Zet maandag 26 mei maar alvast in jullie agenda, want ik wil graag dat jullie op mij gaan spuiten. Ik heb weer ontiegelijk veel zin in heel veel pikken en zaad! Dit zal tussen 15:00-19:00 gaan plaatsvinden. De EC maakt hier ook nog een aankondiging van, het gaat een themamiddag/avond worden.
———————————————————————————————
Update:
Waar het leven vaak uit serieuze zaken kan bestaan, is het goed om af en toe het leven niet TE serieus te nemen. En hier komt dan bijvoorbeeld de EC om de hoek kijken.
A.s. maandag wordt het thema
‘Pink Monday’ in de EC Amersfoort!
Kan ik eindelijk weer eens de roze toeters en bellen uit de kast halen…..
Hierbij zullen de EC en ikzelf ons best doen het thema te eren, maar wordt dit niet verwacht van de heren. Maarrrr indien haalbaar wel gewaardeerd.
Zoals jullie inmiddels weten ben ik best fan van een beetje zaad wanneer dit het resultaat is van mijn inspanningen…dus het verzoek dit dan ook graag te delen met mij die dag!
Er zijn deze dag 3 prijzen te winnen. Wie de prijs krijgt en waarvoor laat ik aan the kinky Guy over. Het kan zijn omdat iemand het meeste spuit, het verste spuit, het meest respectvol is of uitblinkt in het thema.
Wie zal het zeggen…. Wees gerust de prijs zal niet bestaan uit een grote opblaasbare flamingo waarmee je dan de EC moet verlaten. Al zou ik het wel hilarisch vinden.
Roze is een mengkleur van rood en wit. Rood staat voor passie en energie, wit staat voor zuiverheid en rust.
Roze kan zowel kalmeren als opwinden…afhankelijk van de tint.
Dus lieve mannen! Knalroze zal het worden!
Hoop dat jullie maandag 26 mei allemaal komen…
Groetjes Lottemooi