Ervaring Isaura’s feestjes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Nukluez
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Ervaring Isaura’s feestjes

Bericht door Nukluez »

Beste Forum bezoekers,

Wie heeft er ervaring met de feestjes van Isaura en zou dit willen delen? Komen er bijvoorbeeld ook stellen langs of is het exclusief Isaura?
PeterB77
Geaardheid: bi
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Ervaring Isaura’s feestjes

Bericht door PeterB77 »

Afgelopen dinsdag was het Isaura en een vriendin (Ina). Eind van de middag kwamen er ook nog twee dames binnen, de avond zelf weet ik niet. Je kunt dus inderdaad dames/stellen tegenkomen.
Nukluez
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Nukluez »

En wat was je ervaring?
PeterB77
Geaardheid: bi
Leeftijd: 46
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door PeterB77 »

Isaura en vriendin bleven in de lounge ruimte, de andere dames zochten een andere plek. Ik was daar voor de party en heb heerlijk genoten met Isaura en Ina
Stevie74
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Stevie74 »

Nukluez schreef: 17 dec 2023 13:09 En wat was je ervaring?
Dit is een persoonlijke mening en ervaring. Ik ben er dus eens bij geweest op een "Isaura's feestje". Het enige waar je zeker van bent is dat er actie is. Daar betaal je tenslotte extra voor en dat je enigzins deel kan nemen aan de actie. Het is zeer druk op zo een dagen in de EC, de meeste komen voor het feestje tenslotte. Ik bedoel dit dus helemaal niet oneerbiedwaardig en wil niemand beledigen maar van zodra het feestje begint als de dames binnenkomen vliegen bepaalde mannen op de dames of ze hebben al jaren geen seks meer gehad. Men drumt en dringt voor om er als eerste bij te zijn. Als nieuwkomer heb ik me een hele poos op afstand gehouden en de show bekeken van op afstand. Ne enige tijd wordt het dan wat rustiger omdat bepaalde mannen hun kruit al verschoten hebben, ze druipen dan meestal af gaan naar de cinema of ergens anders heen (ben ze niet gevolgd). Dan is er wel mogelijkheid om er bij te komen en aan de actie deel te nemen. Ik zeg het nogeens dit is mijn persoonlijke ervaring en mening. Ik ga er dan ook niet speciaal naar toe op die dagen. Moest dat toevallig uit komen dat ik er passeer ook maar om daar nu speciaal vrije tijd voor te maken neen. Als ik er een score zou aan moeten geven dan is dat een 6.5/10. Fijn dat er zulke dingen kunnen maar de manier waarop bepaalde persoon daar rond lopen en handelen precies of de dames zijn persoonlijke eigendom maakt het voor mij minder leuk. Er is wel altijd een toezichter aanwezig die zowel toezicht houdt dat iedereen de correcte toegangsprijs betaalt heeft tot het event als dat iedereen zich aan de regels houdt en niet te ver gaat met de dames. Dit is m'n persoonlijke ervaring en mening, iemand anders heeft het misschien op een andere manier ervaren.
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten