pechvolgel van de dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

pechvolgel van de dag

Bericht door venga »

Gisteren was ik echt de pechvogel van de dag. Ik was bijna klaar met werken en wilde om 15:00 nog even naar EC gaan. Mijn tas gepakt en, jahoor, vraag om nog 1 klusje te doen. Zo gezegd zo gedaan. Nog even wat gegeten en rond 18:30 was ik in de EC.

Ik kom binnen en daar ligt op het bed een geweldige blote dame. Je begrijpt, in mijn fantasie zat mijn pik al diep bij haar in het kutje. Maar ja, dat is fantasie. In werkelijkheid zij ze: Zo we stoppen ermee, ik ga even douchen :mrgreen:

Shit, shit shit. Heeft ze onder de douche ook nog een beurt gekregen. Blijkt het ook nog Seu en Lee te zijn. Geweldig stel

Pech, pech, pech. Andere kant. We hebben wel kennis gemaakt en dat was gezellig. Volgende x beter. De PBtjes niet vergeten he? Tenminste, als ik ze weer kan lezen.
Heb nogsteeds 1 ongelezen bericht staan die ik niet kan openen.

Nou groeten aan iedereen. Een zielige man die nogsteeds met een stijve pik zit Venga
jan1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: pechvolgel van de dag

Bericht door jan1 »

Ja, soms zit het mee en soms zit het tegen. Maar voor mij en nog een paar andere zat het mee.
Ik liep al een paar dagen met een grijns van oor tot oor . Dus voor de verandering eens op woensdagmiddag naar Amersfoort gereisd, daar aangekomen was het niet te druk en kwam ik nog een bekende tegen de heer P.
Na een half uurtje kwamen Sue en Lee binnen, eerst een bakje koffie en toen gingen steeds meer kleren uit tot dat we naakt op het bed lagen. Daar elkaar heerlijk verwend samen met Lee en de andere mannen, waar bij de water overlast nog maar net binnen de dijken bleef ( dweilen met de kraan open.http://www.eroticcinema.nl/forum/postin ... f=9&t=4816# )
Wat kan Sue je heerlijk laten genieten, waarbij zij zelf ook geniet zo te zien en te horen. Haar alleen al zo bezig te zien is al feest. Menig man ging voldaan maar een beetje moe, weer zijns weegs na een uitstapje in de EC.
Aan het einde van de middag kwam Annelies nog langs, wat toch weer een leuke verrassing was z'n mooi getransformeerde man / vrouw. of is het anders om ?
Daarna nog heerlijk gedoucht met z'n drieën, dat is al een feest apart.

Buiten afscheid genomen en weer terug gereisd met 2x grijns van oor tot oor.

Sue en Lee bedankt dat jullie ons zo laten genieten. TOP

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten