Bi-sex

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Bistelkinkydick
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bi-sex

Bericht door Bistelkinkydick »

Gaan vaak naar Arnhem maar schijnbaar in Amersfoort meer actie. Binnenkort maar daar eens kijken of er nog een sportieve, slanke geschoren bi-man is. Houden van een heerlijke echt grote lul die echt helemaal ontdaan is van alle haar. Vrouw is geil als haar man lekker veilig anaal zal worden genomen door een andere heerlijke grote glad geschoren pik. Geen opdringers types die we zoeken. Alleen in volledig naakt zijn we geïnteresseerd. Tussen de benen op de bekende plek ook alles zonder haar. Geen baarden maar alles lekker glad en verzorgd.
Roger77
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Bi-sex

Bericht door Roger77 »

Hi! Wat een lekker oproep! Wanneer verwachten jullie in Amersfoort te kunnen zijn? Evt PB? x Roger
Bistelkinkydick
Contacteer:

Hoi Roger, we zoeken echt een bi-man en helaas geen hetero man. Vrouw heeft geschoren en dus gladde poes en ze is opgewonden en nat bij het zien van het nemen van haar man door een andere man, liefst in de Sling. Spelen soms ook bdsm (meestal in de cinema in Arnhem), vrouw is meesteres en zou leuk zijn om nog eens een biman te treffen die voldoet en daar ook iets mee heeft en onderdanig is aan haar. Mannen die alleen gericht zijn op de vrouw zoeken we niet. Leuk stel waarvan de man ook echt bi is zou ook leuk zijn. Meesteres kan soms ook op vrouwen vallen maar hetero mannen is even helaas niet ons ding. Fris, schoon gewassen, lekker ruikend, overal geschoren en groot formaat past in ons format.
Afrosensual
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Afrosensual »

Geile oproep! Ik houd deze topic in de gaten.
Mick1900
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Mick1900 »

Lekkere oproep hoor.
Laat maar weten wanneer, dan zal ik er zijn.
De actie in Amersfoort is vaak goed.
Bistelkinkydick
Contacteer:

Hoi Mick neem aan dat de foto ook echt van jou is. Lekkere pik en lekker geschoren. Kom je ook weleens in EC Arnhem of alleen Amersfoort? We vinden zelf Arnhem leuker om te “spelen”.

Jammer dat er bij de EC geen middag meer is met kinky thema als bdsm/fetish. We vinden op de gewone dagen “spelen” als er mensen met kleding rondlopen niet echt geil dus is vaak alleen de naaktdag passend. Om een leuk spel te spelen is het soms op de naaktdag te druk of zijn er soms mensen die met dit thema bdsm/kinky op de naaktdag niets hebben. Dominant bij de vrouw is een beetje ons ding waarbij zij haar man met iemand erbij domineert. Heerlijk om onderdanig aan de meesteres te zijn en om haar hoge pumps te likken en haar gladde poesje en als ze als beloning of als straf echt alles tussen de benen heerlijk bewerkt met vingers en/of zweep. Vrouw is zelf niet onderdanig maar is dus dominant naar mij en naar diegene die we zoeken. In Arnhem staan 2 mooie kooien maar er zit alleen nooit iemand in, tenminste als wij er zijn. Dat is jammer.
David055
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door David055 »

He stel,
Wat een leuke oproep!
Ik ben zelf 32 en bi. Helemaal wanneer ik wat gedomineerd word door een vrouw ga ik overal heerlijk geil in mee.

Laat vooral weten als jullie weer eens gaan, dan zal ik kijken of ik ook kan. Uiteraard geheel vrijblijvend. We kunnen vooraf ook even contact hebben via pb.

Groet, David
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten