Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst samen met een andere dame naar de EC gekomen. Een aantal mannen waren dan ook verbaasd hierover omdat ik vaak duidelijk aangeef dit niet te willen wanneer er aanbiedingen worden gedaan of verzoeken worden ingediend. Niet persoonlijk bedoeld naar andere dames, maar ik word hier eigenlijk niet per definitie geil van. Ben wat betreft dames kieskeurig!
Desalniettemin is een sessie met een sexy geile vrouw, beiden dedicated, beiden op onze knietjes, beiden onder het zaad, opgaan in het moment, opgaan in elkaar, iedereen gek makend, mooie show opvoeren, stiekem wel een dream come true.
Aan 1 woord heeft mijn vriend genoeg dus zo gezegd zo gedaan. Er werd contact gelegd met partner van de mystery girl en een date werd gemaakt. Echter had ik haar nog niet eerder ontmoet. Best een dingetje…. Aangezien ik dus kieskeurig ben en niet van elke vrouw geil word en/of een erotische klik voel die passend is in de setting van de EC.
Toch maar wel even een drankje gedaan alvorens de EC binnen te treden en dan maar gewoon zien wat de middag ons gaat brengen.
Mijn vriend en ik zaten al aan de koffie toen beiden kwamen aanlopen. Pfieuw een zucht van verlichting ging door m’n hartje toen ik het knappe en vriendelijke stel zag aankomen. Ook gelijk een gevoel van slappe lach bij het idee dat het ook totaal anders had kunnen zijn. O mijn god wat dan? Hahaha ach de spanning vooraf om dit te ondernemen is eigenlijk TE leuk. Makkelijk gezegd achteraf, aangezien ik geen “o mijn god” momentje heb gehad.
Intelligente, lieve, welbespraakte en tevens naughty mensen waarbij het gesprek vooraf soepeltjes verliep. Op 1 lijn wat betreft behoeftes en wensen en leuk om mensen te ontmoeten waarbij je open en op niveau kan praten over het dubbel leven wat je lijdt.
Beiden vonden vooral de reuring vooraf heel erg leuk bij de vraag wie dan die mystery girl zou zijn. Vele namen zijn voorbij gekomen maar haar naam is (n ieder geval niet naar ons toe) genoemd.
Nou hop koffie erin en gaan met die banaan!
Bij binnenkomst EC verliet er net een man de cinema en ik dacht te zien dat hij hiervan baalde. Jammerrrrrr!
Handdoekjes afgerekend, gelukkig een sleutel voor een kluisje gekregen en daar gingen we.
Best een drukke bedoeling binnen. Geen idee wat de mystery girl hiervan dacht, maar ik dacht gelukkig! We zijn met z’n twee dus we moeten wel genoeg pikken hebben. Achteraf zouden er die dag ruim 89 mannen(vanaf het moment dat wij vertrokken) de cinema hebben betreden, waarvan waarschijnlijk een bescheiden deel bij ons is langs geweest.

Uitkleden, nog even een stress plasje doen en dan een vrij plekje zoeken voor ons beiden om plaats te nemen. Nu zag ik haar voor t eerst naakt. Kijk koffie drinken met kleding aan is 1, maar naakt ook nog een geile verschijning zijn, is meer dan prettig!
Mooie tattoo(s) en een natuurlijk lichaam zonder kunstmatig opgevulde accessoires, vind ik een stuk geiler. Maarrrr vooral de uitstraling in combinatie met de setting was voor mij spannend en opwindend.
We kregen alle twee ons slut bandje om. Haar bandje was mooi en speciaal gemaakt en voor beiden was de rol duidelijk.
We namen plaats op de grond, knie beschermers in de aanslag en daar diende de eerste donateurs zich aan. De beide heren stonden achter ons om goed toezicht te houden. Ondanks dat het toch voornamelijk om ons draaide, vond ik het een geile toevoeging dat ze achter ons stonden. Af en toe een opdracht maar vooral dat ze vol bewondering aanschouwde hoe wij onder het zaad zaten. Beiden met een stijve pik!
De ene na de andere kwam over ons heen. Soms elkaar zoenend onder laten spuiten, soms de man samen aankijken als er een lading kwam, soms apart gefocust op de man, maar uiteindelijk beiden met evenveel zaad onze mannen in de ogen kijken en even laten zien dat we goed bezig zijn. De vloer was een beetje koud en ondanks dat we beiden 18 jaar jong zijn

Uiteindelijk waren de beide heren toe aan wat aandacht en kwamen voor ons staan. Mystery girl werd verwend waarbij ze spuitend klaarkwam. Ik werd ook verwend maar mijn spuit sessie duurde wat langer. Mystery girl en ik draaide ons om en namen op onze knieën plaats op de stoel. We werden tegelijk van achter genomen terwijl wij een beetje met elkaar speelde. Haar zachte borsten aanraken, elkaar lekker zoenen terwijl we geneukt werden. Ik voelde dat ik toe was aan mijn spuit sessie. Terwijl ik klaar gevingerd werd, werd mijn compagnon verder geneukt waarbij hij heerlijk klaarkwam. Op dat moment werd ik op bed gelegd. Terwijl mijn vriendje mij begon te neuken, verscheen mysterie girl boven mij en begon lekker met mij te zoenen. Dit schouw spel was zodanig opwindend dat ook mijn vriendje klaarkwam.
Blijkbaar was dit schouwspel voor een aantal mannen genoeg aanleiding om het zaad niet meer binnen te kunnen houden en werden wij nog even een paar keer ondergespoten. Volgens mij was 1 daarvan net 2 minuten binnen maar ach dat mag de pret niet drukken. Al met al denk ik dat de meeste mannen aan bod zijn gekomen. Voor wie niet…..misschien volgende keer wel geluk.
Ik wil natuurlijk iedereen bedanken voor de leuke en geile middag! Maar vooral wil ik mijn compagnon bedanken.
Lieve, geile Suus en leuke stoute Mister Flames, thanx voor deze ervaring.Het was fantastisch!
Lieve groet, Lottemooi en the kinky Guy