Hallo allemaal
Ik ben een jongen van 20 jaar oud. 194cm. 79 kg. Blond. Blank. Atletische bouw. En 18 cm tussen de benen.
En ik wil graag uitproberen. Ik ben geil van heel erg veel ik wil jou neuken en pijpen (safe allemaal). Maar wil ook heel graag geneukt en gepijpt worden zelf. Ben meestal heel erg onderdanig maar kan ook dominant zijn als jij dat wil. Ook ben ik nog nooit naar een ec geweest en ben dus erg benieuwd
En met dat ik zeg dat ik van alles geil word en voor alles in ben bedoel ik ook alles. Sm bondage facefucken neuken pijpen rimmen zaad slikken (ALLES BIJ MIJ OF BIJ JOU MAAKT ME NIET UIT) jou sletje zijn jij mijn sletje zijn.
Als je wat wil stuur me een berichtje.
Jonge jongen van 20 wil veel proberen
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: Jonge jongen van 20 wil veel proberen
Hoi Erik,Erik21 schreef: ↑01 jul 2024 15:28 Hallo allemaal
Ik ben een jongen van 20 jaar oud. 194cm. 79 kg. Blond. Blank. Atletische bouw. En 18 cm tussen de benen.
En ik wil graag uitproberen. Ik ben geil van heel erg veel ik wil jou neuken en pijpen (safe allemaal). Maar wil ook heel graag geneukt en gepijpt worden zelf. Ben meestal heel erg onderdanig maar kan ook dominant zijn als jij dat wil. Ook ben ik nog nooit naar een ec geweest en ben dus erg benieuwd
En met dat ik zeg dat ik van alles geil word en voor alles in ben bedoel ik ook alles. Sm bondage facefucken neuken pijpen rimmen zaad slikken (ALLES BIJ MIJ OF BIJ JOU MAAKT ME NIET UIT) jou sletje zijn jij mijn sletje zijn.
Als je wat wil stuur me een berichtje.
Leuke oproep en je zult zeker veel DMs ontvangen. Ik adviseer je naar de aankomende(5 Juli) jongerendag te gaan. Je zult er veel meemaken en hoogstwaarschijnlijk je fantasieën kunnen uitleven.
Er is een leeftijdsgrens(18-40) en de sfeer is rustig. Ik ben zelf ook van plan om te gaan en misschien komen we elkaar dan tegen.
Groet,
Afrosensual
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Jonge jongen van 20 wil veel proberen
Dankjewel arfojongen heel goed idee ik zal er zeker zijn hoop ik
Gebruikers op dit forum: Bi-man32 en 14 gasten