Heey,
Ik ben een 26 jarige top die naar de cinema wilt vandaag. Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten en wie er allemaal zijn? Enige tips and tricks?
Nieuw hier
- Sammy34
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Nieuw hier
Hey hey!
Ik denk dat het heel erg verschilt wie er zijn. Denk niet dat je dat van te voren weet. Tenzij iemand het aankondigt.
Qua tips: als je eerst gewoon rustig wil kijken, geef dan vooral aan dat je nieuw bent en even rust wil.
Mensen zijn vast ook wel bereid om je rond te leiden, en een beetje op je te letten.
Geef ook aan als je iets niet wil, mensen moeten normaal gewoon vragen als ze iets bij je willen doen, maar soms gebeurt dat niet.
Handdoek kan je meenemen, kluisjes zijn aanwezig.
Zelf neem ik ook een borstel en deo mee, fris zijn is wel handig.
Er is ook een douche, maar die is open qua glas. Dus iedereen kan je zien douchen
Ik denk dat het heel erg verschilt wie er zijn. Denk niet dat je dat van te voren weet. Tenzij iemand het aankondigt.
Qua tips: als je eerst gewoon rustig wil kijken, geef dan vooral aan dat je nieuw bent en even rust wil.
Mensen zijn vast ook wel bereid om je rond te leiden, en een beetje op je te letten.
Geef ook aan als je iets niet wil, mensen moeten normaal gewoon vragen als ze iets bij je willen doen, maar soms gebeurt dat niet.
Handdoek kan je meenemen, kluisjes zijn aanwezig.
Zelf neem ik ook een borstel en deo mee, fris zijn is wel handig.
Er is ook een douche, maar die is open qua glas. Dus iedereen kan je zien douchen
- Rogier1990
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
- Sammy34
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL