Vanmiddag 6 jan 2012

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Cheki
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Vanmiddag 6 jan 2012

Bericht door Cheki »

Vanmiddag naar de Cinema geweest. Bij binnenkomst waren er maar liefst 3 stellen aktief bezig. 1 Stel met voral elkaar. Deden SM spel.MAn ging op een zeker moment op een wel heel grote dildo zitten. Schreeuwde het uit van genot. Een ander wat ouder stel warvan vooral zij alle pikken trok die in de buurt kwamen. Een ander stel was op het bed bezig en zij werd flink doorgeneukt. Toen dit stel vetrok kwam er een wat ouder dame binnen, Ging in de bios met vrouw van het ander stel aan de gang. Ook ik ben leker klaargekomen vanmiddag. Tjonge wat een middag heb ik gehad. :oops:
nickname38
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vanmiddag 6 jan 2012

Bericht door nickname38 »

Geil zeg. Jammer net gemist, ik was nog in de buurt, een volgende keer maar weer.
warmehanden
Geaardheid: bi
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag 6 jan 2012

Bericht door warmehanden »

Hi, ik was er ook vanaf een uurtje of 2 tot half4 en het was gezellig druk. In het begin alleen een aantal mannen waaronder een paar bekende "vrijdagmiddaggangers". Het eerste paar was druk met zichzelf en genoten duidelijk, niet mijn stijl, maar zij hadden plezier en werden gerespecteerd en zo moet het ook. Er werd veel heen en weer gewandeld en toen het tweede paar binnenkwam ben ik maar eens een praatje gaan maken. Van het derde paar werd ik zo geil. Toen zij op het grote bed ging liggen voelde ik de handen van mevouw 2 om mijn harde pik en ze begon hem heerlijk te masseren terwijl ze ook inmiddels de steenharde jongeheer van P bewerkte. Het stel op het bed genoot duidelijk en er werd daar geneukt, getrokken en gepijpt dat het een lieve lust was. Mevrouw 2 bukte inmiddels onschuldig voorover zodat ik mijn gelatexte harde pik in haar erg zachte en fijn strakke....kon verbergen. Ik heb genoten en kwam vrij snel klaar en moest daarna weg voor een afspraak die ik tenauwernood haalde. Wat een zalige middag, en bedankt "mevrouw 2", ik heb je niet meer goeidag gezegd want je was zo lekker bezig met P. Ik denk dat we elkaar nog wel eens tegenkomen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten