Ik weet dat er vrouwen, stellen zijn die een 'reverse gloryhole' opwindend vinden. Voor wie niet weet wat dit is: een gloryhole met een bredere opening, waar een onderlichaam doorheen kan, zodat de vrouw in kwestie geneuktt, gelikt, gevingerd, betast kan worden.
Eén vrouw van een stel vertelde in een ontmoeting die we hadden dat dit haar grote fantasie was en ik meen er ook wel eens vaker hier iets over gelezen te hebben op het forum of in de chat. Is hier belangstelling voor en kan dit - met hulp van de EC - georganiseerd worden? Volgens mij zou op de gynaecologenstoel of in de Sling met doeken wel een dergelijke opstelling te realiseren moeten zijn. Het lijkt mijzelf een fantastische, opwindende setting. Maar vooral voor vrouwen die daar voor in zijn lijkt het mij een bijzondere ervaring als ze achter elkaar door meerdere anonieme mannen safe geneukt worden. Evt te combineren (maar dat wordt een wat ingewikkeldere constructie) met gloryholes zodat ze -indien gewenst- ook kunnen pijpen. Een prinses/godin, aanbeden op haar troon door alle aanwezige mannen.
Als er ergens een plek is in Nederland waar dit op een veilige, vertrouwde en intieme manier georganiseerd kan worden dan is dat wel de EC!
Is hier interesse voor?
En wil de EC organisatie hier aan meewerken?
Reverse Gloryhole?
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Reverse Gloryhole?
Ik ken dit alleen als fuckbox. Dat ken ik uit Duitsland en belgie
- bi44
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik vind reverse gloryhole wat liever klinken 

- cbslave
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
Ook wel Czech glory hole genoemd en wordt niet alleen met vrouwen als ontvangende partij gebruikt.
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste,
Het is een leuk idee en we hebben in het verleden hier ook een keer een vraag over gehad.
Het is iets wat wij zeker eens in de groep kunnen gooien.
Het belangrijkste is dat onze bezoekers zich aan onze huisregels houden en dat we ons safesex beleid kunnen waarborgen, dit valt op deze manier een stuk minder goed te controleren.
Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema
Het is een leuk idee en we hebben in het verleden hier ook een keer een vraag over gehad.
Het is iets wat wij zeker eens in de groep kunnen gooien.
Het belangrijkste is dat onze bezoekers zich aan onze huisregels houden en dat we ons safesex beleid kunnen waarborgen, dit valt op deze manier een stuk minder goed te controleren.
Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema
bi44 schreef: ↑15 jul 2025 08:08 Ik weet dat er vrouwen, stellen zijn die een 'reverse gloryhole' opwindend vinden. Voor wie niet weet wat dit is: een gloryhole met een bredere opening, waar een onderlichaam doorheen kan, zodat de vrouw in kwestie geneuktt, gelikt, gevingerd, betast kan worden.
Eén vrouw van een stel vertelde in een ontmoeting die we hadden dat dit haar grote fantasie was en ik meen er ook wel eens vaker hier iets over gelezen te hebben op het forum of in de chat. Is hier belangstelling voor en kan dit - met hulp van de EC - georganiseerd worden? Volgens mij zou op de gynaecologenstoel of in de Sling met doeken wel een dergelijke opstelling te realiseren moeten zijn. Het lijkt mijzelf een fantastische, opwindende setting. Maar vooral voor vrouwen die daar voor in zijn lijkt het mij een bijzondere ervaring als ze achter elkaar door meerdere anonieme mannen safe geneukt worden. Evt te combineren (maar dat wordt een wat ingewikkeldere constructie) met gloryholes zodat ze -indien gewenst- ook kunnen pijpen. Een prinses/godin, aanbeden op haar troon door alle aanwezige mannen.
Als er ergens een plek is in Nederland waar dit op een veilige, vertrouwde en intieme manier georganiseerd kan worden dan is dat wel de EC!
Is hier interesse voor?
En wil de EC organisatie hier aan meewerken?
- Karlson747470
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Zelda en ik hebben hier ook wel eens over gefantaseerd. Er was destijds een club in Nederland waar ze een hele muur met die dingen hadden en af en toe avondjes organiseerde. We hebben ons daar toen voor aangemeld maar nooit meer iets van gehoord. Het leek ons allebei erg geil om dat een keer te proberen (weliswaar allebei aan een andere kant van de muur). 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten