En of het gelukt is, wat ben jij een heerlijke vrouw zeg, ik heb super genoten van je .
Voor herhaling vatbaar.
Ik ga de forum nog beter in de gaten houden.
Xx Jaap
Verwijderd
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Sletje wil graag pijpen en geneukt worden, maandag Amersfoort?
Ondanks de best behoorlijke drukte was het een geile en toch gemoedelijke middag. Ik heb echt ontzettend van jou genoten, Anna. Hopelijk tot vaker!
-
- Leeftijd: 45
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ow echt jammer dat ik dit gemist heb…écht dol op genietend & spuitend sletje…pffff
🫠
-
- Leeftijd: 51
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Anna. Ik heb van je genoten vanmiddag . Het was druk maar je ging daar geweldig mee om , heerlijk lijf heb je en voor herhaling vatbaar
- Topcat
- Leeftijd: 59
- Contacteer:
Hallo Anna het was zeker druk. Dat sommige mannen voor hun beurt gingen kwam ook door de drukte . Bij het bed stond iedereen elkaar een beetje in de weg. ik heb even snel geteld en er waren meer dan dertig mannen, waarvan de meesten op je aankondiging waren afgekomen. Sommigen hadden de pech dat ze aan de verkeerde kant van het bed. stonden . Ik in het begin ook helaas. Je hebt echt je best gedaan om iedereen aan de beurt te laten komen en ik denk dat je het goed hebt aangepakt. Wat ik op het bed een klein beetje tekort ben gekomen heb je ruimschoots goedgemaakt op de schommel. Ik vond bij de schommel ook wat prettiger, vooral omdat het toen een stuk rustiger was. Ik denk dat op dat moment ongeveer de helft van de mannen alweer was vertrokken. Ik kijk uit naar je volgende bezoek en hoop dat ik er dan weer bij kan zijn, als het mag. kondig je het dan weer aan?
-
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
Wat een leuke spontane vrouw ben je blond sletje.
De manier zoals jij de heren aanspreekt die haantje de voorste zijn is top. Toch zie je ook vervelende mannetjes ertussen zitten die je weg drukken als je in hun buurt komt. Die man met dat buikshirt is er daar ook 1 van. Jammer dat het op deze manier moet terwijl je zelf aangaf dat iedereen aan de beurt moest komen. Gelukkig heb jij mij in het begin goed verwend met je mond en je hand.
Ik vind jouw optreden fantastisch en voor herhaling vatbaar.
Thx Anna,
De manier zoals jij de heren aanspreekt die haantje de voorste zijn is top. Toch zie je ook vervelende mannetjes ertussen zitten die je weg drukken als je in hun buurt komt. Die man met dat buikshirt is er daar ook 1 van. Jammer dat het op deze manier moet terwijl je zelf aangaf dat iedereen aan de beurt moest komen. Gelukkig heb jij mij in het begin goed verwend met je mond en je hand.
Ik vind jouw optreden fantastisch en voor herhaling vatbaar.
Thx Anna,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten