De meeste dromen zijn bedrog maar dit was toch echt waar. Ik had de afgelopen tijd via het forum deel 1 t/m 8 van Benno's bronstige belevenissen met de dame die zich Suikerpopje noemt al gevolgd. En nu stond ik zomaar onverwachts oog in oog met ze! Dat is nou met de neus in de boter vallen, aangezien dit stel hun bezoekjes nooit van tevoren aankondigt.
Niet geheel onverwacht begon het spel allemaal met Benno die Suikerpopje een uitgebreide likbeurt gaf. Mijn autocorrect wil het woord likbeurt overigens in likeurtje veranderen, bijzonder.
Vanwege de aankondiging van het andere stel was het redelijk druk met mannen vandaag. Overal rondom het grote bed stonden dus mannen toe te kijken en zich te verlekkeren aan de geile seks die Benno had met zijn meisje. Langzamerhand werden hier en daar ook andere mannen in het spel betrokken. Zo was er de getatoeëerde man die door Suikerpopje werd klaargepijpt en verzuchtte: "Ik houd niet van Nederlandse muziek, maar als sterren aan de hemel staan... wauw!". Later begreep ik dat deze man al vanaf 5:00 wakker was, hij mompelde zoiets als: "Ik heb slaaptekort want ik slaap te kort".
Ook ik ben daarna enkele keren fantastisch door haar gepijpt en heb ook nog heerlijk aan haar stijve tepels mogen likken, zuigen en bijten. Met name op het eind vloeide het zaad rijkelijk en ik ben meerdere keren servetjes wezen halen om de boel weer een beetje te fatsoeneren. Na afloop nog even een gezellig praatje met Benno, Suikerpopje en wat andere aanwezigen gemaakt en daarna weer naar huis gegaan.
@Suikerpopje: om Wolter Kroes te quoten, ik heb genoten van je stem, van je mond, van je lijf, van je kont... En van die geweldige borsten natuurlijk. Suikerpopje heeft alles wat een man zich kan wensen in de slaapkamer. Of in de EC natuurlijk. En net als Wolter zal ik er ook nog wel de hele nacht van dromen.
P.S. Dit verhaal is mede mogelijk gemaakt door Marco, Frans, Boef en Wolter.