Aziatisch koppel (22)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Marcoai
Geslacht: Stel
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Aziatisch koppel (22)

Bericht door Marcoai »

Onaangekondigd gaan , lijkt mij het beste , als je als jong stel 22 Aziatisch gaat aangeven , word het volle bak , Aziatische vrouwen zijn super erotische , maar eigenlijk gek dat we moeten discussiëren over het feit dat jullie bang zijn om te komen , Amersfoort staat bekent om zij. Zelf corrigerende gasten en wensen van dames worden altijd gerespecteerd , zoals het hoort .

Maar onaangekondigd lijkt mij zoals in jullie inschat het beste , kan stil zijn maar dan kunnen jullie rustig de omgeving tot je nemen gr Patricia en Marco
Nick306
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Aziatisch koppel (22)

Bericht door Nick306 »

Svenklen schreef: 18 jan 2026 01:31 Bedankt voor jullie reacties!

We denken idd dat we het dan niet aankondigen dat we komen. Maar wel misschien iemand ervoor contacteren om een beetje “bescherming te krijgen”

Als mensen bij de darknights echt aan de kleur bandjes houden, dan zien we dat zeker ook als optie.

Bedankt!

Dag jong stel,

Het rode bandje is ook echt rood: je wordt volledig met rust gelaten. Als iemand toch ongewenst aan jullie zit, zal die persoon daar direct op worden aangesproken.

Jullie zijn welkom om onaangekondigd langs te komen bij EC. Vraag gerust naar een rondleiding, zodat jullie de sfeer kunnen ervaren. Voelt het niet goed of past het niet bij jullie, dan kunnen jullie uiteraard gewoon weer gaan.

Veel succes!
P en N
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten