus
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Nieuw (en nerveus)

Bericht door NieuwEnNerveus »

Hoi allemaal!

Tot voor kort wist ik niet eens dat er zoiets bestaan als erotische filmtheaters. Ik had een ervaring gehoord van een Amerikaan met een sex theater aldaar en nooit verwacht dat dat ook hier zou bestaan. Maar kennelijk dus wel!

Het lijkt me ontzettend leuk om eens mee te maken hoe het er aan toegaat. Maar tegelijk ben ik ook ontzettend zenuwachtig. Ik ben geen klassieke "hunk", ben al wat ouder, heb geen enorm apparaat tussen mijn benen hangen ... om kort te gaan, ik ben waarschijnlijk niemand's droom. En ik heb geen idee hoe het er aan toegaat, wat ik wel en niet moet doen, etc.

Is het verstandig om op een van de naakt dagen te gaan? Zodat in elk geval de stap van het uitkleden me niet in de weg staat? (Ik heb ervaring op naaktstranden, niet seksueel naakt zijn is voor mij geen probleem).
Zijn er verder nog tips? Dingen die ik moet doen of juist moet laten?
Heeft het zin om overdag te komen? Ik las ergens anders dat er vaak pas 's avonds veel actie is, maar dan kan ik meestal niet.

Oh, en is EC een goede plek voor een bi-schierige man om voorzichtig iets met een man te proberen? Of verwachten andere bezoekers dat ik al ervaring heb, en hebben ze er geen begrip voor als ik iets niet durf of iets probeer en toch niet fijn vindt?

Sorry voor alle vragen. Als jullie zeggen, kom gewoon langs en ervaar het dan snap ik het. Maar als ik wel meer info vooraf kan krijgen, dan hoop ik dat ik me wat zelfverzekerder voel

Mvg
Benno
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Nieuw (en nerveus)

Bericht door Benno »

Hallo Nieuwenerveus,

Om te beginnen: ik zou als ik jou was zo gauw mogelijk mijn forumnaam veranderen, want zodra je over je zenuwen heen bent en een paar keer geweest bent is die naam niet meer van toepassing.

Om antwoord te geven op jouw vragen: niks moet en alles mag in EC (zolang het met wederzijds consent is tenminste).
Dat niks moet betekent dat jouw onervarenheid geen enkel probleem is. Er komen overigens niet alleen maar ervaren en geroutineerde hunks en fotomodellen, maar gewone mensen met spannende wensen.
Het is niet zo dat er 's avonds meer te doen is. Eerder is het overdag drukker en actiever. En er komen allerlei soorten mensen in alle kleuren en maten , seksuele geaardheden en genders.
Je hoeft niet bang te zijn dat je opvalt als je onervaren bent, want dat zijn velen. Je doet waar je je goed bij voelt en wat je niet durft doe je niet.
Hoop dat dit helpt. Als je meer wil weten kun je dat altijd vragen. Of lees eens wat van de verslagen op het forum. Dan krijg je een indruk van hoe het er aan toe kan gaan in EC.
Succes en veel plezier in EC.
Groet,
Benno
NieuwEnNerveus
Contacteer:

Bedankt voor je reactie, Benno.

Ik zal niet beweren dat ik het nu opeens niet meer enorm spannend vind om naar EC te gaan. Maar in elk geval vind ik het nu een stukje minder spannend.
Hopelijk kan ik binnenkort hier vertellen over mijn eerste keer. Maar wanneer ... dat hangt ervan af wanneer ik genoeg moed heb verzameld. En dan moet het nog een keer in mijn agenda passen ;)
AC-DC
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door AC-DC »

NieuwEnNerveus schreef: 26 aug 2023 21:15 hangt ervan af wanneer ik genoeg moed heb verzameld. En dan moet het nog een keer in mijn agenda passen ;)
Ik zou het omdraaien: eerst in de agenda zetten (misschien als er al iets spannends is aangekondigd), en dan gewoon gaan. Nerveus zul je toch zijn die eerste keer, en als het geen naaktdag is kun je ook met kleren aan gewoon alleen maar kijken bijvoorbeeld - films draaien er sowiso..
NieuwEnNerveus
Contacteer:

Ja, dat is wel een goed idee, AC-DC. Gewoon een datum prikken en dan "moet" ik wel.

Helaas kan ik morgen niet. Misschien a.s. donderdag, dat weet ik nog niet zeker, maar anders vrijwel zeker de maandag daarna. Dus dat zou dan 4 september zijn.
Spannend!
NieuwEnNerveus
Contacteer:

Even een update voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Donderdag kan ik helaas niet. En ik heb nu wel in mijn hoofd dat ik meteen in het diepe wil, dus op een naakt dag.
Aanstaande maandag (4 september) kan ik VRIJWEL zeker. Dus die "date" heb ik nu met mezelf. Als er niks tussen komt, dan ga ik maandag 4 september mijn eerste EC ervaring opdoen. Vermoedelijk vanaf een uur of 1, misschien zelfs al wat vroeger.

Dus ... bezoekers van Amersfoort, op maandag 4 september ... als jullie een middelbare man zien, kort haar, grijzend baardje, erg onwennig en mogelijk wat nerveus - dat ben ik dan! Zeg gerust even gedag.
En uiteraard zijn alle tips en adviezen welkom!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: galuni, Poezenbeestje, sandeep1980 en 18 gasten