Naakt-na-middag/avond met Lottemooi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Naakt-na-middag/avond met Lottemooi

Bericht door LotteMooi »

Nog 4 dagen wachten…ik hoop dat het net zoals de vorige keren druk wordt en er veel mannen komen! Ik heb er zoals altijd nu alweer zin in!

Ik lees graag in de reacties, met eventueel een geile foto, wie er nog meer komen. Let me know!

Xxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Orgasmast
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Naakt-na-middag/avond met Lottemooi

Bericht door Orgasmast »

Ik ben zeker van de partij. Kijk ernaar uit en beloof hierbij plechtig te zullen sparen tot maandag.
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

We begrijpen dat er buiten het forum wordt gespeculeerd over de geplande PINK MONDAY aanstaande maandag. Hierbij heel helder dat het hier niet gaat om betaalde seks maar om een goed georganiseerde middag/-avond waar vraag-en-aanbod samen komen op een veilige plek met alleen maar geile mannen en één vrouw.

Wil jij dus een mega geile middag waar LotteMooi op jouw zaad ligt te wachten? Dan is deze middag goed voor jou ;)
Richardgrootutrecht
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Richardgrootutrecht »

Gisteren mijn stoute schoenen aangetrokken om het event Lottemooi bij te wonen. Lotte is een prachtige vrouw met een zeer relaxte partner. Zelf vond ik het zeer tegen vallen . Veel oudere mannen mochten afstomen op de borsten van Lotte. Als de volgende kandidaat aan de beurt was, werd de genotsstaaf eerst ingesmeerd met het witte goud van de vorige kandidaat. Niet echt heel hygiënisch . Ik heb het spel aanschouwt maar vond de sfeer niet echt heel gezellig. Dit kan natuurlijk aan mij liggen.
Eentonig en veel rukkende 70+ oudjes die de dag van hun leven hadden. Ga toch liever voor een stel met echte actie waarbij verleiden en uitdagen meer mijn ding is
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten