Een verslagje;
--
Een beetje laat, maar beter laat dan nooit

.
Dinsdag 28 mei was ik in Amersfoort en bewoog ik een beetje tussen de gay-filmzaal en de lounge tussen de zalen. Er waren niet veel mensen aanwezig. Een klein half uurtje later kwam er een man binnen die bijna naakt rond liep. We achtervolgden elkaar een beetje.
Terwijl ik in de lounge tussen de filmzalen stond, kwam de man naast mij staan en hij vroeg of hij mij aan mocht raken. Uiteraard mocht dat, ik werd er al lekker hard van. Ondertussen had ik mijn hand vol met de harde pik van deze man. Ik zei dat ik richting de gay-filmzaal ging en vroeg of hij met mij mee wilde komen.
Ik liep richting het matras en ging erop liggen. De man haalde zijn inmiddels harde pik uit zijn broek en stond naast me. Ik was inmiddels zelf zo botergeil geworden dat ik hem meteen ging pijpen. Na een minuutje wenkte ik hem dat hij achter mij moest gaan staan. Ik ging ondertussen met mijn hoofd over de rand liggen waarna ik zijn lekkere harde pik in mijn mondje voelde glijden.
Er kwam ondertussen ook een andere man binnen die eerst ging staan kijken, maar hij kwam steeds dichterbij. De man die ik aan het pijpen was, bewoog heerlijk rustig zijn pik in en uit mijn mond en streelde ondertussen mijn pik. Ik hield zijn hand even tegen, want ik stond zelf al echt op knappen.
De ‘kijker’ kwam nog dichterbij en boog voorover om ‘mijn’ man ondertussen ook even te pijpen. Ik zocht met mijn tong naar zijn ballen, maar voor ik het wist, had ik zijn pik weer in mijn mond. Hij pakte mijn hoofd wat steviger beet en begon steeds sneller te bewegen. Wat een heerlijk gevoel! Na een paar minuutjes stopte hij, hij wilde nog niet klaarkomen en eerst nog even verder in de bios rondkijken. Helaas was het voor mij ook tijd om weer te gaan, waardoor ik het niet heb kunnen afmaken. Maar het was een heerlijk geil kwartiertje in totaal.
Nu vraag ik mij alleen af wie deze man is? Zit je ook hier op het forum toevallig?
Het lijkt mij leuk elkaar nog eens te treffen en wie weet mag ik het dan wel afmaken

.
Ben jij deze man? Stuur mij dan gerust een PB.