Verslag Emilie achter de gloryholes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Emilie
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Verslag Emilie achter de gloryholes

Bericht door Emilie »

Hoi, ik ben gisteren stout geweest en lekker naar de Erotic Cinema Amersfoort geweest.
Ik ben 27 jaar, man en vind het geil om lekker te spelen met andere penissen.
Voorgaand mijn bezoek vaker eens een aankondiging gedaan om eens lekker af te trekken en te pijpen.
Gisteren was dan eindelijk mijn moment om heerlijk hiervan te genieten.

Vertrekken naar de Erotic Cinema
Ik vond het zo spannend, me hart bonkte namelijk in me keel van alleen het idee om eens een andere penis voor mij te hebben.
Voor mijn vertrek nog een keer aangekondigd en gekozen voor erotica Amersfoort. Ik wilde graag verkleden in een rokje en topje maar kwam helaas veel tijd te kort.

Aamkomst bij cinema
Aangekomen in Amersfoort, het was nog steeds heel spannend. Auto op slot en naar binnen gaan dan maar.
Eenmaal binnen in de winkel durfte ik eigelijk niet naar binnen omdat ik erg verlegen werd.
Snel toch mezelf gepushed om af te rekenen bij de kassa en naar binnen te gaan.

Binnen de Cinema
Ik had geen andere kleding meegenomen dus ik kon me niet omkleden in een leuke rokje en topje.
Dus maar een spijkerbroek en sweater aan en aan de slag gegaan.

Gloryhole
Ik vond het zo spannend dat mijn hart maar bleef bonken, het werd niet rustiger.
Snel maar naar een gloryhole hokje gegaan om mijn geile fetish uit te laten komen!

Gordijntje dicht gedaan, op me knieën gaan zitten en afwachten.
Er kwam niet gelijk iemand naar mijn hokje toe dus ik ging alvast met mijzelf spelen.
Ik maakte mijn broektje open en ging op de grond zitten. Ik trekte mezelf af in het hokje.

Eerste piemel
De spanning liep op en ik begon te kreunen. Ineens kwam er een heerlijke eerste piemel door de gloryhole.
Door mijn gekreun heb ik gelukkig dus de nodige aandacht kunnen krijgen. De piemel was lekker warm en zacht.
Ik pakte eerst zijn balzak zachtjes en begon deze lekker te strelen. Daarna lekker zijn penis vastgepakt. Hij had geen condoom om dus dat werd alleen aftrekken.
Door mijn handen werd hij lekker geil, mijn linker hand had ik zijn ballen en mijn rechterhand zijn lekkere penis.

Inmiddels werd hij lekker hard en nat. Ik begon met beide handen hem lekker af te trekken.
Ik keek van dichtbij naar zijn piemel en trok hem heerlijk af. Hij werd natter en natter wat het alleen maar geiler maakte.
Ineens hoorde ik een getik op de muur, ik wist meteen hoe ver het is. Ik begon door te gaan.
Spuitend kwam hij klaar op mij! Wauw dit voelde echt lekker! Me gezicht was onder het sperma.

Tweede piemel
Ik had mezelf net schoongemaakt van de eerste piemel en de tweede stond al klaar in een gat naast mij.
Dit vond ik zo geil dat ik het niet kon laten om door te gaan. Deze piemel had een condoom om.
Ik begon gelijk zijn penis in mijn mondje te nemen. Hij werd door mijn tong lekker hard. Zijn piemel stond als een paal in mijn mondje.

Ik begon lekker op en neer te gaan met mijn mondje. Likken, trekken en af en toe even diep in me keeltje.
Deze keer voelde ik de warmte diep in me keel en mond, het voelt fantastisch! Ik voelde me een echte sletje!

Derde piemel
Als sletje was ik nog lekker bezig met me tweede piemel en de derde stond al voor me klaar.
Deze penis [verwijderd door beheerder] ging ik dus lekker verwennen met mijn handen.
Ineens voelde ik in mijn mond dat de tweede piemel in me mondje klaarkomt het voelde zo warm aan.

Laatste piemels
Ik was nog bezig met de derde piemel en de vierde piemel kwam er al bij.
Nog nooit heb ik me zo sletterig gevoelt. Ik was de laatste twee penissen lekker aan het aftrekken tot het hoogtepunt.
Ik zat helemaal onder de sperma, gelukkig had ik me kleding uitgedaan dus ben ik lekker gaan douchen.

Sletje
Ik heb voor het eerst een echt sletje kunnen zijn.
Lekker gepijpt en af getrokken.

Volgende keer is dit sletje weer beschikbaar om jullie tot een hoogtepunt te brengen!
Ik hoop jullie snel weer eens in mijn handen en mondje te hebben! Lieve kus Emilie!
Ik ben 27 jaar en heb een fetish om eens met andere mannen te experimenteren. Aftrekken zonder condoom en pijpen met condoom!
Onderzoeker
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Verslag Emilie achter de gloryholes

Bericht door Onderzoeker »

Geen bi maar klinkt goed.
Wellicht een keer aanhaken
Plaats reactie