Heerlijke geile middag....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Heerlijke geile middag....

Bericht door Sue en Lee »

Een middag vol heerlijke verrassingen, van he; bi; gay; travo…..tot “pechvogel”

Jazeker was het weer een heerlijke geile middag. Met voorbedachte rade dit keer ;)
Nu eens op de woensdagmiddag...En ja, na dat kopje koffie en gezellige babbels werd het tijd voor actie.
Het was binnen lekker warm, dus de kleren konden uit, lekker naakt op het bed genietend van mannen die er ook wel zin in hadden.
Eerst nog wat de kat uit de boom kijkend, maar zodra ik aangaf via-wenkje-handreiking-oogcontact, werd het heerlijk druk om me heen. Handen over mijn lijf en mijn kutje werd heerlijk verwend.
Het was inderdaad dweilen met de kraan open Jan1, alles was nat tot in mijn nek toe, maar wat kunnen sommige mannen me toch heerlijk laten klaarkomen -spuitend dus.. Alles weer droogmaken en hup, opnieuw kregen ze het voor elkaar……weer alles nat..hhhmmmmm..

En dan te zien dat er een aantal mannen op springen staan, geweldig geile harde pikken om te pijpen en te trekken..mmmmmm, dat is zo verdomd lekker.
Ik nam het er eens lekker van en nam de een na de ander onder handen, hard en nat sommigen, anderen heerlijk dik - enorm dik zelfs, erg jammer dat er geen condoom in de buurt was..... :roll:
Anderen wisten hier wel een oplossing voor, trokken een jasje aan en begonnen me heerlijk te neuken.

Tussendoor heerlijke vingerbeurten en wat ohhh zo lekker is... die geweldige befbeurten, een warme tong door mijn lipjes te voelen glijden....een vinger ter ondersteuning erbij in mijn zeiknatte grotje….succes verzekerd..en ik??? GENIETEN!!!

Na een poosje draaide ik me om, even checken waar Lee gebleven was, en tot mijn grote genot zat hij op de bank heerlijk te genieten van een mooie travo.
Voor hem op de grond zat Annelies hem enorm lekker te pijpen, ik zag hem genieten…..heerlijk, om mijn mannetje zo te zien genieten.
Ik wilde dat wel even van dichterbij bekijken, klom van het bed af en ging bij ze staan. mmmmmmm dat zag er echt lekker uit, die zwoele mond van Annelies om de heerlijke harde gezwollen pik van Lee. Met ons drieën hebben we er een geile boel van gemaakt.

Op de bank zat nog een man te genieten van het schouwspel, ik kroop naast hem en begon hem te betasten. Er zat al een aardige bobbel in zijn broek.
Niet lang erna gingen zijn kleren uit en daar sprong zijn mooi strak gespannen paal uit zijn broek. Die heerlijke harde paal wilde ik wel. En hij vond dat helemaal niet erg :D
Zo lekker zoals we toen samen van een tweede pik hebben genoten. Wat een geluk dat ik toch nog zo lenig ben :D
Na een poosje zijn we op het bed gaan liggen en daar ben ik een paar keer heerlijk genomen. Als een amazone bereed ik de heren, die er hoorbaar van genoten. En keer op keer kwam ik klaar.
Ook Annelies vond dat geil en werd geiler en harder en het duurde dan ook niet lang voor ik een heerlijke geile zaadlozing over me heen kreeg.

Even het toilet bezocht, beetje opgefrist en terug naar de actie…
Toen was het tijd om Spermanator zijn belofte te laten inlossen….. allemachtig wat was dat lekker…. Wat kan die man beffen….
Uitgeput lag ik op het bed, voelde handen die mijn rug masseerden, even omdraaien en de voorkant werd ook lekker gemasseerd.
Body to body massage mmmm, wat een genot, zo heerlijk ontspannend.
Tot slot nog een supergeile spermadouche over me heen gekregen en toen was het tijd om te gaan…….douchen.
Op dat moment kwam “pechvogel” Venga binnen.
We hebben na de trio-douche, nog even staan praten, en we gaan elkaar zeker weten vaker tegenkomen. :P

Al met al was het weer een hele geslaagde geile middag, met diverse hoogtepunten en leuke verrassingen….
Allemaal bedankt voor deze voor ons - en ik denk ook wel voor jullie - weer zo’n geil avontuur in de ec.

Ps. Geilopxxlgay, jammer dat je niet even meegedaan hebt, er zaten zulke heerlijke dikke bi-pikken tussen…hadden we samen kunnen pijpen…
Misschien een volgende keer?? :)

Geile groetjes en xxx van een genietend paar...
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
bifunstel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Heerlijke geile middag....

Bericht door bifunstel »

heerlijk!!!!

jullie blijven leker XXXXXX
Sue en Lee
Contacteer:

Dat gekreun was zeker niet voor niets, wat was het weer allemachtig geil.

mmmm geniet nog steeds na.....
Nog meer nagenieters??? Hoor het graag....

xxx
Sue en Lee
apuleius
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door apuleius »

Tja, het was mijn vuurdoop die middag in de EC. Het was eerst een beetje onwennig voor me, met alleen mannen in de bioscoop. Ik ben dus maar in de hetero zaal gaan zitten om een lekker filmpje te kijken. Niet lang daarna hoorde ik een vrouwenstem lachen. "Dat moeten Sue en Lee zijn". Ben dus maar een kopje koffie gaan scoren en heb me gemengd in de gesprekken. Sue vond het wel welletjes met de formaliteiten en begon alvast een beetje te voelen aan Jan1. En onder het mom "Praatjes vullen geen gaatjes, gingen ik en een aantal mannen uit de kleren" en zo ook Sue.
Ik wil niet continue ingaan op de leeftijd van Sue maar menige vrouw magwensen dat ze op die leeftijd nog zulke heerlijke tietjes hebben, een mooi lijf en vooral een heerlijk strak kutje.
Al snel vond ik mijn favoriete plekje tussen de benen van Sue en begon haar kutje te proeven. Dit smaakte heerlijk en ik heb dan ook met volle teugen genoten van al dit lekkers. Even later mijn plaatsje afgestaan aan iemand anders en ben met mijn pikkemans naar de andere kant van Sue gelopen. Gebroederlijk stond ik met Lee en nog een andere man rondom Sue's hoofd gestationeerd en glibberden onze pikken over haar gezicht en om beurten verdwenen ze ergens in haar keel.

Ik heb een tijdje van het hele schouwspel mogen genieten terwijl rustig op de bank hing met Lee. Erg geil om te zien hoe een vrouw spuitend klaar komt, had ik nog nooit in het echt meegemaakt.

Later die middag mijn belofte om Sue een grondig te beffen ingelost. Het was één natte kliederboel daar tussen haar benen, dat moet een goed teken zijn geweest ;-).

Sue, Lue en andere aanwezigen. Bedankt voor de fantastische en gezellige middag in Amersfoor. Ik hoop tot ziens (wellicht een keer in Arnhem)!
Sex is one of the nine reasons for reincarnation; the other eight are unimportant.
lover 4 you
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door lover 4 you »

Hoi Sue en Lee
ik wil jullie nog een keer bedanken.
het was erg opwinden om jullien en anderen bezig te zien, ik was de man die op de bank zat en toen ik Sue's hand op mijn knie voelde, toen wist ik het en had zin om mee te doen.
na dat ik gelijk mijn kleren had uit gedaan zijn we lekker bezig geweest op de bank ( was een hele geile ervaring en vraagt naar mee) en later op het matras, wat heb ik genoten en niet alleen ik.
En zo als ik toen al zei ik ging met knikkende knieen naar buiten.

jammer dat ik niet weet waneer jullie aanwezig zijn, want als mijn agenda het toe laat dan zal ik er zeker zijn

Kusjes R
Sue en Lee
Contacteer:

Meestal weten we zelf ook niet lang van te voren wanneer we in de ec zullen zijn.
Dat maakt het juist zo spannend....en lekker geil!

Maar voor deze middag bedankt heren .... en dame natuurlijk... voor de geile middag met heerlijke nieuwe ervaringen :P
En zeker ook leuk te lezen dat jullie ook zo genoten hebben, dat spoort ons weer aan om zeker vaker langs te komen.

xxx Sue en Lee
Laatst gewijzigd door Sue en Lee op 03 feb 2012 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Annelies
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Annelies »

Hai Lieverds,

Ook ik heb die middag erg genoten van Sue en Lee en vele andere mannen.
Heerlijk de slet uithangen. Lekker met Lee bezig geweest (lekker pijpen en tongen) terwijl Sue er van genoot om te zien hoe ik me uit kon leven met die prachtige genotsknuppel. Haar vragende ogen kon ik niet weerstaan en al snel verloor ik me in een diepe tongzoen terwijl mijn vingers haar superkutje wisten te vinden. Dat voelde zo goed dat ook mijn tongetje wel eens meer wilde proeven. Wow.
Afwisselend zijn we zo heerlijk bezig geweest. Af en toe een time-out, en uiteindelijk een prachtige spuiter over Sue heen. Een waarlijk wederzijds genoegen dat we zeker nog eens over doen.

Annelies.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Train_Angel_ en 14 gasten