Wow, we zijn nog niet zo lang ingeschreven, maar .......... als er eens een vrouw een uitnodiging zet .............. crisis ...... alles loopt gelijk vol ........... femme noir, ik zou willen dat je een keer op (....)dag overdag naar arnhem kwam, ik zou geloof ik in de filmzaal al niet van je af kunnen blijven ....... daarna nemen we je mee naar de cruisingroom of darkroom en maken we het spel af ............. hier heb ik 3 liter glijmiddel voor over ......... ik zou jou samen met Jill (mijn vriendin) bezig willen zien alle mannen helemaal gek te maken van geilheid en er een onvergetelijke sessie van te maken. Als Vince en Roos er dan ook nog bij zijn is het feest helemaal compleet.
Jay
Nou wat ik allemaal wel zou willen en kunnen doen heeft niet zoveel grenzen; maar ter plekke horen wat je op dat moment aan en in je wilt voelen en dat dan voor je regelen lijkt me wel het geilst X
TallGuy schreef:ok ik ben van de partij ... stuur me een pb-tje
Ik had graag een aantal mannen willen laten weten wanneer ik langskom, maar het versturen van PB is momenteel voor velen niet meer mogelijk.
Zie de reactie van ec op het forum.
Jay&Jill schreef: ik zou jou samen met Jill (mijn vriendin) bezig willen zien alle mannen helemaal gek te maken van geilheid en er een onvergetelijke sessie van te maken. Jay