Het nieuwe jaar is nog maar net gestart maar geiligheid kent geen tijd! Dus ons voornemen was om weer eens de EC in Amersfoort aan te doen. De aankondiging had René de dag er voor al op het forum geplaatst en mondjesmaat kwamen er wat reacties op door.
Thuis de voorbereiding getroffen, spullen gepakt en de auto in gesprongen met beide veel zin om lekker te geilen. 3 kwartier later waren we weer in het bekende gedeelte van Amersfoort en liepen we de EC binnen. Alle sleutelkluisjes waren jammergenoeg vergeven dus liepen we naar binnen in de hoop alsnog onze spullen kwijt te kunnen. Geilneef stond in de cruise ruimte al te wachten met nog 2 bekenden. René en ik begroeten hier en daar de aanwezigen en tussendoor kwam er gelukkig nog een sleutelkluisje vrij die wij overnamen. Ik trok mn warme kleding snel uit en ook René begon met uitkleden. Uit mn tas haalde ik mn zilveren overknee laarzen en ik zag de ogen van menig man twinkelen. Met dat ik de laatste touwtjes van mn blauwe weinig verhullende open kruis body vast maakte voelde ik gretige handen over mn lijf gaan. René borg ondertussen de overige spullen op en ik lag al op mn rug op het matras met Geilneef die mn geschoren gladde kutje likte. Al snel vond ik een pik links naast me waar ik hebberig aan begon te slurpen. Het likken stopte en kort daarna verdween de eerste harde pik in me. De aanwezige heren hadden ook het voornemen om het jaar enthousiast te starten want ze wisselden elkaar rap af. Zowel neukend als de pikken die voor mn mond verschenen of in mn hand terecht kwamen. Ik liet me heerlijk gebruiken en kreunde er op los.
Vervolgens hoorde ik René zeggen dat het tijd was om naar de slingruimte te gaan. Dus ik werd door de heren overeind geholpen en we liepen door naar de andere kamer.
Ik nam plaats in de sling, positioneerde mn kont zo laag mogelijk en liet mn benen en voeten uit de lussen. Zonder tijd te verliezen voelde ik alweer een harde lul mn kut in glijden en werd ik stevig doorgepaald. Hmmmmmmmm wat een heerlijke middag zeg!
Ik werd zo gulzig dat ik mn bovenlijf links half uit de sling liet hangen om zo weer een lekkere pik in mn mond te kunnen nemen. Elke pik probeer ik telkens weer zo diep mogelijk achterin mn strot te krijgen. Love it! Niet veel later zei de man die ik aan het pijpen was dat hij klaar ging komen dus ik gaf nog een beetje extra gas. En ja hoor - hij kwam. Ik draaide me om naar de rechterkant en tussen mn benen hadden er zeker alweer twee wissels plaatsgevonden. René stond glunderend naar zijn slet te kijken en ik keek hem met een geile hongerige blik aan waarna ik zijn pik mocht afzuigen. Een andere vent was aan het stoeien om z'n pik in mn kut te krijgen en gaf zijn plaats over aan een volgende. Dus ik vroeg aan René of dat hij plaats wilde maken voor hem en hij kwam met z'n pik voor mn gezicht staan. Gretig nam ik hem in mn mond en voelde z'n pik in mn mond steeds harder en harder worden. Totdat ik hem ook hoorde zeggen dat hij ging komen. Mn hand verstrakte iets en ik begon nog wat harder te zuigen. Warm zaad stroomde uit z'n pik en ik likte over z'n gevoelige eikel. Met een brede lach nam hij een stap naar achteren en ik gaf me weer over aan de man die me flink stond te neuken. Niet veel later gaf René aan dat het tijd was voor een break dus ik stond voorzichtig op uit de sling met behulp van een aantal mannen om mij heen. Eenmaal in de cruise ruimte was stel74 ook aangekomen dus kort kennis gemaakt, wat gedronken en vervolgens door naar de hetero cinema waar René mij op het matras begon te fisten. Ik kreunde en gromde. Zo vol, zo geil. Hij gaf de mannen de gelegenheid om zichzelf aan mij tegoed te doen. Binnen de kortste keren zat er alweer een pik in me en zoog ik de eerste pik af die het dichtstbij was. Wat een verschrikkelijke manier om het nieuwe jaar zo te starten! Aan beide zijden op het matras zaten mannen. De 1 zoog ik, de ander spoot over mn tieten heen. Vervolgens stapte ik van het matras af en ging er gebukt voor staan. Toen kwam er een andere bekende voor me zitten die we de vorige keer in Arnhem ook tegen kwamen die ik uitgebreid begon te pijpen. Geile pik! Maar ik moest stoppen anders kwam hij te vroeg. Dus er werd weer gewisseld en begon de volgende paal af te lebberen. Die bekende pompte vervolgens zijn paal balls deep in me en neukte me in een lekker rap tempo met aansluitend een knallend orgasme voor hem! Lekker!!!! Nog enkele anderen die hun kans pakte voordat we weer richting de cruise ruimte gingen. Ik pakte er een heerlijke verfrissende douche om mijzelf vervolgens weer aan te kleden. René was al zo ver en zodra ik ook alle spullen weer had opgeborgen in onze speeltas namen we afscheid van de aanwezigen. Tot de volgende xx
Spetterend 2025
-
- Geaardheid: panseksueel
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Spetterend 2025
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
- Patrick666
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Re: Spetterend 2025
Wat een lekker verslag... Mooi dat je zo hebt kunnen genieten al in het nieuwe jaar
- dominant
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Spetterend 2025
Het was leuk jullie eindelijk eens te ontmoeten, en heeeerlijk genoten van jou Jenn, ik had de eer je het eerste te neuken na binnenkomst en de likbeurt door Geilneef. Ook in de sling en op de matras in de cinema was je heerlijk
geil en gulzig zoals je het zelf zo passend omschrijft
Tot een volgende x

Tot een volgende x
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten