29 augustus laatste uurtje, wie was dit stel?!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
befkoning
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

29 augustus laatste uurtje, wie was dit stel?!

Bericht door befkoning »

Iets later binnengekomen dan gepland vanavond, maar precies op het juiste moment!

Bij binnenkomst was er een leuk spel op het centrale bed bezig waar ik vooral even van kon opwarmen door te zien wat er gebeurde met touwen en een vrouw die hier heerlijk werd klaargelegd om mannen van te laten genieten.

Gelijk met mij kwam er nog een stel binnen die samen in de hetero-cinema vooraan gingen zitten en rustig elkaar gingen opwarmen.
Ik had mooi uitzicht op ze vanaf de andere rij vooraan en kon heerlijk met mezelf spelen met uitzicht op wat ze deden. Mooie borsten had deze dame en wat ik zo zag, vond ze het pijpen van haar partner echt heerlijk.

Uiteindelijk ging ze op het bed voor de tv liggen en ik deed m'n stoute schoenen aan en vroeg of ik haar mocht aanraken. Dat wilde ze zeker graag, dus heerlijk 1 van haar mooie borsten gestreeld en gelikt. Maar mijn alias zou mijn alias niet zijn als ik niet snel ook haar kutje wilde proeven. Dat liet ze toe en vond het duidelijk lekker, ze werd heerlijk nat op mijn tong!
Omdat de tijd drong (er was al gezegd dat over 5 minuten het licht weer aan zou gaan voor afsluiting) en ik een aardig stijve pik had, wilde ik haar gaan neuken. Dit leek ze te willen, maar uiteindelijk had ze toch liever eerst haar partner. Geen probleem dus! Dat hoort erbij.
Heerlijk nog genoten van hoe ze genomen werd door haar partner en tegelijk ook nog een man pijpte.

Van de aanblik van wat er met haar gebeurde en haar geile kutje nog als smaak op mijn tong en lippen, uiteindelijk de reeds omgedane condoom goed volgespoten en voldaan naar huis gegaan.

Mooie dame en heer! Wie zijn jullie en wanneer komen jullie weer? Ik zou graag het beffen nog even afmaken zonder die tijdsdruk en hoop je dus heerlijk op mijn tong te voelen klaarkomen. Ik warm je dus graag nog een keer goed op voordat je partner je heerlijk gaat neuken!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten