Na een lange barre tocht door de sneeuw eindelijk in de EC Amersfoort aan gekomen.
Het verkeer had er veel moeite mee, waar je normaal 1 uur over doet duurde nu 3 uur.
Dus pas om 16.00 bij Jan aan de balie.
Na een praatje pot ( wat schrijf in nu meer ) met Jan via het bekende zoem geluid naar binnen.
En ja hoor na wat zoeken in hoeken en gaten nog een bezoeker gevonden, maar die ging weer na een paar minuten naar buiten.
Helemaal alleen in z,n normaal geile ruimte
Zit je dan met je ziel onder je armen en een volle zak in een lege EC.
Ik hoopte een Venus heuvel te zien maar het enigste wat ik heb gezien was de Utrechtse hevel rug, wel mooi met die sneeuw er op.
Dan maar op de mobiel kijken of er nog wat op de chat gebeurd, ja dat was zo en hoe.
Daar werd door de hoofd rol spelers even haar fijn, tot in detail terug beleeft wat er op 25-01-2012 was gebeurd op het NU grote lege bed.
De één vertelde onder het genot van een portje, hoe hij bij een mooie gijle vrouw, likte zo als lassie dat alleen maar kan , zij deed er nog een schepje boven op om haar gevoelens aan de chat toe te vertrouwen.
Nu heb ik het voordeel dat ik ook op die datum met het spel mee mocht doen, dus af en toe, tussen de regels door, ogen dicht en na genieten kon de geluiden nog horen.
Zo had ik eigenlijk nog de beste plek om met deze chat mee te doen , ik was op de desbetreffende locatie (toch nog een plus puntje gevonden )
Na al dit moois ben ik op advies van de dame maar een Vlaams frietje gaan eten en meteen wat afgekoeld.
Daarna nog tot 20.00 zitten wachten tegen beterweter in, met nog wat lot genoten die ook in de EC zochten wat ik zocht, maar nu niet te vinden was.
DE auto maar weer opgezocht en in let op 1.30 uur weer naar huis.
Achteraf gezien was het toch een mooi verblijf in de EC met die leuke mensen op de chat.
Het kan ook niet altijd feest zijn.
De gene die zich hier in herkennen bedankt en tot snel ( maar dan wel in levende lijve )
Groetjes Jan1
03-02-2012 Sneeuw
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 59
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
03-02-2012 Sneeuw
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: 03-02-2012 Sneeuw
Ja Jan1, het kan alleen maar feest zijn als je zelf de slingers ophangt.
Wij hebben je daar een beetje bij geholpen zodat het toch nog enigszins een klein feestje voor jou en ons -je medechatters- was.
Dat was dubbelop (genieten en nagenieten) van een oh zo heerlijke middag in de ec.
En ook al was er geen geglibber IN de ec. erbuiten wel degelijk dus
Bedankt voor de heerlijke flashbacks...
beide heren..xxx
Sue en Lee
Wij hebben je daar een beetje bij geholpen zodat het toch nog enigszins een klein feestje voor jou en ons -je medechatters- was.

Dat was dubbelop (genieten en nagenieten) van een oh zo heerlijke middag in de ec.
En ook al was er geen geglibber IN de ec. erbuiten wel degelijk dus

Bedankt voor de heerlijke flashbacks...
beide heren..xxx
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: 03-02-2012 Sneeuw
Ha jan!
Ik had niet meegekregen dat je ten tijde van onze chatsessie afgelopen vrijdag in de EC zat. Het moet lijkt me extra zwaar zijn geweest om op die bewuste plek al die belevenissen van de 25e weer de revue te zien passeren zonder je energie kwijt te kunnen aldaar. De chatsessie met jou en Sue was in ieder geval erg gezellig en ook wel opwindend. Maar in het echie is natuurlijk wel beter.
Fijn weekend aan allen die zich herkennen in dit verhaal!
Groeten Sp...
Ik had niet meegekregen dat je ten tijde van onze chatsessie afgelopen vrijdag in de EC zat. Het moet lijkt me extra zwaar zijn geweest om op die bewuste plek al die belevenissen van de 25e weer de revue te zien passeren zonder je energie kwijt te kunnen aldaar. De chatsessie met jou en Sue was in ieder geval erg gezellig en ook wel opwindend. Maar in het echie is natuurlijk wel beter.
Fijn weekend aan allen die zich herkennen in dit verhaal!
Groeten Sp...
Sex is one of the nine reasons for reincarnation; the other eight are unimportant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten